Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

НОВІ МАСШТАБИ В ПЛАНІ СПОРТИВНОСТІ.

Динаміка та економічність BMW 3 серії Турінг.

Динаміка з безліччю граней: З такими опціями, як адаптивна підвіска M, режим Sport і спортивне рульове управління із змінним посиленням BMW 3 серії Турінг набуває ще більше спортивної маневреності та ефективної динаміки. Радійте ще більш спортивної їзди з максимальною керованістю і високою точністю рульового управління.

BMW ДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Більше віддачі від кожного літра палива з BMW EfficientDynamics: більше динаміки, вище ефективність і ще більше задоволення від водіння. Технологічні інновації, що дозволяють знизити витрату палива і при цьому підвищити задоволення від водіння, зробили динамічність невід'ємною частиною кожного автомобіля BMW.

АТЛЕТ У НАЙКРАЩІЙ ФОРМІ.

Динамічні характеристики BMW 3 серії Турінг.

8-СТУПІНЧАСТА СПОРТИВНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ STEPTRONIC.

8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic здатна адаптуватися до індивідуального стилю водіння. Вона ідеально підходить для будь-якої поїздки - від плавного неквапливого руху до по-справжньому динамічної їзди. Передачі перемикаються автоматично, але в будь-який момент можна зробити це вручну - опціонально за допомогою індикатора оптимального перемикання передачі. Водій може перемикати передачі вручну за допомогою укороченого важеля перемикання передач або підрульових перемикачів шкіряного спортивного рульового колеса.
У режимі SPORT процес перемикання налаштований на максимальну ефективність. Перемикання передач на високих рівнях оборотів двигуна підвищують міць розгону. Двигун постійно підтримує такі обороти, при яких високий рівень потужності може бути доступний в будь-який момент часу. Функція управління стартом з місця встановлює ідеальну пускову частоту обертання двигуна, забезпечуючи максимальний розгін з місця. На високих швидкостях восьма передача дозволяє знизити обороти двигуна і витрату палива. Тут в гру вступає наша новітня розробка - муфта блокування гідротрансформатора. 8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic в поєднанні з двигуном забезпечують плавні перемикання передач і найвищі показники ефективності і потужності.

8-ступінчаста коробка передач Steptronic

8-ступінчаста коробка передач Steptronic є ключовим елементом BMW EfficientDynamics і задає нові стандарти комфорту, динаміки і потужності. Надзвичайно малі кроки між передачами дозволяють двигуну видавати оптимальну потужність на всіх швидкостях. Витрата палива значно знижується, а водій отримує задоволення від свого спортивного і динамічного автомобіля. Двигун працює на більш низьких оборотах, особливо при високих швидкостях, що дозволяє скоротити витрату палива і знизити рівень шуму.
Цьому також сприяє муфта блокування гідротрансформатора, причому навіть в тому випадку, якщо управління здійснюється в ручному режимі. Разом з виключно швидкою зміною обертів двигуна і високою точністю налаштувань коробки передач це гарантує максимально плавне перемикання передач.
Вбудовані функції прогнозування перемикання передач і безперервного контролю переміщень автомобіля і дорожньої ситуації значно впливають на схему роботи трансмісії. Незалежно від поточного режиму руху система завжди вибирає оптимальну передачу. Блок управління коробкою передач пов'язаний з навігаційною системою, що дозволяє в залежності від маршруту вибирати більш енергійний і чуйний варіант налаштувань (режим SPORT) або більш комфортний варіант з менш частою зміною передач (режим COMFORT).

BMW 340i ТУРІНГ.

Значна потужність і плавна робота - це відмінні характеристики рядного 6-циліндрового бензинового двигуна BMW TwinPower Turbo з лінійки двигунів BMW EfficientDynamics. У цьому потужному двигуні з робочим об'ємом 3 літри поєднуються повністю регульований привід клапанів Valvetronic з системою Double-VANOS, безпосередній струменевий уприскування і турбонагнетатель TwinScroll, що забезпечує оптимальне наповнення циліндрів. В результаті максимальна потужність двигуна становить 240 кВт (326 к.с.), а крутний момент досягає 450 Нм в діапазоні 1380-5000 об / хв. Завдяки цьому бензиновий двигун Turbo розганяє BMW 340i Турінг від 0 до 100 км / год за вражаючі 5,1 с, досягаючи максимальної швидкості 250 км / ч. Завдяки різним інтелектуальним технологіям витрата палива в змішаному циклі складає всього 6,8-7 літрів на 100 км, а викиди двоокису азоту всього 158-164 г / км.
Трансмісія буде до вподоби будь-якому водієві: оптимально ефективне перемикання передач забезпечує високу продуктивність в широкому діапазоні оборотів двигуна, а також швидку чуйність навіть при низьких оборотах двигуна - іншими словами, це традиційний двигун BMW.

BMW 320d ТУРІНГ EFFICIENT DYNAMICS EDITION.

Чотирициліндровий двигун об'ємом 2 літри з технологією BMW TwinPower Turbo відноситься до того ж сімейства двигунів, що і BMW 320d, і теж має цельноалюмініевий блок-картер, турбокомпресор із змінною геометрією турбіни і систему безпосереднього вприскування Common Rail останнього покоління.
Покращена індикація точки перемикання допомагає водієві їхати економічно. Збільшене загальне передавальне число нового BMW 320d EfficientDynamics Edition дозволяє знизити витрату, рухаючись з дуже низькими оборотами. При русі по шосе зі швидкістю 100 км / год на 6-ій передачі обороти двигуна становлять всього 1.600 об / хв.

Завдяки додатковим поліпшень аеродинаміки, таким як 5-спиць диски в аеродинамічному дизайні, шини зі зниженим опором коченню і зменшення кліренсу, BMW 320d EfficientDynamics Edition дивує середньою витратою всього 4,3 л / 100 км і викидом CO₂ 112 г / км з МКПП і з 8-ступінчастою АКПП Steptronic. Свої 120 кВт (163 л. С.) Він видає вражаюче динамічно. А з пропонованої в якості опції технологією BMW BluePerformance модель BMW 320d EfficientDynamics Edition вже сьогодні виконує вимоги норм токсичності вихлопу EU6.

ПІДВІСКА.

Комфортність їзди найвищого рівня при чудовій маневреності і точності керованості. Підвіска BMW 3 серії Tурінг легко примиряє ці на перший погляд взаємовиключні вимоги. Істотний внесок в це вносить вивірена двохважіль конструкція передньої підвіски і п'ятиважельна задня підвіска, ідеально доповнюють успішну концепцію з поздовжньо розташованим двигуном, заднім приводом, збалансованої міжосьовий развесовкой і жорстким кузовом.
BMW робить ставку на зниження маси деталей підвіски, ідеально узгоджену кинематику мостів, а також на точне рульове управління, не схильне до впливів приводу завдяки задньопривідної концепції. Динамічний потенціал нового BMW 3 серії Турінг підтримують найсучасніші електронні системи регулювання.

Адаптивна підвіска M

З опущеною на 10 мм адаптивною підвіскою M динамічний потенціал автомобіля додатково підвищується. За допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху водій може налаштувати жорсткість підвіски під бажаний в даний момент стиль водіння - від комфортного до дуже спортивного. Які б базові параметри він не вибрав, електронно керовані амортизатори адаптивної підвіски M за частки секунди адаптуються до стану дорожнього полотна. Для цього в системі використовуються численні датчики, які крім коливань коліс також визначають швидкість руху, щоб відрегулювати оптимальне демпфірування і одночасно оптимізувати безпеку руху.
Для розслабленої їзди пропонується режим COMFORT. Яскраво виражену спортивну регулювання підвіски з помітно більшою жорсткістю амортизаторів забезпечує режим SPORT. Той, хто любить позажигать, вибере режим SPORT +. При цьому включається функція DTC (Dynamic Traсtion Control, динамічне управління тягою), що забезпечує ведучих коліс велику пробуксовку в граничному діапазоні для підкреслено спортивної їзди. При цьому система DSC не вимикається, просто вона втручається в управління динамікою значно пізніше, щоб врешті-решт стабілізувати автомобіль в рамках фізичних можливостей.

Спортивне рульове управління із змінним посиленням

Спортивна динаміка з'єднується з максимальним комфортом: Спортивне рульове управління із змінним посиленням адаптує кут повороту передніх коліс до поточної ситуації, і ваш BMW 3 серії Турінг реагує на рулювання з різним ступенем чутливості.
Зменшення довжини ходу рульового колеса при повороті коліс на великий кут складає до 25%. В результаті маневрування на парковці і виконання поворотів стає простіше і комфортніше - водієві доводиться менше крутити кермо. Крім того, поліпшується керованість - наприклад, якщо потрібно блискавично виконати об'їзної маневр.
При невеликих же кутах повороту коліс, від нуля до 100 градусів, BMW 3 серії Турінг демонструє відмінну курсову стійкість і прямолінійний рух за інерцією, а також вражаючу зворотний зв'язок рульового управління. Необхідна передавальне відношення рульового управління реалізується чисто механічно за допомогою змінного передавального відношення зубчастої рейки.

BMW xDrive

Система повного приводу BMW xDrive покращує тягу, курсову стійкість і безпеку тоді, коли при поганих дорожніх умовах потрібна підвищена зусилля, що передається колесами на дорогу.
Система повного приводу BMW xDrive розпізнає недостатню і надлишкову обертальність ще на самому початку. За десяту частку секунди вона за допомогою дискової муфти з електронним управлінням перерозподіляє до 100% крутного моменту двигуна на передній або задній міст. Потім розподіл моменту повертається до нормального рівня - 40:60.
З повним приводом BMW xDrive обидві осі завжди оптимально передають крутний момент на дорожнє покриття. - на крутих поворотах, при старті на схилі, при русі по слизькій або посипаної листям дорозі, під час дощу і в сніг. Ваш BMW забезпечує стабільне прискорення в будь-якій ситуації - навіть при виході з повороту. З системою BMW xDrive ваш автомобіль використовує переваги заднього приводу в повному обсязі - точність управління, оптимальні характеристики проходження поворотів, а також чіткий розподіл двигуна і системи рульового управління.

СИСТЕМА РЕГУЛЮВАННЯ ДИНАМИКИ РУХУ C РЕЖИМОМ ECO PRO.

Система регулювання динаміки руху дозволяє водієві вибирати між стандартними настройками режиму двигуна і трансмісії COMFORT, більш ефективним режимом ECO PRO, динамічним режимом SPORT або SPORT +, забезпечуючи граничні динамічні характеристики. У режимі ECO PRO схеми роботи коробки передач Steptronic, а також параметри роботи кліматичної системи налаштовуються для досягнення максимальної економічності. Це дозволяє заощадити до 20% палива. Режим ECO PRO Route і функція руху по інерції забезпечують додатковий потенціал щодо зниження витрати палива. В цьому режимі пропонується найбільш оптимізований з точки зору економічності маршрут, який враховує щільність вуличного руху, а також індивідуальні стилі водіння і місцеві умови, щоб оптимізувати економічність і, таким чином, знизити витрату палива. Функція руху по інерції дозволяє автомобілю рухатися накатом при русі зі швидкістю до 160 км / год, коли водій прибирає ногу з педалі акселератора і не гальмує.
Режим COMFORT гарантує максимально комфортну їзду за рахунок правильного регулювання налаштувань елементів підвіски. У режимах SPORT і SPORT + всі налаштування приводу і коробки передач оптимізуються під більш динамічне водіння. Двигун стає більш чуйною при різких прискореннях, перемикання в автоматичній коробці передач виконуються швидше, рекомендовані моменти перемикання передач в ручній коробці передач зміщуються вище, і в цілому реакція автомобіля стає більш безпосередній і динамічною.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ КЕРУВАННЯ ЖИВЛЕННЯМ.

У BMW 3-ї серії Турінг інтелектуальне управління енергією забезпечують стандартні системи BMW EfficientDynamics, такі як функція автоматичного запуску / зупинки двигуна, система рекуперації енергії гальмування, електропідсилювач рульового управління і індикатор оптимального перемикання передачі. Спільна робота цих систем забезпечує пересування з урахуванням вимог захисту навколишнього середовища і експлуатаційну надійність.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Червоне світло світлофора, пробки, ремонтні роботи - кожен день ми стикаємося на дорозі з безліччю ситуацій, в яких двигуну доводиться працювати на холостому ходу, марно спалюючи паливо. Серійно реалізована в BMW 3 серії Турінг функція автоматичної зупинки і запуску двигуна вимикає двигун в момент, коли автомобіль зупиняється і водій відпускає педаль зчеплення (з МКПП) або натискає на гальмо (з 8-ступінчастою АКПП Steptronic). При цьому інтелектуальний електронне управління вимикає двигун, тільки якщо його енергія не використовується іншими системами і не знижується рівень безпеки і комфорту.
Двигун буде продовжувати працювати, якщо не досягнута його робоча температура, або якщо салон недостатньо прогрітий або охолоджений. Щоб знову завести двигун, вимкнений функцією автоматичної зупинки і запуску, досить відпустити педаль гальма або включити зчеплення - в залежності від типу коробки передач. Він заведеться за частки секунди. В результаті: менше витрата, менше шкідливих викидів.

Рекуперація енергії гальмування

Система регенерації енергії гальмування знижує споживання палива і підвищує ефективність системи приводу. Коли водій відпускає педаль газу або натискає на педаль гальма, електродвигун перетворює кінетичну енергію автомобіля в електричну. Вона накопичується в високовольтної батареї і може використовуватися для живлення електродвигуна.

Електропідсилювач керма

Рульове управління з електропідсилювачем регулює зусилля на рульовому колесі залежно від швидкості автомобіля. Система забезпечує відмінне «почуття керма» на високих швидкостях і в той же час легкість при маневруванні на парковці. Система рульового управління споживає енергію тільки під час повороту коліс. Це дозволяє заощадити паливо і знизити рівень викидів.
Замість гідравлічного насоса в системі використовується електродвигун. У звичайних системах насос приводиться в обертання двигуном весь час поїздки, в той час як електропідсилювач працює тільки при повороті рульового колеса. При русі по прямій або в довгих пологих поворотах (якщо кут повороту рульового колеса постійний) електродвигун вимкнений і не споживає енергії. Гнучко регулюючи ступінь посилення в відповідно до поточної ситуації і швидкістю автомобіля, система підвищує комфорт при їзді.

Індикатор оптимального моменту перемикання передач

Своєчасне перемикання передач допомагає економити паливо, особливо на міських маршрутах, а також в поїздках на великі відстані. Перемикання передач в потрібний момент і зниження витрати палива: електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи зі стану дорожнього покриття та оборотів двигуна. Коли настає оптимальний момент для підвищення або зниження передачі, на інформаційному дисплеї з'являється стрілка. Система також розпізнає швидке прискорення і затримує відображення рекомендацій, поки не будуть досягнуті відповідні обороти двигуна. При роботі коробки передач Steptronic в ручному режимі водій також отримує підказки про оптимальний момент перемикання передач. Власні дослідження BMW показали, що автомобілі з системою індикації оптимального моменту перемикання передачі споживають приблизно на 4% менше палива.