Динамічні характеристики і економічність BMW 1 серії 5 дверей.

БІЛЬШЕ КІЛОМЕТРІВ НА КОЖНОМУ ЛІТРІ.

Динамічні характеристики і економічність BMW 1 серії 5 дверей.

Живий і енергійний BMW 1 серії немов створений для руху в міському потоці. З двигунами BMW TwinPower Turbo і опціональною 8-ступінчастою АКПП Steptronic він швидко доставить вас до мети, а в режимі ECO PRO забезпечить максимальний запас ходу. Ідеальний супутник - невгамовний в русі, стриманий в споживанні.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EfficientDynamics дозволяє отримувати більше від кожного літра палива: менше палива, більше динаміки і ще більше задоволення від водіння. Технічні інновації, що поліпшують динамічні характеристики при одночасному зниженні витрат палива, є стандартом для кожного BMW.

BMW 116d EfficientDynamics Edition.

BMW 116d EfficientDynamics Edition з 3-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 л в плані ефективності і економічності грає в своїй лізі. Двигун розвиває потужність 85 кВт (116 л. С.) При 4000 об / хв і видає максимальний крутний момент в 270 Н · м в діапазоні 1750-2250 об / хв. Це дозволяє BMW 116d EfficientDynamics Edition розганятися до «сотні» за 10,4 секунди. Витрата в змішаному циклі складає всього від 3,8 до 3,4 л на 100 км при викидах CO2 від 101 до 89 г / км. Ці показники переконливо підкреслюють вражаючу економічність приводу.

Навіть в нижньому діапазоні оборотів 3-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo 1,5 л чуйно реагує на натиснення педалі і відрізняється відмінною плавністю ходу. Його система безпосереднього уприскування Common Rail скомбінована з турбокомпресором із змінною геометрією турбіни. Висока ефективність не в останню чергу зобов'язана заходам щодо поліпшення аеродинаміки. Сюди відносяться 16-дюймові легкосплавні диски з поліпшеною аеродинамікою і система управління повітряними заслінками з електроприводом, що регулює впуск повітря перед радіатором в залежності від потреби.

ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.

Завдяки технології BMW TwinPower Turbo інноваційні бензинові і дизельні двигуни сімейства BMW EfficientDynamics значно швидше набирають потужність і більш чутливо реагують на натиснення педалі вже на низьких оборотах. При цьому вони дуже економічні і екологічні. Висока ефективність і оптимальна динаміка роблять задоволення за кермом ще емоційніше.

У бензинових двигунах використовується інноваційна технологія турбонаддува, повністю регульований механізм газорозподілу Valvetronic із змінною фазою відкриття впускних клапанів подвійний VANOS і безпосередній високоточний уприскування. Високотехнологічні компоненти забезпечують оптимальний набір потужності при високій ефективності. У дизельних двигунів турбонаддув із змінною геометрією комбінується з безпосереднім уприскуванням Common Rail новітнього покоління. Таке оптимізоване згоряння сприяє зниженню витрати і викидів.
 

8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

8-ступінчаста автоматична коробка передач Steptronic є ключовим компонентом пакету технологій BMW EfficientDynamics і підвищує планку динамічності і комфорту. Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальну передачу потужності - як на нижніх, так і на верхніх передачах. За рахунок цього істотно знижується витрата палива, тоді як водій отримує в своє розпорядження ще більш динамічний автомобіль. На високих швидкостях зменшуються оберти двигуна, що робить його більш економічним і менш гучним.

Важливу роль тут відіграє муфта гідротрансформатора - навіть при переході в режим ручного перемикання. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точним настроюванням коробки передач муфта забезпечує надзвичайно високу комфортність перемикань.

Взаємопов'язані функції, такі як прогнозуючий привід, розпізнавання режиму руху та дорожньої ситуації роблять значний вплив на характер перемикання коробки передач. У будь-якій дорожній ситуації система вибирає оптимальну передачу в залежності від режиму руху. Завдяки об'єднанню даних системи навігації і блоку управління коробкою передач в залежності від маршруту руху прогнозує привід вибирає або чуйний спортивний режим реагування (режим «SPORT»), або орієнтовану на комфорт програму з більш рідкісними перемиканнями передач (режим «COMFORT»).

100% СПОРТИВНОСТІ.

Модель BMW M Performance M135i є самою спортивною версією BMW 1 серії в будь-якому відношенні. Додатково вплинути на динаміку можна за допомогою такого обладнання, як спортивне рульове управління із змінним посиленням, спортивна підвіска M і адаптивна підвіска M.

BMW M135i

BMW M135i - втілення спортивності і відмінної динаміки. Спритний рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW M Performance TwinPower Turbo з робочим об'ємом 3 літри розвиває потужність 240 кВт (326 л. С.) При 5800-6000 об / хв і розганяє автомобіль до 100 км / год всього за 5,2 секунди. Крім того, силовий агрегат видає потужний рик і в будь-якій ситуації забезпечить відмінну тягу завдяки крутному моменту 450 Н · м. Зменшений на 10 міліметрів кліренс і характерна для моделей M по-спортивному жорстка характеристика амортизаторів і пружин дозволяє відчувати себе на дорозі впевненіше. Спортивні гальма M з синіми супортами і логотипом «M» забезпечують максимальне уповільнення навіть при дуже динамічній манері їзди. Спортивне рульове управління із змінним посиленням по M-характеристиці і з прямим зворотним зв'язком дає водієві почуття впевненого рулювання. Ефектно доповнюють зовнішній вигляд аеродинамічний пакет М з характерними повітрозабірниками, ексклюзивні 18-дюймові легкосплавні диски М з шинами Performance і дві вихлопні труби.

У салоні молдинги порогів з логотипом «М», спортивні сидіння М, шкіряне рульове колесо М і контрольні прилади в стилі «М» підкреслюють спортивний характер автомобіля.
Витрата палива / викид CO2
Дані для BMW M135i 5 дверей
Витрата палива в змішаному циклі:
8,0 л / 100 км
[7,5 л / 100 км]
Викид CO2 в змішаному циклі:
188 г / км
[175 г / км]

Значення без дужок відносяться до базової моделі з коробкою передач в базовій комплектації, значення в дужках відносяться до моделі з коробкою передач, обраній в якості опції (див. Додаткове обладнання)
Показники витрати палива і викидів CO2 залежать від обраного розміру коліс і шин.
Офіційні відомості по витраті палива і викидів CO2 нових легкових автомобілів можна дізнатися в довіднику по витраті палива і викидів CO2 нових легкових автомобілів, який безкоштовно пропонується в усіх пунктах продажу і в Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern або на Інтернет-сайті: http://www.dat.de.

Спортивне рульове управління із змінним посиленням

Спортивне рульове управління із змінним посиленням і сервотроніком забезпечує високу чутливість рульового управління і маневреність при невеликому зусиллі на кермі. Воно реагує на обертання керма незалежно від поточної швидкості, змінюючи передавальне відношення рульового управління. При цьому зменшується кількість необхідних обертань керма для досягнення гострого кута повороту. У спортивному рульовому управлінні посилення моменту повороту залежить від швидкості. Це відчутно підвищує маневреність, поліпшує керованість при підкреслено спортивній манері їзди на крутих поворотах і при об'їзді. При цьому підвищується комфорт при паркуванні, поворотах і маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса рульове управління забезпечує стабільне прямолінійний рух з дуже високою точністю.

Спортивна підвіска M

Спортивна підвіска M зі зменшеним на десять міліметрів кліренсом у задньопривідних автомобілів відрізняється спортивним налаштуванням ходової частини. У ній використовуються більш короткі пружини і більш жорсткі амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. Така підвіска робить реакції автомобіля ще більш безпосередніми і сприяє підкреслено спортивній манері їзди.

Адаптивна підвіска M

З опущеною на 10 мм адаптивною підвіскою M динамічний потенціал автомобіля додатково підвищується. За допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху водій може налаштувати жорсткість підвіски під бажаний в даний момент стиль водіння - від комфортного до дуже спортивного. Які б базові параметри він не вибрав, електронно керовані амортизатори адаптивної підвіски M за частки секунди адаптуються до стану дорожнього полотна. Для цього в системі використовуються численні датчики, які крім коливань коліс також визначають швидкість руху, щоб відрегулювати оптимальне демпфірування і одночасно оптимізувати безпеку руху.

Для розслабленої їзди пропонується режим COMFORT. Яскраво виражене спортивнеу регулювання підвіски з помітно більшою жорсткістю амортизаторів забезпечує режим SPORT. Той, хто любить позапалювати, вибере режим SPORT +. При цьому включається функція DTC (Dynamic Traсtion Control, динамічне управління тягою), що забезпечує ведучим колесам велику пробуксовку в граничному діапазоні для підкреслено спортивної їзди. При цьому система DSC не вимикається, просто вона втручається в управління динамікою значно пізніше, щоб врешті-решт стабілізувати автомобіль в рамках фізичних можливостей.

РЕЖИМ ECO PRO.

Як показали власні дослідження BMW, режим ECO PRO дозволяє економити в залежності від індивідуальної манери водіння до 20% палива. Ще 5% потенційної економії забезпечують функції руху накатом (тільки з АКПП Steptronic), який прогнозує асистент (тільки з системою навігації Professional) і функція «Маршрут ECO PRO» (тільки з навігаційною системою Business або Professional).

Рух накатом

Система роз'єднує двигун і трансмісію, в результаті автомобіль рухається за інерцією без участі двигуна, коли на швидкості 50-160 км / год водій відпускає педаль акселератора і при цьому не натискає педаль гальма. Прогнозуючий асистент при необхідності забезпечує інтелектуальне відключення функції руху накатом.

Прогнозуючий асистент

Використовуючи дані навігаційної системи, який прогнозуючий асистент розпізнає обмеження швидкості, в'їзди в населені пункти, криволінійні ділянки, перехрестя з круговим рухом, повороти і з'їзди з автомагістралі і в потрібний момент завчасно дає водієві рекомендації про зниження швидкості.

Маршрут ECO PRO

З огляду на манеру водіння і дорожні умови, функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок застосування маршруту ECO PRO.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПОТОКАМИ ЕНЕРГІЇ.

До інтелектуальної системуи управління потоками енергії BMW 1 серії в серійній комплектації відносяться такі технології BMW EfficientDynamics: автоматична зупинка і запуск двигуна, рекуперація енергії гальмування, електропосилення рульового приводу і індикація моменту перемикання передач. Взаємодія даних технологій забезпечує екологічну мобільність і максимальну економічність.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль коробки передач переводиться в нейтральне положення і водій відпускає педаль зчеплення (в автомобілях з МКПП) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з 8 -ступенчатой ​​АКПП Steptronic).

Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Двигун миттєво запускається, як тільки водій включає передачу (МКПП) або знімає ногу з педалі гальма (8-ступінчаста АКПП Steptronic).

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо педаль гальма натиснута, наприклад, в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла.
Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування

У рульовому управлінні з електропідсилювачем посилення моменту повороту оптимально узгоджується з фактичною швидкістю. Завдяки цьому забезпечуються точна, оптимальна обертальність на високих швидкостях і легка маневреність. При цьому рульове управління витрачає енергію тільки тоді, коли це дійсно необхідно. За рахунок цього знижуються витрата палива і рівень викидів.

Рульове управління з електропідсилювачем

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління потоками енергії знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті: зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.

Індикатор точки перемикання

Оптимальне, своєчасне перемикання передач дозволяє економити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також у поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива - електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або зниження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту відновлення числа оборотів двигуна. Внутрішні порівняльні дослідження BMW показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до самих складних умов і завжди забезпечує оптимальне зчеплення коліс з дорогою. Завдяки системам xDrive і DSC автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість. Система xDrive - за допомогою датчика DSC - завчасно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, своєчасно попереджаючи надлишкову або недостатню обертальність, і підвищує тим самим курсову стійкість автомобіля. У критичних дорожніх ситуаціях рідше потрібне втручання з боку системи DSC. Таким чином, система BMW xDrive поєднує в собі переваги повного приводу - якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з класичної маневреністю BMW для ще більшого задоволення за кермом.