Енергоефективність та динаміка BMW i8.

ЛЕКГОАТЛЕТ НА ПІКУ ФОРМИ.

Енергоефективність та динаміка BMW i8.

З інноваційною архітектурою кузова LifeDrive BMW i8 має ідеальні умови для полегшення конструкції і найнижчий центр ваги серед всіх автомобілів BMW. Ідеальна основа для характеристик класичного спорткара. Завдяки надлегким матеріалами, пакету технологій BMW EfficientDynamics і цілеспрямованим поліпшенням аеродинаміки BMW i8 досягає вражаючого рівня витрати палива і токсичності викидів.

 

АЕРОДИНАМІКА.

Плавні лінії кузова, характерна конічна форма, невелика маса - при погляді на BMW i8 відразу видно чистокровний спорткар. В автомобілі реалізований широкий спектр елементів, оптимізованих з точки зору аеродинаміки. Він - квінтесенція динамічності і в той же час максимально енергоеффективен. Прикладом можуть служити виконані за принципом багатошарової конструкції у вигляді повітряних каналів світлодіодні блоки задніх ліхтарів, обтічні потоком повітря.

Низький, широкий і динамічний.

BMW i8 демонструє всі характерні риси чистокровного спорткара.

Дивитися ролик

Аеродинамічний дизайн

Лінії і плоский силует BMW i8 відразу дають зрозуміти: перед вами автомобіль, створений для стрімкого руху вперед. Навіть нерухомий автомобіль виглядає дуже динамічно завдяки обтічній формі і скрупульозному дотриманні принципів аеродинаміки. Хвилясті лінії, що створюються плавною формою задньої стійки, що піднімається бічною стінкою і контуром даху, не просто розставляють візуальні акценти. У BMW i8 ця концепція відчутно покращує аеродинаміку. Коефіцієнт аеродинамічного опору (cW) становить всього 0,26 і не залишає ніяких сумнівів в спортивному характеру BMW i8 з клиноподібною обтічною формою кузова.

Аеродинамічні елементи

Майже закрита решітка радіатора традиційної для BMW овальної форми і активна система управління повітряними заслінками в передній частині кузова впускають рівно стільки повітря, скільки необхідно для охолодження. Великі повітрозабірники в передньому фартуху, так звані повітряні завіси, сприяють ефективному зниженню лобового опору і дозволяють відчути аеродинаміку BMW i8 з першого погляду. Так звані аеродинамічні щитки за передніми і перед задніми колесами перенаправляють потік повітря, знижуючи лобовий опір. Точно збалансований потік повітря через кузов забезпечує максимально динамічний і стійкий рух. Цьому сприяють також спеціальні пороги з дифузорами. Зменшити аеродинамічний опір допомагають і спеціальні колеса зі зниженим рівнем завихрень.

РАЦІОНАЛЬНА ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ КУЗОВА.

РАЦІОНАЛЬНА ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ КУЗОВА.

Легкість конструкції - обов'язкова умова для електромобіля. Це одна з головних характеристик транспортного засобу, від якої залежать динамічність, дизайн і витрати енергії. Чим менше маса автомобіля, тим швидше він розганяється, тим вище його маневреність і паливна економічність.

Полегшена конструкція BMW i8.

Менше вага. Вище маневреність і нижче витрата.

КАРБОН.

Для компенсації додаткової маси акумулятора пасажирська комірка BMW i8 виготовляється з інноваційного матеріалу - карбону. Він на 50% легше сталі і на 30% легше алюмінію, але практично не поступається їм по міцності при зіткненнях. Моделі BMW i - перші крупносерійні автомобілі, багато деталей яких виготовляються з цього високотехнологічного матеріалу. Це важлива складова інноваційної архітектури LifeDrive, завдяки якій BMW i8 здатний змінити правила гри і саме майбутнє спортивного водіння.

АРХІТЕКТУРА КУЗОВА LIFEDRIVE.

Пропорції спортивного автомобіля поєднуються з концепцією максимальної легкості - інженери відмовлялися від кожного зайвого грама ваги. Модульна архітектура LifeDrive включає в себе два компоненти, точно відповідають вимогам раціональної полегшеної конструкції. Перший компонент - модуль приводу Drive, що представляє собою алюмінієве шасі, в передній частині якого розташований електродвигун. У задній частині модуля приводу Drive знаходиться 3-циліндровий бензиновий двигун. Обидва двигуни з'єднані між собою через високовольтну батарею.Другий компонент архітектури LifeDrive - модуль кузова Life, надлегка пасажирська комірка з високоміцного карбону. Він компенсує збільшення маси через установки електродвигуна і високовольтної батареї. Завдяки концепції LifeDrive BMW i8 з повним правом може вважатися прообразом нового покоління гібридних автомобілів. Полегшена конструкція дозволяє досягти основної мети: забезпечити максимум спортивності поряд з достатньою екологічністю і енергоефективністю від халепи.

Унікальна концепція.

Основа для об'єднання спортивності і стабільної економічності.

Дивитися ролик

Розподіл осьового навантаження 50:50

Завдяки особливій архітектурі LifeDrive в BMW i8 вдалося забезпечити оптимальний міжосьовий розподіл ваги. Спереду - електродвигун, ззаду - бензиновий двигун, а в якості сполучного елемента між ними, під центральною консоллю, простягнувся так званий енергетичний тунель з вбудованою високовольтної батареєю. Гібридна технологія, яка передбачає розміщення акумулятора в нижній частині кузова, в поєднанні з легким карбоновим модулем пасажирської осередком забезпечує оптимальний розподіл маси і, як наслідок - чудову, підкреслено спортивну керованість.