Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

0% ВИКИДІВ, 100% ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

Розроблено для електромобільності - трансмісія і технології BMW i3

Деякі речі заворожують так, як провісники нової ери. Там, де ще недавно ревіли мотори, зараз потужність стала майже безшумною. Раптово в центрі міста стало можливим розслабитися. Тому що BMW i систематично змінює вигляд електромобільності, робить його новим і екологічним. BMW i3, наприклад, є першим автомобілем, який розроблений виключно для їзди від електроприводу.

ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ

Найкраща форма задоволення - це раптове задоволення. Такою раптовою стала система повністю електричного BMW eDrive. Як тільки ви рушите з місця на BMW i3, легкого дотику на педаль акселератора досить, щоб досягти повного крутного моменту, - і машина забирає вас у далечінь потужно і майже безшумно. До речі: та ж сама педаль дозволяє вам гальмувати: в той момент, коли ви відпускаєте педаль газу, ви відчуєте, як автомобіль почне гальмувати. Це відбувається тому, що BMW i3 відновлює накопичилася кінетичну енергію і використовує її для зарядки акумулятора. «Відчуття однієї педалі» - саме так ми називаємо цю інновацію - не тільки дозволить вам отримати враження від водіння, подібного якому ви ніколи не знали, але також і збільшить дальність вашої поїздки.

Зовсім нове враження від водіння.

Повністю електрична трансмісія BMW i3.

Дивитися відео

BMW eDrive: динаміка при старті з місця

Рідко початок нової ери відбувся настільки стрімко, як з BMW i3. BMW eDrive - це власна розробка BMW. Володіючи потужністю 125 кВт (170 к.с.) і максимальним обертовим моментом 250 Н · м він неймовірно швидкий в реакціях. Але що це означає на практиці? Це означає, що при рушанні з місця завжди доступний максимальний крутний момент. Якщо в звичайних автомобілях необхідно перемикати передачі, прискорюючись, то повністю електричний BMW i3 завершує свій спринтерський забіг від 0 до 100 км / год без ривків всього за 7,2 секунди. Особливо, на перших декількох метрах він залишає позаду більш потужні автомобілі.

Споживання енергії: електрична ефективність

Коли мова йде про ефективність, BMW i3 задає також і нові стандарти. Споживання електроенергії цим автомобілем ультраефективне: 12,9 кВтг на 100 км, що відповідає за все 3,50 євро на 100 км. А оскільки BMW i3 не тільки майже безшумний, але також і не виробляє ніяких запахів, нове задоволення від водіння дозволяє розслабитися повністю.

RANGE EXTENDER.

Продовжуючи задоволення від водіння: наявна в додаткової комплектації система Range Extender розташована поруч з електродвигуном в задній частині BMW i3. Його призначення - збільшити дальність поїздки від 160 км в режимі COMFORT майже до 300 км. Компактний і малошумний 2-циліндровий бензиновий двигун приводить в дію генератор, що дозволяє підтримувати постійний рівень заряду високовольтної батареї, щоб BMW i3 міг продовжувати рух в повністю електричному режимі. При занадто низькому рівні заряду батареї автоматично спрацьовує функція Range Extender.

Дізнатися більше про дальності поїздки 

МОБІЛЬНІСТЬ ЗА МІРКАМИ: МІРА ВСІХ РЕЧЕЙ.

Обриси нової ери електромобільності в довгостроковій перспективі почалися за креслярської дошкою. Однією з найбільш складних проблем було: як компенсувати вагу високовольтної батареї. Отже, ми розділили архітектуру автомобіля на дві окремі частини. По-перше, це нижній «модуль руху», виготовлений з алюмінію і включає всі деталі, що відносяться до передачам, системі трансмісії та акумуляторної батареї. По-друге, над ним розташований «модуль життя», що надає багато місця людям в автомобілі. З виготовленої, починаючи з першої серійної пасажирської кабіни, з міцного, надлегкого вуглепластика, автомобіль BMW i3 відрізняється малою вагою і більш низько розташованим центром ваги - що дає одночасно маневреність і безпеку.

Першопрохідці.

Виробництво BMW i3.

Дивитися відео

Модуль життя

Завдяки новаторській архітектурі BMW i LifeDrive, верхній «модуль життя», виготовлений з вуглепластика, пропонує просторий салон для пасажирів, в якому ви відчуваєте себе як вдома. Немає ніякого тунелю посередині машини, що відокремлює водія від переднього пасажира. В результаті можна насолоджуватися відкритим «галерейним» дизайном пасажирської кабіни, унікальною для автомобілів цього класу. Це стало можливим завдяки конструюванню першої серійної пасажирської кабіни з високоміцного вуглепластика. Це знижує загальну вагу по DIN автомобіля BMW i3 до 1 195 кг і дає унікальну маневреність при водінні, з додатковим виграшем в дальності поїздки. У той же час, міцна вуглепластикова конструкція забезпечує чудовий рівень безпеки, про що свідчать різноманітні випробування автомобіля.

Модуль руху

«Модуль руху» виготовлений з легкого алюмінію, в ньому розмістилися всі частини, необхідні, щоб привести автомобіль в дію. Наприклад, в задній частині розташовані: електродвигун, коробка передач і (в додатковій комплектації) система Range Extender. Високовольтна акумуляторна батарея знаходиться в міцному алюмінієвому корпусі, який надійно вбудований в секцію під підлогою кузова. Це найкраще місце, яке забезпечує оптимальний захист - на всякий випадок. Ще одна перевага такого розташування полягає в тому, що так знижується положення центра ваги автомобіля, дозволяючи заднеприводному BMW i3 досягати не має собі рівних маневреності руху. І ще про акумуляторну батарею: вона неї дається гарантія на вісім років або 100 000 км.

ВУГЛЕПЛАСТИК - ПОЧИНАЄТЬСЯ НОВА ЕРА.

Переваги.

CFRP (вуглепластик) - це виключно пружний композитний матеріал, що складається з карбонових волокон і пластмасової матриці. Він приблизно на 30 відсотків легше алюмінію і на 50 відсотків легше сталі.

Виробництво. Крок 1.

У співпраці з фірмою SGL Automotive Carbon Fibers, BMW Group виробляє вуглепластикові волокна самостійно. Після більш ніж десяти років науково-дослідної та дослідно-конструкторської роботи зараз вперше стало можливим застосувати цей матеріал в великомасштабному виробництві автомобілів.

Виробництво. Крок 2.

З сформованих волокон тчуть мати і просочують їх спеціальними смолами.

Виробництво. Крок 3.

Потім вони піддаються спіканню, формуючи жорсткі елементи - компоненти кузова.

Виробництво. Крок 4.

Наступним кроком проводиться спеціально розроблена, повністю автоматична процедура склеювання, яка міцно з'єднує разом компоненти корпусу.

Результат.

Завдяки використанню вуглепластика підвищується міцність кузова і зростає ступінь безпеки водія і пасажирів. Максимальна жорсткість дає змогу виробляти більш швидке прискорення, підвищується маневреність і зчеплення з дорогою, за рахунок зменшеного ваги знижується витрата палива.

СИСТЕМИ ПІДТРИМКИ ВОДІЯ.

Різноманітні інноваційні системи підтримки водія в BMW i3 не тільки перетворюють поїздку в задоволення, але також і гарантують безпроблемну парковку. Оснащений пакетом Driving Assistant Plus, автомобіль BMW i3 попередить вас про зіткнення, буде автоматично підтримувати швидкість і дистанцію під час руху по місту і в пробках. При утворенні пробок на автомагістралі асистент руху в пробці навіть частково бере на себе функції рульового управління. Майстер маневрування при парковці перетворює процес паркування в забаву - абсолютно автономно, якщо забажаєте.

Система Driving Assistant Plus

Наявна в додаткової комплектації система Driving Assistant Plus включає великий пакет інноваційних систем підтримки водія, що робить водіння BMW i3 особливо безпечним і комфортабельним. На швидкості від 0 дог 140 км / год система підтримки заданої швидкості з функцією руху в пробці «Stop & Go» підтримує постійну дистанцію до  автомобіля попереду, що йде і регулює швидкість, аж до повної зупинки BMW i3. При утворенні пробок на автомагістралі асистент руху в пробці управляє BMW i3 автономно, поки швидкість знову не досягне 60 км / год.Завдяки цьому ваш BMW i3 ніколи не піде з смуги, за умови, що ви будете тримати одну руку на рульовому колесі. Функція попередження про наближення з функцією пригальмовування в міському русі розпізнає потенційні ризики зіткнення з автомобілями, в той час як функція розпізнавання людей з функцією пригальмовування в міському русі попереджає в разі можливого зіткнення з пішоходами, за умови, що денне освітлення достатнє. Функція розпізнавання знаків обмеження швидкості і показує відповідне значення дозволеної максимальної швидкості на комбінації приладів.

Пакет «Майстер маневрування при парковці»

Пакет «Майстер маневрування при парковці» пропонує всі види допомоги для особливо простої і безпроблемної парковки: з контролем відстані під час паркування, камерою заднього виду і управлінням маневруванням, що не тільки зручно для водія при паркуванні, а також проводиться в повністю автоматичному режимі - при цьому BMW i3 прискорюється, гальмує і бере на себе рульове управління - таке теж можливо.

Витрата палива і рівень викидів СО2.

Споживання електроенергії та рівень викидів СО2 для BMW i3:
Витрата палива, л / 100 км (в змішаному циклі): 0
Викиди CO2, г / км (в змішаному циклі): 0
Споживання електроенергії, кВт • год / 100 км (в змішаному циклі): 12,9

Витрата палива і рівень викидів СО2 для BMW i3 з Range Extender:
Викиди CO2, г / км (в змішаному циклі): 13
Споживання електроенергії, кВт • год / 100 км (в змішаному циклі): 13,5
Витрата палива, л / 100 км (в змішаному циклі): 0,6

Дальність поїздки залежить від різних чинників, зокрема: від особистої манери водіння, якості дорожнього покриття, температури навколишнього повітря, використання обігрівача / клімат-контролю, а також попереднього підігріву / охолодження.

Значення витрати палива, викидів CO2 і споживання електроенергії залежать від обраних розмірів коліс і шин.
Подальша офіційна інформація про витрату палива і конкретних значеннях викидів CO2 для нових легкових автомобілів вказана в буклеті «Нові директиви по витраті палива і викидів CO2 для легкових автомобілів», що надається безкоштовно у всіх пунктах продажу, а також в компанії DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH за адресою : Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Germany (Німеччина).