Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

ВРАЖАЄ СПОРТИВНІСТЮ - НЕ ТІЛЬКИ ЗОВНІ.

Динамічні характеристики BMW 3 серії Гран Туризмо.

З такими опціями, як адаптивна підвіска M, режим Sport і спортивне рульове управління із змінним посиленням BMW 3 серії Гран Туризмо набуває ще більше спортивної маневреності. Ефективну динаміку підтримує активний задній спойлер, який зведе до мінімуму підйомну силу.

РЕЖИМ SPORT.

Досить натискання клавіші: в режимі Sport привід реагує більш чутливо, і ваш BMW стає ще динамічніше і спортивнее.
Режим Sport активується перемикачем системи регулювання динаміки руху на центральній консолі. За рахунок застосування попередньо визначену установку параметрів і встановленого додаткового обладнання система приводу і підвіска набувають характеристики, значно ближчі до спортивних в порівнянні зі стандартною налаштуванням. Двигун стає більш прийомистим. Якщо автомобіль оснащений 8-ступінчастою АКПП Steptronic, то алгоритми перемикання набувають виражений спортивний характер.
Якщо автомобіль оснащений адаптивною підвіскою M, то шасі стає значно більш «зібраним». Якщо встановлено спортивне рульове управління із змінним посиленням, то ступінь посилення знижується, що забезпечує надійний зворотній зв'язок.

СПОРТИВНЕ РУЛЬОВЕ КЕРУВАННЯ ЗІ ЗМІННИМ ПОСИЛЕННЯМ.

Спортивне рульове управління із змінним посиленням робить водіння максимально безпосереднім і включає в себе функцію сервотроніком, яка підвищує маневреність і полегшує парковку.
Спортивне рульове управління із змінним посиленням не прив'язана до поточної швидкості руху і змінює передавальне відношення рульового механізму в залежності від кута повороту коліс. Система включає в себе функцію сервотроніком і зменшує кут повороту керма, необхідний для повороту коліс на великий кут. Це полегшує парковку і перестроювання і підтримує спортивну маневреність в крутих поворотах і на звивистих ділянках дороги. При невеликих кутах повороту рульового колеса рульове управління забезпечує стабільне прямолінійний рух з дуже високою точністю.

АКТИВНИЙ ЗАДНІЙ СПОЙЛЕР.

Активний задній спойлер оптимізує повітряний потік в задній частині автомобіля на високій швидкості і забезпечує необхідне зчеплення з дорогою і типові для BMW динамічні характеристики.
На швидкості 110 км / год і вище задній спойлер автоматично висувається, а при падінні швидкості до 70 км / ч забирається назад. Спойлер можна також висунути і прибрати вручну - натисканням кнопки на двері водія (під склопідіймачем).

АДАПТИВНА ПІДВІСКА M.

З опущеною на 10 мм адаптивною підвіскою M динамічний потенціал автомобіля додатково підвищується. За допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху водій може налаштувати жорсткість підвіски під бажаний в даний момент стиль водіння - від комфортного до дуже спортивного. Які б базові параметри він не вибрав, електронно керовані амортизатори адаптивної підвіски M за частки секунди адаптуються до стану дорожнього полотна. Для цього в системі використовуються численні датчики, які крім коливань коліс також визначають швидкість руху, щоб відрегулювати оптимальне демпфірування і одночасно оптимізувати безпеку руху.
Для розслабленої їзди пропонується режим COMFORT. Яскраво виражену спортивну регулювання підвіски з помітно більшою жорсткістю амортизаторів забезпечує режим SPORT. Той, хто любить позажигать, вибере режим SPORT +. При цьому включається функція DTC (Dynamic Traсtion Control, динамічне управління тягою), що забезпечує ведучих коліс велику пробуксовку в граничному діапазоні для підкреслено спортивної їзди. При цьому система DSC не вимикається, просто вона втручається в управління динамікою значно пізніше, щоб врешті-решт стабілізувати автомобіль в рамках фізичних можливостей.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до самих складних умов, завжди забезпечуючи чудову якість зчеплення коліс з дорогою. Завдяки системам xDrive і DSC автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість. Реагуючи за частки секунди, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, забезпечуючи оптимальну ступінь зчеплення коліс з поверхнею. Таким чином, система xDrive поєднує в собі переваги повного приводу - якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з класичної маневреністю BMW.