Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

РОЗУМ АБО СЕРЦЕ. А МОЖЕ БУТИ, І ТО І ІНШЕ?

Динамічні характеристики і економічність BMW 6 серії Купе.

За динамічному звучанню спортивної системи випуску ОГ можна судити про можливості цього автомобіля. Двигуни з високим крутним моментом і досконалі технології ходової частини і трансмісії ідеально поєднуються в BMW 6 серії Купе. Функція управління прискоренням при максимальному розгоні прискорює пульс. При щоденному використанні автомобіля ви твердо знаєте: відточені технології BMW EfficientDynamics утримають витрата палива на необхідному мінімумі.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Про що б не йшлося: про максимальної потужності або про мінімальних витрат в кінці кінців все в BMW підпорядковано одній меті, співзвучною девізу «Із задоволенням за кермом». BMW EfficientDynamics - це стратегія BMW, спрямована на зниження витрати палива і викиду CO2 при одночасному поліпшенні динамічних характеристик і забезпеченні максимального задоволення за кермом. Вона являє собою комплекс заходів, що охоплюють привід, систему управління потоками енергії і концепцію автомобіля, в основі якої лежить програма EfficientLightweight - причому для кожного серійного автомобіля BMW.
Підвищення потужності при одночасному зниженні витрат забезпечує сімейство двигунів сучасного покоління BMW TwinPower Turbo, як в бензиновому, так і в дизельному варіантах. Більш висока економічність досягається також за рахунок оптимізації аеродинаміки.

СПОРТИВНА ВИХЛОПНА СИСТЕМА.

Насичене звучання спортивної вихлопної системи ідеально доповнює атлетичний зовнішній вигляд автомобіля. Звучання може змінюватися за допомогою інтегрованого механізму випускного клапана, роботу якого контролює задана програма перемикача системи регулювання динаміки руху. У динамічних режимах водіння SPORT і SPORT + враження посилюється за рахунок ще більш ефектного звучання двигуна, тоді як режими, орієнтовані на комфорт, мають на увазі стриману акустику, яка більше підходить для дальніх поїздок і підсилює відчуття розкоші.

Потужний і безпомилково впізнаваний.

Послухайте звук двигуна.

Дивитися ролик

ДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Ідеальна курсова стійкість, високоточне рульове управління і миттєва реакція. Неймовірний баланс між маневреністю і стійкістю. BMW 6 серії Купе подарує найяскравіше відчуття динамічності. Потужні двигуни і серійна 8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic гарантують комфортне водіння, починаючи з моменту зрушення з місця і аж до моменту включення найвищої передачі. Такі технології, як інтегральна система активного рульового управління забезпечують курсову стійкість і поліпшують динамічні характеристики. Керована потужність робить кожну поїздку незабутньою.

Приваблива спортивність.

Дивитися ролик

Підвіска

BMW 6 серії Купе підкорює бездоганною керованістю і абсолютної курсовою стійкістю. Технічну основу таких приголомшливих результатів складає підвіска, що гарантує оптимальний контакт з дорогою і ідеальну стійкість автомобіля в будь-якій ситуації. У підвісці BMW 6 серії Купе ідеально поєднуються технічні компоненти, рівномірний розподіл осьового навантаження в співвідношенні 50: 50 і задній привід. У той час як задній міст передає потужність двигуна на дорогу, привід не впливає на рульове керування. Свій внесок вносять також передній міст зі здвоєними поперечними важелями і інтегральна задня підвіска. Для зниження маси автомобіля вони виготовлені переважно з алюмінію. У цьому випадку чим менше, тим краще: чим менше маса, тим вище маневреність, а також рівень комфорту і безпеки.

Інтегральне активне рульове управління

Інтегральна система активного рульового управління для задньопривідних автомобілів поєднує в собі пасивне управління становищем задніх коліс і змінне передавальне відношення рульового механізму передньої осі. При повороті на швидкості до 60 км / ч задні колеса повертаються в напрямку, протилежному напрямку передніх коліс. За рахунок цього колісна база автомобіля коротшає, що підвищує маневреність. При повороті на швидкості вище 60 км / ч задні колеса повертаються в напрямку, що збігається з напрямком передніх коліс. В цьому випадку колісна база автомобіля подовжується, що підвищує курсову стійкість і комфортність, особливо при різкому перестроюванні.

Перемикач системи регулювання динаміки руху включаючи ECO PRO

Перемикач системи регулювання динаміки руху дозволяє вибрати один з трьох режимів: COMFORT для стандартних налаштувань двигуна і трансмісії, економічний режим ECO PRO або режим SPORT для більш динамічної їзди. У режимі ECO PRO параметричні криві педалі газу, коробки передач, а також стратегія опалення / кондиціонування регулюються з метою забезпечення економічної манери їзди.
Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива. Додатковий потенціал економії забезпечують функція руху накатом, який прогнозує асистент і функція «Маршрут ECO PRO». Прогнозує асистент розпізнає за допомогою системи навігації місцеві умови і завчасно дає свої поради. Якщо за наступним поворотом починається обмеження швидкості, система рекомендує зменшити газ ще до повороту.
Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з точки зору паливної економічності. При розрахунку враховуються завантаженість доріг, індивідуальний стиль водіння і місцеві умови. З функцією руху накатом автомобіль рухається з рівною швидкістю до 160 км / год по дорозі, коли водій прибирає ногу з педалі акселератора і не гальмує. У режимі Sport автомобіль реагує більш безпосередньо і підсилює спортивний характер водіння.

СПОРТИВНА 8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

Спортивна 8-ступінчаста АКПП Steptronic адаптується до вашого індивідуального стилю водіння - від комфортного неспішної їзди до підкреслено динамічного стилю. Крім автоматичного режиму перемикання передач є також ручний режим, в який можна перейти в будь-який момент. Передачі перемикаються важелем КПП з динамічним дизайном або перемикачами на кермовому колесі.
У спортивному режимі застосовується алгоритм перемикання, орієнтований на гранично високу динаміку. Завдяки великій кількості передач і малої різниці передавальних чисел двигун постійно працює в режимі, в якому досягається оптимальне поєднання потужності і економічності. У спортивному режимі автомобіль розганяється швидше (наприклад, при обгонах).
При русі на високих швидкостях додаткова восьма передача дозволяє зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму. Чималу роль в цьому відіграє нова високоефективна муфта блокування гідротрансформатора. 8-ступінчаста спортивна КПП Steptronic - це дивовижна плавність перемикання і максимальна ефективність.

Управління прискоренням (Launch Control)

Управління прискоренням (Launch Control) - це функція 8-ступінчастою спортивної КПП Steptronic, що забезпечує максимальний розгін з місця. Для цього слід коротким натисканням клавіші системи динамічного контролю стійкості (DSC) активувати функцію динамічного контролю тяги (DTC), перевести важіль КПП в положення «S», і, утримуючи педаль гальма, повністю вичавити педаль газу. Утримуючи педаль газу в повністю натиснутому стані, відпустіть педаль гальма - автомобіль починає розгін з максимально можливою інтенсивністю, який триває до моменту відпускання педалі акселератора. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники динамічного, спортивного стилю водіння.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до самих складних умов і завжди забезпечує оптимальне зчеплення коліс з дорогою. Завдяки системам xDrive і DSC автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість. Система xDrive - за допомогою датчика DSC - завчасно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, своєчасно попереджаючи надлишкову або недостатню обертальність, і підвищує тим самим курсову стійкість автомобіля. У критичних дорожніх ситуаціях рідше потрібне втручання з боку системи DSC. Таким чином, система BMW xDrive поєднує в собі переваги повного приводу - якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з класичної маневреністю BMW для ще більшого задоволення за кермом.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПОТОКАМИ ЕНЕРГІЇ.

До інтелектуальну систему управління потоками енергії BMW 6 серії Купе в серійній комплектації відносяться такі технології BMW EfficientDynamics: режим ECO PRO, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна і рекуперація енергії гальмування. Взаємодія даних технологій забезпечує екологічну мобільність і максимальну економічність.

Режим ECO PRO

Як показали власні дослідження BMW, режим ECO PRO дозволяє економити в залежності від індивідуальної манери водіння до 20% палива. Ще п'ять відсотків економії досягаються за рахунок функції руху накатом, що прогнозує асистента і функції «Маршрут ECO PRO».
Система роз'єднує двигун і трансмісію, в результаті автомобіль рухається за інерцією без участі двигуна, коли на швидкості 50-160 км / ч водій відпускає педаль акселератора і при цьому не натискає педаль гальма. Прогнозує асистент при необхідності забезпечує інтелектуальне відключення функції руху накатом.
Використовуючи дані навігаційної системи, який прогнозує асистент розпізнає обмеження швидкості, в'їзди в населені пункти, криволінійні ділянки, перехрестя з круговим рухом, повороти і з'їзди з автомагістралі і в потрібний момент завчасно дає водієві рекомендації про зниження швидкості.
З огляду на манеру водіння і дорожні умови, функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок застосування маршруту ECO PRO.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. При зупинці, наприклад, перед світлофором або в пробці, система економить паливо, вимикаючи двигун, як тільки КПП перекладається в нейтральне положення і водій виробляє гальмування до повної зупинки.
Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, двигун знову запускається.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо педаль гальма натиснута, наприклад, в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальну систему управління потоками енергії знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті: зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.