Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

Динамічні характеристики BMW 2 серії Купе.

ЙОМУ ПОТРІБЕН НЕ ВОДІЙ, А ПАРТНЕР.

Динамічні характеристики BMW 2 серії Купе.

Маневрений і енергійний - BMW 1 серії ідеальний для міських вулиць. Двигуни BMW TwinPower Turbo і пропонована додатково 8-ступінчаста коробка передач Steptronic забезпечують миттєве вбудовування в будь-який потік. А режим ECO PRO дозволяє досягати максимальної дальності поїздок. Загалом, ідеальний супутник: швидкий як блискавка при розгоні і неймовірно економічний.

ДИНАМІКА РУХУ.

Ще до того, як рушити з місця, BMW 2 серії Купе дарує відчуття неймовірного напору і спраги швидкості. І обіцянку підкорити своєю міццю - вам залишається лише натиснути кнопку запуску. Випробуйте все це самі.

BMW M240i.

Цей автомобіль запалює там, де інші здаються: Турбірованний рядний 6-циліндровий бензиновий двигун потужністю 240 кВт (326 л. С.) Надає йому спринтерський характер при максимальної економічності. Аеродинамічний пакет M, кромка заднього спойлера і спортивна підвіска M формують атлетичний вигляд, збільшують тиск та забезпечують оптимальні динамічні характеристики в будь-якій зоні водіння.

Та й в салоні BMW M235i, завдяки спортивним сидінням водія і переднього пасажира, шкіряному багатофункціонального рульового колеса М і багато чому іншому, панує відповідна атмосфера - тут пахне стайнею для гоночних болідів. Яким повинен бути High Performance: захоплюючим дух.

Дизайн кузову

Особливий рядний 6-циліндровий двигун зі спортивним «голосом» - модель M Performance виділяється серед інших моделей 2 серії завдяки неймовірно палкому вподоби. Яскраво виражена спортивність видно з першого погляду - по 18-дюймовими легкосплавними дисками М зі спеціально розробленим з різнорозмірними шинами, ксеноновими фарами і спортивним гальмах M кольору «темно-синій металік» з логотипом «M». Особливим чином налаштована спортивна підвіска M зі зменшеним на 10 мм дорожнім просвітом і спортивне рульове управління із змінним посиленням і сервотроніком наділяють автомобіль підвищеної маневреністю і динамічністю. Вище безпеку, краще динаміка: Пропонована в якості опції система повного приводу xDrive гнучко розподіляє тягове зусилля BMW 2 серії Купе між осями і навіть на поганій дорозі забезпечує оптимальну тягу і маневреність.
Аеродинамічний пакет M з переднім фартухом і заднім дифузором особливої ​​конструкції, а також спойлер на кришці багажного відділення покращують аеродинамічні характеристики автомобіля і збільшують притискне зусилля. Корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду, оформлені в кольорі Ferric Grey, і дві вихлопні труби кольору Чорний хром чудово завершують спортивний образ. Будь-які сумніви щодо унікальних динамічних характеристик цієї машини миттєво розвіє позначення M235i кольору Темний Хром на кришці багажного відділення.

Салон

У салоні моделі M Performance особлива спортивність проявляється в порогах, де красуються молдинги з написом M235i, в спортивних сидіннях водія і переднього пасажира з типовим для моделей M малюнком рядки і в багатофункціональному шкіряному рульовому колесі М. Відповідну атмосферу створюють декоративні планки М з алюмінію 'Hexagon 'і комбінація приладів з розширеним набором функцій і особливим дизайном циферблатів з градуюванням в стилі хронометра, у випадку з комбінацією приладів з розширеним набором функцій, а також написом M235i. Крім того, в моделі M Performance є підставка М для ноги водія. Освітлення салону можна перемикати між ексклюзивним червоно-оранжевим і білим. Вгорі спортивний вигляд створюється обшивкою стелі BMW Individual антрацитового кольору. Соковитим доповненням до оформлення салону є радіоприймач Professional.

УПРАВЛІННЯ ПРИСКОРЕНОГО
(LAUNCH CONTROL).

BMW 2 серії Купе вражає вже з перших секунд, навіть якщо він нерухомий. Однак ключовим пунктом, що призводить в захват шанувальників спортивного водіння, є максимально інтенсивне прискорення. 8-ступінчаста спортивна АКПП Steptronic має особливу функцію, звану Launch Control, завдяки якій досягається максимально можлива інтенсивність розгону. Коротке натискання клавіші DSC, переклад важеля селектора в положення S, приведення в дію гальм і активація функції «кік-даун» за допомогою педалі акселератора - тепер відпустіть педаль гальма і випробуйте на собі справжній зміст поняття «крутний момент», і як сльози радості виступають стікають по щоках.

АДАПТИВНА ПОДВЕСКА M.

З опущеною на 10 мм адаптивною підвіскою M динамічний потенціал автомобіля додатково підвищується. За допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху водій може налаштувати жорсткість підвіски під бажаний в даний момент стиль водіння - від комфортного до дуже спортивного. Які б базові параметри він не вибрав, електронно керовані амортизатори адаптивної підвіски M за частки секунди адаптуються до стану дорожнього полотна. Для цього в системі використовуються численні датчики, які крім коливань коліс також визначають швидкість руху, щоб відрегулювати оптимальне демпфірування і одночасно оптимізувати безпеку руху.
Для розслабленої їзди пропонується режим COMFORT. Яскраво виражену спортивну регулювання підвіски з помітно більшою жорсткістю амортизаторів забезпечує режим SPORT. Той, хто любить позажигать, вибере режим SPORT +. При цьому включається функція DTC (Dynamic Traсtion Control, динамічне управління тягою), що забезпечує ведучих коліс велику пробуксовку в граничному діапазоні для підкреслено спортивної їзди. При цьому система DSC не вимикається, просто вона втручається в управління динамікою значно пізніше, щоб врешті-решт стабілізувати автомобіль в рамках фізичних можливостей.

СПОРТИВНЕ РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗІ ЗМІННИМ ПОСИЛЕННЯМ.

Спортивне рульове управління із змінним посиленням і сервотроніком забезпечує високу чутливість рульового управління і маневреність при невеликих зусиллях, що витрачаються водієм. Воно реагує на обертання керма незалежно від поточної швидкості, змінюючи передавальне відношення рульового управління. При цьому зменшується кількість необхідних обертань керма для досягнення гострого кута повороту. Це відчутно підвищує маневреність, поліпшує керованість при підкреслено спортивній манері їзди на крутих поворотах і при об'їзді. 

Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, проїзді поворотів, точному маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса рульове управління забезпечує стабільне прямолінійний рух з дуже високою точністю.

ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ДИНАМИКИ РУХУ.

КЕРОВАНІСТЬ.

BMW 2 серії Купе адаптований до водія не тільки в плані дизайну і функціональності. З технічної точки зору також все було сфокусовано на створенні справжньої машини для задоволення за кермом. І успішно! Завдяки задньому приводу BMW, перемикача системи регулювання динаміки руху, спортивного рульового управління зі змінним посиленням і унікальному в своєму класі розподілу осьового навантаження 50:50 це спортивне купе захоплює відмінною керованістю з виключно точної зворотним зв'язком. Або як це називаємо ми: нескінченне задоволення за кермом.