Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

Динаміка та економічність BMW X5 M.

КРАЩИЙ ЧАС КОЛА.
НЕ ТІЛЬКИ НА ГОНОЧНІЙ ТРАСІ.

Динаміка та економічність BMW X5 M.

У BMW X5 M поміщена сконцентрована міць, яку інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive зі спеціальними функціями М ефективно передає дорозі. Чудова тяга гарантована. Миттєве перемикання передач забезпечує серійна 8-ступінчаста коробка передач M Steptronic, як в ручному, так і в автоматичному режимі. Гальма серії M з дисками з композитних матеріалів негайно спрацьовують при будь-якій швидкості. А завдяки технологіям BMW EfficientDynamics вражаюча потужність супроводжується дивовижною економічністю.

BMW M

8-СТУПІНЧАСТА АКПП M STEPTRONIC З ФУНКЦІЄЮ DRIVELOGIC.

Оптимальна передача потужності.

8-ступінчаста АКПП M Steptronic з функцією Drivelogic встановлює нові стандарти спортивності і можливостей перемикання передач. Близько передавальні числа в поєднанні з практично миттєвим перемиканням передач гарантує відмінну передачу потужності на будь-якій швидкості і високу економічність. Зокрема, на високих швидкостях восьма передача дозволяє зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити як витрата палива, так і рівень шуму. У режимах «D» і «S» можна перемикати передачі вручну за допомогою важеля КПП M або перемикачів на рульовому колесі, також виконаних в М-стилі. Більш того, в ручному режимі «S» коробка передач М Steptronic не виконує автоматичне перемикання на підвищену передачу при досягненні максимальних обертів двигуна.

Екстремально спортивний.

Крім цього, водій може перемикати передачі на високих швидкостях в екстремально спортивному стилі, а функція Drivelogic дозволяє простим натисканням на клавішу встановити один з трьох режимів перемикання передач: від комфортного та економічного до екстремально спортивного з екстремально коротким часом перемикання передач. Муфта блокування гідротрансформатора забезпечує безпосередній зв'язок двигуна з коробкою передач, зводячи до мінімуму втрати потужності. Одна з відмінних рис автомобілів M полягає в тому, що під час зупинки відсутній зв'язок двигуна з коробкою передач, завдяки чому не потрібно утримувати педаль гальма, щоб запобігти рух автомобіля вперед. Цей режим можна відключити коротким натисканням на педаль акселератора, наприклад при маневруванні або русі в пробці.

xDrive ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ ФУНКЦІЯМИ M.

Інтелектуальна система повного приводу BMW.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive плавно розподіляє крутний момент між осями. Електронна система миттєво реагує на зміну умов, відповідно регулюючи розподіл крутного моменту і тим самим забезпечуючи максимальне зчеплення з дорогою, курсову стійкість і безпеку водіння. Вона також запобігає недостатню і надлишкову обертальність, покращуючи стабільність і керованість.

Динамічний на поворотах.

В автомобілях BMW M система xDrive в нормальному режимі робить більший акцент на задню вісь, що покращує динамічні характеристики. Потужність надходить спочатку на задні колеса і лише значно пізніше - на передні. Це зменшує схильність до заносу автомобіля при швидкому проходженні поворотів. В результаті водій може в повній мірі використовувати динамічний потенціал автомобіля, розганяючись раніше і більш різко. У разі необхідності, передня вісь отримує на 50% більше крутного моменту. А при повністю відключеною системі динамічного контролю курсової стійкості можливий контрольований замет.

КОМПОЗИТНІ ГАЛЬМА M.

Високоефективні гальмівні диски М з композитних матеріалів створені з використанням гоночних технологій. Вони відрізняються високою стабільністю і не допускають втрати гальмівного зусилля навіть в екстремальних ситуаціях. За рахунок застосування різних високоміцних матеріалів вдалося добитися високої термостійкості, збільшення терміну служби і точного дозування гальмівного зусилля. Такі гальма мають меншу масу, що позитивно позначається на маневреності, динамічності, інтенсивності розгону і економічності.
Передні гальма, оснащені перфорованими вентильованими дисками з 6-поршневими супортами, забезпечують оптимальний відгук на педаль гальма на мокрій дорозі і відрізняються поліпшеним теплоотводом. Особливий спортивний М-стиль гальмівних дисків виразно підкреслюють гальмівні супорти кольору синій металік з характерним логотипом «M».

ГОНОЧНИЙ ХАРАКТЕР.

Захоплююча дух динаміка, вражаюча маневреність, бездоганна керованість: BMW X5 M встановлює нові стандарти в своєму класі. Функція управління прискоренням (Launch Control) забезпечує максимально швидкий розгін з місця в будь-яких умовах. Активна підвіска Dynamic Drive, система Dynamic Performance Control і система динамічного регулювання жорсткості амортизаторів дозволяють вашому BMW ідеально адаптуватися практично до будь-яких дорожніх умов.

Управління прискоренням (Launch Control)

При прогрітому двигуні функція управління прискоренням дозволяє отримати максимально інтенсивний розгін з місця. Вимкніть систему DSC коротким натисканням кнопки DSC, потім активуйте управління прискоренням. Виберіть секвентальний режим трансмісії з програмою 3, натисніть педаль гальма і, утримуючи її, натисніть педаль акселератора, щоб активувати режим «кік-даун». Після того як на приладовій панелі загоряється індикатор у вигляді стартового прапора, двигун при натиснутій педалі акселератора розвине оптимальні обороти для максимально ефективного старту. Повністю вичавивши педаль акселератора, відпустіть педаль гальма і відчуєте ураганний розгін. Коробка передач M з подвійним зчепленням вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники динамічного, спортивного стилю водіння.

Система управління заднім диференціалом (DPC)

Система Dynamic Performance Control (DPC) покращує динамічні характеристики і керованість за рахунок гнучкого розподілу тягового зусилля між задніми колесами. Вона особливо ефективна в поєднанні з іншими системами регулювання параметрів підвіски. DPC, спеціально адаптована для моделей M, зменшує також необхідний кут повороту керма, підвищуючи точність рульового управління.
На додаток до міжколісним диференціалу на задній осі встановлені два передавальних механізму з електронним управлінням, за рахунок яких DPC при необхідності перенаправляє частина крутного моменту на зовнішнє заднє колесо в повороті.

Активна підвіска Dynamic Drive

Активна підвіска Dynamic Drive з гідравлічними стабілізаторами зменшує крен кузова при проходженні крутих поворотів або виконанні різких маневрів. Це робить водіння більш комфортним, покращуючи маневреність і точність реакцій автомобіля, дозволяючи водієві повністю використовувати колосальний динамічний потенціал BMW M.
При русі по прямій дві частини стабілізатора відокремлені один від одного і не втручаються в роботу підвіски.
За допомогою численних датчиків система аналізує умови руху і зменшує крен кузова в повороті в залежності від поперечного прискорення. А активне розподіл поперечного навантаження між осями підвищує безпеку в критичних ситуаціях. В результаті спеціальної адаптації під вимоги для серії M, що включає в себе більш сильний момент крену на задній осі, автомобіль відрізняється ще більш спортивними параметрами руху. Досягнуте характерне для серії M поведінку при обертанні рульового колеса і при зміні навантаження робить управління ще більш безпосереднім, і автомобіль ще більш спонтанно реагує на рухи керма.

Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів (DDC)

Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів безперервно регулює жорсткість підвіски залежно від умов водіння і дорожнього покриття. За допомогою клавіш управління динамікою руху на центральній консолі можна регулювати параметри амортизаторів на свій розсуд - від комфортних налаштувань до екстремально спортивного режиму, що дарує максимальне задоволення від водіння. Режим COMFORT з м'якшою налаштуванням амортизаторів зменшує вертикальні руху автомобіля і найкраще підходить для їзди по нерівних дорогах. У режимах SPORT і SPORT + автомобіль ідеально вписується в повороти за рахунок збільшеної жорсткості амортизаторів і в повній мірі проявляє гоночний характер M. Руху кузова і коліс зводяться до мінімуму, щоб забезпечити максимальну динаміку на рівній дорозі. Попередньо встановлені режими в меню M Drive можна швидко активувати за допомогою кнопок M на рульовому колесі.
Встановлені на кожному колесі датчики вимірюють хід руху. Ці дані аналізуються системою управління, яка реагує за частки секунди, регулюючи параметри амортизаторів. У кожного з амортизаторів незалежно регулюються настройки відбою і стиснення. В результаті: чудове зчеплення з дорогою в будь-яких умовах.

СИСТЕМА M DRIVE.

Система M Drive дозволяє індивідуально створити унікальні водійські профілі з заданими параметрами водіння, від спортивних до максимально комфортних. Будь-який з двох збережених профілів можна швидко і зручно включити натисненням однієї з двох кнопок M Drive на шкіряному рульовому колесі M, активувавши все задані в ньому настройки.
Характерні для автомобілів M клавіші управління динамікою руху, що дозволяють роздільно регулювати різні параметри двигуна, трансмісії і підвіски, розташовані на центральній консолі навколо важеля селектора передач. Водій може окремо налаштовувати режим роботи DSC, характеристики двигуна, адаптивної підвіски і рульового управління M сервотроніком, режим роботи 8-ступінчастою АКПП M Steptronic і зовнішній вигляд проекційного дисплея. В меню iDrive можна створювати і зберігати набори індивідуальних налаштувань автомобіля. Для збереження використовуються кнопки M Drive на шкіряному рульовому колесі M.

СЕРВОТРОНІК M.

Система M Сервотронік забезпечує оптимальне зусилля на рульовому колесі в будь-яких умовах. Ця система регулює величину зусилля відповідно до поточної швидкістю руху, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління навіть на високих швидкостях. Також дана система забезпечує високий комфорт завдяки зниженню зусилля на рульовому колесі. Одночасно з цим максимально збільшується маневреність при паркуванні і русі по вузьких і звивистих дорогах.
Блок управління на основі швидкості обчислює необхідне в даній ситуації посилення рульового моменту. Електромеханічна система управління регулює зусилля на кермі дуже точно - значно точніше, ніж традиційні системи рульового управління, які орієнтуються на число оборотів двигуна.
Система зводить до мінімуму зусилля, необхідне для обертання рульового колеса під час руху з низькою швидкістю. У міру зростання швидкості ступінь посилення поступово знижується, щоб забезпечити безпосередній контакт з дорогою і таким чином поліпшити курсову стійкість. Система M Сервотронік спеціально адаптована до лінійки M і має три встановлені режими настройки, перемикаються натисканням кнопки.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Про що б не йшлося: про максимальну потужність або про мінімальні витрати в кінці кінців все в BMW підпорядковано одній меті, співзвучній девізу «Із задоволенням за кермом». BMW EfficientDynamics - це стратегія BMW, спрямована на зниження витрати палива і викиду CO2 при одночасному поліпшенні динамічних характеристик і забезпеченні максимального задоволення за кермом. Вона являє собою комплекс заходів, що охоплюють привід, систему управління потоками енергії і концепцію автомобіля, в основі якої лежить полегшення конструкції - причому для кожного серійного автомобіля BMW.

BMW EfficientDynamics

Дізнайтесь більше

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. При зупинці, наприклад, перед світлофором або в пробці, система економить паливо, вимикаючи двигун, як тільки водій перемикає трансмісію в нейтральне положення або гальмує до повної зупинки.
Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, двигун знову запускається.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо високий або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо педаль гальма натиснута, наприклад, в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті: зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.