Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

Динамічні характеристики і економічність BMW M6 Гран Купе.

ІДЕАЛЬНИЙ БАЛАНС.

Динамічні характеристики і економічність
BMW M6 Гран Купе.

У BMW M6 Гран Купе відразу відчувається філософія BMW M GmbH: ідеальна міжосьовим развесовка, перенесення технологій з автоспорту і послідовне полегшення конструкції за допомогою сучасних матеріалів обіцяють максимальну динаміку. Легка карбоновий дах не тільки підвищує енергоефективність, але і маневреність - за рахунок зниження центру ваги. Ідеальні передумови для ще більш спортивних відчуттів. В атмосфері розкоші, що шукає подібних собі.

BMW M

7-СТУПІНЧАСТА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ M DRIVELOGIC З ПОДВІЙНИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ.

Коробка передач M Drivelogic з подвійним зчепленням - це інноваційна КПП, розроблена спеціально для високооборотного двигуна BMW M. У ній є механізм автоматичного вибору передач, функції управління прискоренням (Launch Control), комфортної підтримки малої швидкості руху і автоматичної зупинки і запуску двигуна. Управління відбувається автоматично або вручну перемикачами передач на кермовому колесі M або на центральній консолі.
Коробка передач М з двома зчепленнями дозволяє перемикати передачі неймовірно швидко без переривання передачі тягового зусилля. У цій коробці є два редуктора, у кожного з яких є своє зчеплення. За рахунок перекривання зчеплень крутний момент двигуна передається на колеса без пауз. При цьому стратегія перемикання оптимізується з урахуванням наявних навігаційних даних - наприклад, перед поворотами коробка перемикається на знижену передачу. Додаткова функція управління прискоренням створює максимальне прискорення при рушанні з місця і дозволяє відчути чарівну динаміку: ви можете перемикати передачі на високій швидкості з безперервною передачею крутного моменту, не вичавлюючи зчеплення.
Управління системою Drivelogic може бути автоматичним (режим D) або ручним (режим S), при цьому в кожному режимі є три варіанти перемикання - від екстремально спортивного до комфортного та економічного.

ПАКЕТ COMPETITION.

Як на гоночній трасі - з пакетом Competition новий BMW M6 Купе запалить на дорозі ще більше завдяки підвищеній потужності двигуна, більш чутливому рульовому керуванню і спеціально налаштованої підвісці.
Потужність 8-циліндрового бензинового двигуна M TwinPower Turbo виросла з 412 до 423 кВт. Цей плюс в потужності отриманий за рахунок підвищення тиску наддуву в верхньому діапазоні оборотів. Спортивна система випуску видає виключно спортивний рик - мурашки по шкірі гарантовані.  Спеціально налаштована підвіска і чутливе спортивне кермо забезпечать максимально точний зворотний зв'язок з дорогою, будь то на трасі або в місті. Вражають ексклюзивні 20-дюймові двоколірні легкосплавні диски Double-spoke 601 M з різнорозмірними шинами, а також чорні хромовані подвійні вихлопні труби спортивної системи випуску.

АКТИВНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ M.

Активний диференціал M розподіляє тягу між провідними (задніми) колесами таким чином, щоб оптимізувати курсову стійкість при перестроюванні або прискоренні на виході з повороту, при швидкісному проходженні криволінійних ділянок, а також на дорожніх покриттях з погіршеним зчепленням, навіть на снігу, щебінці і льоду. Він також покращує керованість при сильному бічному прискоренні. Безступінчата зміна ступеня блокування диференціала покращує динаміку, підвищуючи керованість в екстремальних умовах.
Зчеплення коліс з дорогою підвищується за допомогою електронного пристрою, що скорочує різницю швидкостей обертання задніх коліс. Дана система, спочатку розроблена для автоспорту, діє спільно з системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Вона своєчасно регулює ступінь блокування в діапазоні від 0 до 100%, вирівнюючи найменші відмінності в розподілі крутного моменту між ведучими колесами, причому без натяку на недостатню обертальність. Активний диференціал M забезпечує високу курсову стійкість і бездоганну керованість, а також гарантує максимально ефективне використання потенціалу двигуна в умовах екстремального водіння.

ВУГЛЕКЕРАМІЧНІ ГАЛЬМА M.

Вуглекерамічні гальма M - результат послідовного запозичення технологій з гоночного спорту. За рахунок застосування інноваційної композитної кераміки з використанням вуглеволокна гальмівне зусилля реалізується більш безпосередньо і досягається більш висока стабільність характеристик. Система не кородує, витримує високі температури, відрізняється підвищеною стійкістю проти абразивного зношування і дозволяє зменшити масу автомобіля. За рахунок послідовної реалізації концепції полегшення конструкції знижується обертається і безпружинна маса, що позитивно позначається на маневреності, динамічності та параметрах розгону, сприяє поліпшенню тяги і комфортності, забезпечується підвіскою, а також зниженням витрати палива.
Вуглекерамічні гальма M з надвеликими гальмівними дисками (410 мм спереду, 396 мм ззаду), шестипоршневими нерухомими супортами спереду і однопоршневими плаваючими супортами ззаду можна використовувати і при тривалій швидкісній їзді з інтенсивним гальмуванням завдяки високій стійкості до перегріву. При цьому перфорований вентильований гальмівний диск забезпечує помітно більш чуйне реагування на слизькій дорозі і більш інтенсивне відведення тепла. Вуглекерамічні гальма M легко розпізнати по матово золотистому забарвленні гальмівних супортів і характерному логотипу «M».

ХАРАКТЕР ГОНОЧНОГО АВТОМОБІЛЮ.

Чарівна динаміка, яка підкуповує маневреність, бездоганна керованість - за задоволенням від водіння BMW M6 Купе стоять високі технології. Випробуваний в самих екстремальних умовах, готовий до ідеального спринту із залізною хваткою. Спортивна настройка, індивідуально корегуїма  під будь-який стиль водіння.

Управління прискоренням (Launch Control)

При прогрітому двигуні функція управління прискоренням дозволяє отримати максимально інтенсивний розгін з місця. Вимкніть систему DSC коротким натисканням кнопки DSC, потім активуйте управління прискоренням. Виберіть секвентальний режим трансмісії з програмою 3, натисніть педаль гальма і, утримуючи її, натисніть педаль акселератора, щоб активувати режим «кік-даун». Після того як на приладовій панелі загоряється індикатор у вигляді стартового прапора, двигун при натиснутій педалі акселератора розвине оптимальні обороти для максимально ефективного старту. Повністю вичавивши педаль акселератора, відпустіть педаль гальма і відчуєте ураганний розгін. Коробка передач M з подвійним зчепленням вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники динамічного, спортивного стилю водіння.

Електронне регулювання жорсткості амортизаторів

Електронне регулювання жорсткості амортизаторів (EDC) дозволяє автоматично або вручну адаптувати жорсткість амортизаторів до умов руху. Всі переміщення автомобіля, що впливають на динаміку, контролюються датчиками. Система EDC аналізує ці дані і направляє сигнали амортизаторам. Електромагнітні клапани в амортизаторах плавно адаптують жорсткість амортизаторів до постійно змінюваних умов дорожнього покриття, завантаженні і манери їзди. Так, відчутно зменшуються поздовжні крени при гальмуванні і розгоні і бічні крени в поворотах і при волнистости дорожнього покриття. Результат - підвищення безпеки руху, наприклад, завдяки скороченню гальмівного шляху, а також підвищення комфортності їзди.

Система динамічного контролю стійкості

Серед інших елементів загальної концепції BMW M6 Купе - система динамічного контролю стійкості (DSC). Її поліпшені функції регулювання підвищили динаміку руху в порівнянні з попередніми версіями. Крім того, реалізовані додаткові функції для підвищення активної безпеки (готовність гальмівної системи, просушка гальм, підтримка гальмівного зусилля) і комфорту (допомога при рушанні з місця, паркувальне гальмо з функцією автоматичного утримування).
Система динамічного контролю стійкості дозволяє водієві вибрати один з трьох режимів: DSC ON (DSC ВКЛ), MDM (M Dynamic Mode, динамічний режим М), DSC OFF (DSC вимикання). У той час як DSC ON цілеспрямовано протидіє надлишковому і недостатньому повертанні за рахунок впливів на гальмівні механізми, режим MDM допускає трохи більшу пробуксовку коліс, дозволяючи лихачам дрифтувати - виконувати повороти з легким занесенням. При перевищенні певної межі примусове пригальмовування відбувається і в цьому режимі. Коли DSC відключена (DSC OFF), на гоночній трасі водій може максимально випробувати граничні можливості автомобіля, дрифтуючи за допомогою педалі газу.

Сервотронік М

Оптимальне посилення рульового приводу в будь-якій ситуації руху - сервотроніком М адаптує зусилля на кермовому колесі до швидкості, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління на високих швидкостях. Також дана система забезпечує високий комфорт завдяки зниженню зусилля на рульовому колесі і максимальному поліпшенню маневреності в поворотах, при парковці і русі по звивистих вуличках.
Блок управління на основі швидкості обчислює необхідне в даній ситуації посилення рульового моменту. Зусилля гідропідсилювача рульового управління дуже точно дозується і адаптується до ситуації руху.
Система зводить до мінімуму зусилля, необхідне для обертання рульового колеса при русі з невеликою швидкістю. На високій швидкості кермо "важчає". Це дозволяє водієві краще відчувати дорогу і забезпечує оптимальну прямолінійність. Сервотроніком М налаштовується з урахуванням специфіки моделей M і при натисканні на кнопку пропонує три характеристики. У комбінації з пакетом Competition сервотроніком М робить рульове управління ще більш чутливим.

СИСТЕМА M DRIVE.

Система M Drive дозволяє індивідуально створити унікальні водійські профілі з заданими параметрами водіння: від спортивних до максимально комфортних. Будь-який з двох збережених профілів можна швидко і зручно включити натисненням однієї з двох кнопок M Drive на шкіряному рульовому колесі M, активувавши всі задані в ньому настройки. Запрограмовані конфігурації можна індивідуально налаштувати через меню iDrive.
Характерні для автомобілів M клавіші управління динамікою руху, що дозволяють роздільно регулювати різні параметри двигуна, трансмісії і підвіски, розташовані на центральній консолі навколо важеля перемикання передач. Водій може окремо налаштовувати режим роботи DSC, характеристики двигуна, адаптивної підвіски і сервотроніком М і режим роботи КПП M з двома зчепленнями. Можна створювати і зберігати набори індивідуальних налаштувань автомобіля. Для збереження використовуються кнопки M Drive на багатофункціональному рульовому колесі M.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Про що б не йшлося: про максимальну потужність або про мінімальні витрати в кінці кінців все в BMW підпорядковано одній меті, співзвучній девізу «Із задоволенням за кермом». BMW EfficientDynamics - це стратегія BMW, спрямована на зниження витрати палива і викиду CO2 при одночасному поліпшенні динамічних характеристик і забезпеченні максимального задоволення за кермом. Вона являє собою комплекс заходів, що охоплюють привід, систему управління потоками енергії і концепцію автомобіля, в основі якої лежить полегшення конструкції - причому для кожного серійного автомобіля BMW.

BMW EfficientDynamics

Дізнайтесь більше

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. При зупинці, наприклад, перед світлофором або в пробці, система економить паливо, вимикаючи двигун, як тільки водій перемикає трансмісію в нейтральне положення або гальмує до повної зупинки.
Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, двигун знову запускається.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо високий або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо педаль гальма натиснута, наприклад, в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті: зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.