Аеродинаміка та управління енергією.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ.
ІННОВАЦІЙНИЙ.
ЕФЕКТИВНИЙ.

Аеродинаміка та управління енергією.

У кожному BMW в якості базового оснащення використовуються технології BMW EfficientDynamics, такі як функція автоматичної зупинки і перезапуску двигуна, система рекуперації енергії гальмування або електропідсилювач рульового управління. У поєднанні з інтелектуальним керуванням енергією ці системи вже сьогодні забезпечують стійку мобільність. Зокрема, оптимізована аеродинаміка дозволяє знайти рішення, які покращують динамічність і енергоефективність.

РІШЕННЯ ЩОДО АЕРОДИНАМІКИ.

Невеликі деталі, великі переваги.

Гарні ідеї не завжди складні: завдяки конкретним аеродинамічним рішенням, таким як активні повітряні заслінки, активний задній спойлер або повітроводи в передньому бампері Ваш BMW має оптимізованим коефіцієнтом аеродинамічного опору. Це позитивно впливає на економічність і стійкість руху, а також знижує шум в салоні. Переконайтеся в цьому самі.

Активний задній спойлер.

Зі збільшенням швидкості зростають сили, що діють на кузов автомобіля. При швидкості 110 км / ч автоматично висувається задній спойлер. Зменшується аеродинамічний опір, оптимізується стійкість і зменшується підйомна сила, що діє в зоні задньої осі. Крім того, за рахунок цього зменшуються витрати палива і викиди CO2. При швидкості 70 км / ч задній спойлер автоматично забирається.

Повітроводи в передньому бампері.

У той час як Ви керуєте автомобілем, повітроводи управляють повітряним потоком. Вони зменшують аеродинамічний опір кузова дуже простим, але ефективним способом. Звужуються канали направляють потік повітря повз колеса. Завдяки цьому зменшується завихрення повітря в колісних нішах і зменшується аеродинамічний опір кузова поряд з витратою палива і викидами CO2.

Активні повітряні заслінки.

Система управління повітряними потоками знає, коли двигуну, гальмівним механізмам і інших компонентів необхідне повітря, і автоматично відкриває йому доступ. А коли повітря не потрібен, заслінки закриваються. Завдяки цьому поліпшується аеродинаміка, і знижується витрата палива.

Вітроотражателі.

Вітроотражателі - це накладки з гострими крайками, розташовані в зоні стійок C кузова, які поділяють повітряний потік і зменшують його завихрення. Завдяки цьому скоращается аеродинамічний опір задньої частини кузова, що в свою чергу призводить до зменшення витрати палива і викидів CO2.

Аеродинамічні колісні диски.

Просте рішення для зменшення аеродинамічного опору: оптимізують повітряні потоки колісні диски зі спицями, схожими на лопатки турбіни, направляють потік повітря вздовж кузова і, таким чином, покращують аеродинаміку автомобіля.

Повітроводи в передніх крилах.

Ви прискорюєтеся. Ви рухаєтеся все швидше і швидше. Але як і раніше не відчуває будь-якого опору, який чиниться повітрям. Це відбувається через те, що повітроводи дозволяють відвести повітря з колісних ніш. Завдяки цьому зменшується турбулентність повітря в колісних нішах і зменшується швидкість повітряних вихорів. Зменшуються також витрата палива і викиди CO2.

АЕРОДИНАМІКА BMW I8.

Обтічний кузов, яскрава конічна форма, мала маса - BMW i8 демонструє характер чистокровного спортивного автомобіля. Застосування численних рішень по оптимізації аеродинаміки гарантують максимальну динаміку і оптимальний витрата палива. Один із прикладів таких рішень - задні світлодіодні ліхтарі з пошаровим конструкцією і повітряними каналами, через які відводяться потоки повітря.

Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км:

2,1

Викиди CO2 в змішаному циклі, г / км

49

Споживання електроенергії в змішаному циклі, кВт год / 100 км

11,9

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ.

Економічне водіння. Безмежне задоволення.

Інноваційні технології, такі як рульове управління з електропідсилювачем, режим ECO PRO або система рекуперації енергії гальмування, спільно зменшують витрата енергії, і таким чином підвищують задоволення від водіння. Тут ми розглянемо декілька таких особливостей.

Рекуперація енергії гальмування.

Ви натискаєте педаль гальма. У цей момент починає генеруватися кінетична енергія, яку можна використовувати. Система рекуперації енергії гальмування перетворюється її в електроенергію, що заряджає акумуляторну батарею, не дозволяючи їй просто розсіюватися у вигляді тепла. Для заряду батареї витрачається менша потужність двигуна, що, як наслідок, призводить до зменшення витрати палива і шкідливих викидів.

Режим ECO PRO.

Сконцентруйтеся на задоволенні від водіння. Економічність доступна при натисканні однієї кнопки. Режим ECO PRO дозволяє економити до 20% палива, не вимагаючи від Вас будь-яких дій. Та ще 5% економії досягається за рахунок додаткових функцій. Величина загальної економії палива відображається на дисплеї бортовим комп'ютером у вигляді конкретного запасу ходу, який Ви отримуєте додатково. В результаті можна постійно бачити запас ходу Вашого автомобіля.

Електропідсилювач рульового управління.

У звичайних підсилювачах рульового управління для зменшення зусилля на рульовому колесі використовується гідравліка. Вона працює постійно, навіть якщо водій не повертає рульове колесо. І це вимагає додаткової енергії. У випадку з електропідсилювачем гідравліку замінює електромотор, який використовується тільки тоді, коли водій дійсно повертає рульове колесо. При русі по прямим дорогам або при постійному куті повороту рульового колеса дана система не діє і енергія не витрачається. Це призводить до зменшення витрати палива, в той час як типові для автомобілів BMW динаміка і задоволення від водіння зберігаються.

Додатковий запас ходу.

Розрахований на зниження витрати палива режим ECO PRO забезпечує інтелектуальну адаптацію реакцій на натиснення педалі акселератора і параметрів трансмісії, а також оптимізацію управління обігрівом / охолодженням салону. У режимі ECO PRO Ви отримуєте поради щодо поліпшення Вашого власного стилю водіння, а функція вказівки додаткового запасу ходу інформує Вас про те, скільки додаткових кілометрів Ви можете проїхати на паливі, зекономленій при русі в режимі ECO PRO.

ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

У різноманітних ситуаціях необхідні конкретні дії. Енергозберігаючі технології, такі як індикатор оптимальних моментів перемикання передач або функція автоматичної зупинки / перезапуску двигуна дозволяє водієві вибирати правильні дії і за рахунок цього більш економно витрачати паливо.

Індикатор оптимальних моментів перемикання передач

Вибір правильних моментів перемикання передач - ключ до підвищення ефективності. Найбільш підходяща передача визначається для будь-якого моменту часу відповідно до швидкості руху автомобіля, і потім на інформаційний дисплей виводиться відповідний символ.

Система також розпізнає різке прискорення і не видає рекомендацію перейти на наступну передачу до моменту, коли обороти двигуна не почнуть зменшуватися. Порівняльні тести показують, що на автомобілях з індикатором оптимальних моментів перемикання передач витрата палива знижується приблизно на чотири відсотки.

Функція автоматичної зупинки / перезапуску двигуна

Ефективно знижувати витратb палива: функція автоматичної зупинки / перезапуску двигуна гарантує, що паливо витрачається тільки під час руху автомобіля. Коли автомобіль тимчасово зупиняється, наприклад, перед світлофором або в транспортній пробці, функція автоматичної зупинки / перезапуску двигуна економить палива, просто відключаючи двигун. Як тільки водій натискає педаль зчеплення (автомобілі з механічною трансмісією) або відпускає педаль гальма (автомобілі з автоматичною трансмісією Steptronic), двигун протягом частки секунди автоматично запускається знову.

Шини зі зменшеним опором коченню.

На автостраді. В місті. Скрізь. Де б Ви не їхали, шини Вашого автомобіля постійно сприймають значні сили. При контакті з дорогою їх форма змінюється. Ця деформація зникає тільки при виході ділянки шини з контакту з дорогою. У шинах зі зменшеним опором коченню використовуються спеціальні матеріали, що забезпечують більшу жорсткість зони протектора і боковин, за рахунок чого зменшується їх деформація, в порівнянні зі звичайними шинами, і завдяки цьому помітно зменшуються витрата палива і шкідливі викиди.

Витрата палива і викид CO2.

Більш детальну інформацію про викиди CO2 і споживання електроенергії новими пасажирськими автомобілями можна знайти в "Посібнику з визначенням витрати палива, рівня локальних викидів CO2 і споживання електроенергії новими пасажирськими автомобілями", доступному безкоштовно в підприємствах роздрібної торгівлі та у компанії DAT (Deutsche Automobil Treuhand GmbH) , Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Germany.