Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

Привід BMW i8.

ЕЛЕКТРИЧНА СПОРТИВНІСТЬ.

Привід BMW i8.

Поєднання електродвигуна і потужного двигуна внутрішнього згоряння - фундамент самого інноваційного спорткара нашого часу - BMW i8. Спортивний характер автомобіля відчувається завжди: вивірена взаємодія бензинового силового агрегату і електроприводу забезпечує і відмінну динаміку, і енергоефективність.

 

 BMW eDrive.

BMW eDrive.

Технологія BMW eDrive - результат багаторічної роботи в рамках стратегії BMW EfficientDynamics. Весь крутний момент спритного електродвигуна доступний вже на старті - ні з чим не порівнянне задоволення за кермом вам забезпечено. Інноваційна система охолодження підтримує завжди оптимальну робочу температуру високовольтної батареї, що підвищує її потужність і продовжує термін служби.
Інтелектуальна система управління потоками енергії координує взаємодію електродвигуна і АКБ, а також електродвигуна і ДВС, максимізуючи потужність і мінімізуючи витрати. Результат: потужна і енергоефективна система підключається гібридного приводу.

BMW eDrive як підключається гібрид.

Перший спортивний автомобіль з витратою палива на рівні компактних авто.

Дивитися ролик

Потужна система підключаємого гібридного приводу

Продуманий підхід - запорука лідерства. Інтелектуальна гібридна система BMW i8 з підзарядкою від електромережі об'єднує переваги електродвигуна і бензинового силового агрегату, забезпечуючи максимум енергоефективності при найвищій динамічності. Електродвигун потужністю 96 кВт (131 л. С.) розміщений на передній осі. Задня вісь приводиться в рух 1,5-літровим 3-циліндровим бензиновим двигуном TwinPower Turbo, що розвиває значну потужність 170 кВт (231 л. С.) І крутний момент до 320 Н · м. При одночасному використанні обох двигунів гібридної системи вам гарантовано традиційне задоволення за кермом справжнього BMW. Сукупна тяга обох двигунів дозволяє розігнати BMW i8 з місця до 100 км / год за 4,4 секунди. При цьому витрачається неймовірно мало палива - 2,1 л / 100 км, а викид CO2 складає всього 49 г / км.

Інтелектуальна система управління потоками енергії

В основі приголомшливої енергоефективності BMW i8 лежить ідеальна взаємодія технології BMW eDrive і бензинового двигуна. Залежно від режиму руху та ситуації обидва компонента системи ретельно координуються, щоб в точності відповідати поточним вимогам. Рекуперація енергії гальмування при управлінні автомобілем тільки за допомогою педалі акселератора і при гальмуванні забезпечує ефективне збільшення запасу ходу на електроприводі. Крім того, більш обтічне конструкція сприяє тому, що BMW i8, будучи чистокровним гоночним автомобілем, показує рівень витрати палива і викидів, який можна порівняти з рівнем компактного автомобіля.

ТРИЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН BMW TWINPOWER TURBO 1.5 Л.

ТРИЦИЛІНДРОВИЙ
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН
BMW TWINPOWER TURBO
1.5 Л.

Розроблений в рамках стратегії BMW EfficientDynamcs новий 3-циліндровий бензиновий двигун BMW Twinpower Turbo об'ємом 1,5 л для системи підключається гібридного приводу об'єднує всі переваги, які очікують від двигуна спортивного автомобіля. Його система управління двигуном гарантує оптимальний газообмін за рахунок регулювання моменту запалення і швидке реагування турбонагнетателя. Спритний двигун потужністю 170 кВт (231 л. С.) Видає крутний момент до 320 Н · м. Динаміка і високий рівень потужності сусідять з приголомшливою економічністю. Витрата палива в змішаному циклі складає всього 2,1 л / 100 км, а викиди CO2 - 49 г / км.

Легкий і компактний.

Двигун BMW TwinPower Turbo демонструє потужні характеристики при низькій витраті палива.

Витрата палива і викиди СО2

Офіційні відомості по споживанню електроенергії, витраті палива і викидів CO2 нових легкових автомобілів можна дізнатися в довіднику по витраті палива, викидів CO2 і споживання електроенергії нових легкових автомобілів, який безкоштовно пропонується в усіх пунктах продажу і в Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str . 1, 73760 Ostfildern.

Параметри вихлопу ДВС відповідають вимогам стандарту EU6. Витрата (електроенергія, паливо) визначається в випробувальному циклі ЄЕК (93/116 / EC), що має наступний склад: приблизно одна третина припадає на міський режим і дві третини - на заміський (по пройденій відстані). Рівень викиду CO2 вимірюється одночасно зі споживанням електроенергії в тому ж циклі. Показники енергоспоживання розраховуються для автомобілів в стандартній комплектації. Додаткове обладнання може впливати на споживання і потужність.

Всі ці дані наводяться стосовно варіанту у виконанні для Німеччини. Представлені моделі оснащені елементами додаткового обладнання, які не входять в базову комплектацію. Через відмінності у вимогах на ринках інших країн характеристики моделей, стандартна і додаткова комплектації не завжди відповідають описаним в тексті. Точну інформацію можна отримати у вашого найближчого дилера BMW. Ми залишаємо за собою право на внесення змін в конструкцію без попереднього повідомлення. У тексті можливі помилки і неточності. Тут не представлено обладнання, призначене спеціально для окремих ринків.

Власна маса (ЄС), кг: при заповненому на 90% паливному баці, водії вагою 68 кг і багажі масою 7 кг. Значення власної маси наведені для автомобіля в стандартній комплектації. При установці додаткового устаткування це значення може бути вище.

BMW рекомендує використовувати неетилований бензин Преміум Євро-95. Допускається також використання неетильованого бензину з дослідним октановим числом 91 і вище, що містить не більше 10% етанолу (E10). Зазначений витрата палива ДВС досягається при використанні бензину Супер Євро-98.

Дані не належать до конкретного автомобіля і не є частиною пропозиції, а використовуються виключно для порівняння різних типів автомобілів.

Викиди вуглекислого газу, які виникають при виробництві та підготовці палива або інших джерел енергії, при розрахунку викиду вуглекислого газу згідно Директиві ЄС 1999/94 / EG не враховуються.

РЕЖИМИ РУХУ.

Різні режими для особливих відчуттів: COMFORT, ECO PRO і SPORT адаптують ходові характеристики BMW i8 до ситуації руху. Рух на електроприводі можливо зі швидкістю до 65 км / год при запасі ходу 37 км *, як і агресивна спортивна їзда за містом. Вся справа в оптимальному поєднанні двох світів: в будь-якій ситуації бензиновий і електричний двигуни підтверджують, що здатні на безкомпромісний технічний симбіоз.

Натискання кнопки eDrive дозволяє розкрити повний потенціал електроприводу BMW i8. Їй можна користуватися в режимах COMFORT і ECO PRO. У режимі COMFORT при включеній функції eDrive автомобіль BMW i8 рухається тільки на електроенергії до майже повної розрядки акумулятора. Функція eDrive дозволяє розвивати швидкість до 120 км / год, користуючись тільки електроприводом. Якщо кнопка eDrive не було натиснуто, після досягнення швидкості 60 км / ч підключається ДВС.

* За результатами власних досліджень BMW. Запас ходу залежить від різних чинників, особливо: стиль водіння, властивості маршруту, температура зовнішнього повітря, обігрів / кондиціонування і попередня регулювання температури.

Режим COMFORT

Максимум потужності відразу після рушання з місця. У режимі COMFORT BMW i8 може відразу починати рух на одній електротязі, якщо акумулятор повністю заряджений. В такому режимі можна їхати зі швидкістю до 65 км / год, включаючи старти на світлофорах і обгони. На більш високих швидкостях підключається ДВС, забезпечуючи оптимальну комфортність їзди.

Режим ECO PRO

У режимі ECO PRO BMW i8 може довести свою економічність. Педаль газу, коробка передач, алгоритми опалення та кондиціонування адаптуються до режиму максимальної економічності. На одній електротязі можна їхати зі швидкістю до 65 км / ч. На більш високій швидкості або при падінні заряду АКБ нижче мінімальної межі підключається ДВС.

Режим SPORT

Замість того, щоб використовувати положення селектора D для автоматичного перемикання передач, водій може вибрати режим SPORT. У цьому режимі можна перемикати передачі вручну (за допомогою важеля селектора або підрульових перемикачів). У режимі SPORT параметри автомобіля адаптуються до спортивного стилю водіння. ДВС і електродвигун розвивають максимальний крутний момент; запрограмована характеристика акселератора забезпечує максимальну прийомистість, і в розпорядженні водія знаходиться повний ресурс форсажу електродвигуна. Для поповнення запасів енергії в режимі SPORT передбачена також максимальна рекуперація енергії при русі накатом і гальмуванні.

ПОВНИЙ ПРИВІД.

У режимі eDrive автомобіль BMW i8 приводиться в рух виключно електродвигуном, розташованим на передній осі. У гібридному режимі об'єднуються ресурси обох двигунів, забезпечуючи оптимальну тягу в будь-якій ситуації. На передній осі розміщений електродвигун, а на задній - потужний 3-циліндровий ДВС. Всі чотири колеса можуть одночасно приводитися в рух обома двигунами. Залежно від ситуації можна використовувати переваги переднього або повного приводу. Розкрити весь свій величезний потенціал повний привід BMW i8 здатний за містом, розвиваючи швидкість до 250 км / ч.