Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

СПРЯМЛЯЄ ВИРАЖИ.

Динамічні характеристики і ефективність BMW M2 Купе.

Створено для стрімких прискорень і енергійних віражей. Досвід екстремального водіння, який не забувається. Видатна маневреність, чудові динамічні характеристики і вражаюче звуковий супровід роблять BMW M2 Купе справжнім автомобілем M. З опціональною 7-ступінчастою коробкою передач M з двома зчепленнями для дуже швидкого перемикання передач. З складовими гальмами, створеними для найвищих навантажень. Зі стандартним активним диференціалом M для забезпечення максимальної курсової стійкості і сили тяги. Одним словом, цей автомобіль створений домінувати.

ВАРІАНТИ КОРОБОК ПЕРЕДАЧ.

6-ступінчаста коробка передач M.

Легка і компактна конструкція 6-ступінчастої коробки передач M знижує масу автомобіля, що дозволяє поліпшити динамічні якості, маневреність, прискорення і паливну економічність. Полегшена коробка передач забезпечує також практично ідеальну развесовку по осях (50:50), забезпечуючи автомобілю більш нейтральну і передбачувану керованість в будь-якій ситуації. У коробці передач для максимально комфортного перемикання ступенів використані інноваційні фрикційні накладки з вуглецевого волокна. Крім того, нова коробка передач працює ще більш ефективно завдяки системі мастила з сухим картером, що забезпечує необхідний розподіл масла. Цей метод, запозичений у гоночних автомобілів, також забезпечує підвищення ефективності роботи і зниження витрати палива. Інженери BMW M приділили велику увагу подальшому зниженню рівня шуму двигуна. І, нарешті, 6-ступінчаста коробка передач M повністю інтегрована з іншими новітніми системами управління: її датчики взаємодіють з електронною системою управління двигуном, керуючи оборотами при зміні передач.

7-ступінчаста коробка передач M з двома зчепленнями і функцією Drivelogic.

Коробка передач M з двома зчепленнями і функцією Drivelogic є передовою 7-ступінчастою трансмісією, створеної спеціально для високотехнологічних двигунів BMW M. Вона відрізняється оптимізованим алгоритмом вибору ступенів з урахуванням умов зчеплення коліс з дорожнім покриттям, функцією Launch Control (гоночний старт), Low Speed ​​Assistant (допомога при русі з низькою швидкістю), а також автоматичною функцією Auto Stop / Start. Це забезпечує можливість дуже швидкого перемикання ступенів без розриву потоку потужності. Фактично дві коробки передач, кожна зі своїм зчепленням, безперервно передають крутний момент від двигуна на ведучі колеса. Передачі можуть перемикатися автоматично або вручну за допомогою підрульових пелюсток, або за допомогою важеля. Водієві гарантовані гранично динамічні відчуття при розгоні: як при використанні функції Launch Control, що дозволяє розганятися з місця з максимальним прискоренням, так і при перемиканні ступенів при високих швидкостях без використання педалі зчеплення і розриву потоку потужності. Незалежно від обраного водієм режиму - автоматичного (D) або ручного (S) - функція Drivelogic завжди пропонує три варіанти перемикання за допомогою перемикача режимів руху: спортивний, комфортний і економічний.

ГЛУШНИК M.

Завдяки низькому протіводавленію звичайний глушник M з двома здвоєними вихлопними патрубками дозволяє розраховувати для як характеристики потужності, так і екологічність двигуна M. Заслінка з електричним приводом в випускний магістралі забезпечує характерне, підкреслено спортивне звучання при його роботі.

АКТИВНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ M.

Активний диференціал M забезпечує змінний розподіл крутного моменту між задніми колесами для оптимізації тяги і курсової стійкості при динамічних перестроюваннях або прискоренні при виході з поворотів, проходженні поворотів на високій швидкості або на дорогах з нерівним покриттям, включаючи сніг, гравій та лід. Також він сприяє точної керованості при граничному поперечному прискоренню. Постійне плавне регулювання ступеня блокування диференціала стабілізує динамічні характеристики і покращує контроль над автомобілем навіть в самих екстремальних ситуаціях.
Оптимізація сили тяги здійснюється за допомогою пристрою з електронним управлінням, яке зменшує різницю частоти обертання задніх коліс. Ця система, створена для автоспорту, підключена за допомогою електронного блоку до системи динамічної стабілізації (DSC). Вона в упереджувальний режимі забезпечує точну ступінь блокування від 0 до 100 відсотків, нейтралізуючи тим самим навіть невелику різницю крутного моменту, що підводиться до задніх коліс, і не викликаючи недостатньої поворачиваемости. Активний диференціал M забезпечує оптимальне зчеплення коліс з дорогою, а також відмінну курсову стійкість і керованість. В результаті весь розвивається двигуном крутний момент використовується для розгону автомобіля.

ГОНОЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Неперевершена динаміка, вражаюча маневреність, точність управління: три особливості, які характеризують автомобілі M з моменту їх створення. Запорукою неймовірних відчуттів при водінні BMW M2 Купе є використання просунутих технологій, які пройшли випробування в самих екстремальних умовах. Це забезпечує постійну готовність автомобіля до прискорення і максимальну тягу в будь-який момент часу. Всі важливі компоненти були оптимізовані для використання в умовах, близьких до спортивних, і перевірені на максимальну ефективність. Довершують вражаючу концепцію даного автомобіля система DSC з динамічним режимом M, електричний підсилювач рульового управління з системою M Servotronic, а також полегшена конструкція передньої і задньої підвісок.

Гоночний потенціал

Поперечні і поздовжні прискорення, що виникають на гоночній трасі, викликають особливі вимоги до подачі моторного масла. Інженери BMW M GmbH, що володіють глибокими знаннями в автоспорті, забезпечили надійну подачу масла як від халепи, так і на гоночній трасі.

Динамічний режим M

Динамічний режим M, що є допоміжною функцією системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC), призначений для поліпшення динаміки руху завдяки обмеженій пробуксовці коліс.

Система DSC за допомогою ряду датчиків відстежує виникнення нестабільних умов руху - наприклад, надмірної обертальності, недостатньої обертальністі або втрати тяги. При нормальній роботі в цих умовах система DSC миттєво стабілізує автомобіль, змінюючи потужність, що розвивається двигуном, і задіюючи окремі гальмівні механізми.

При включенні динамічного режиму M перераховані заходи реалізуються пізніше, щоб розширити межі можливостей автомобіля і гарантувати ще більшу спортивність управління. Збільшення допустимого прослизання коліс забезпечує повну реалізацію потенціалу руху автомобіля з максимальними поздовжніми і поперечними прискореннями. На відміну від руху з виключеною системою DSC, в даному режимі після досягнення встановленої межі система надає водієві необхідну допомогу. Пам'ятайте, що головну відповідальність за стабілізацію автомобіля в будь-якій ситуації завжди несе водій.

Рульове управління M Servotronic

Завдяки M Servotronic водій в будь-якій дорожній ситуації може насолоджуватися оптимальної роботою підсилювача рульового управління. Ця функція регулює ступінь посилення залежно від швидкості руху і забезпечує безпосередню і точну реакцію на керуючий вплив навіть при високих швидкостях. Крім того, за рахунок зменшення зусилля, необхідного для повороту рульового колеса, істотно підвищується рівень комфорту і забезпечується максимальна маневреність на парковці, при маневруванні або русі на вузьких або звивистих дорогах.

Блок управління використовує електронні сигнали датчиків швидкості руху, щоб визначити необхідну в поточний момент часу ступінь посилення рульового управління. Завдяки високій точності регулювання ступеня посилення, дана система має істотно більш високою ефективністю в порівнянні зі звичайними підсилювачами, регулювання яких здійснюється на підставі поточних оборотів двигуна.

При наявності M Servotronic для повороту рульового колеса при русі з низькою швидкістю потрібна мінімальна фізичне зусилля. При збільшенні швидкості автомобіля ступінь посилення безперервно знижується таким чином, щоб забезпечити максимально точну зворотний зв'язок з дорогою і, як наслідок, оптимальну курсову стійкість. M Servotronic спеціально підготовлений для автомобілів M і володіє трьома індивідуальними настройками, які ви можете зберегти і потім активувати натисканням кнопки.

СКЛАДОВІ ГАЛЬМА M.

Складові гальма M були створені для автоспорту. Вони дозволяють зберігати постійну ефективність гальм і уникнути погіршення їх параметрів через перегрів навіть у вкрай складних ситуаціях. Використання різних виключно стійких матеріалів забезпечує високу температурну стабільність і тривалий термін служби. Їх ідеальна чуйність у поєднанні з порівняно низькою питомою масою також позитивно впливають на маневреність, динаміку, прискорення і витрата палива.

Перфоровані вентильовані гальмівні диски (передні діаметром 380 мм, задні діаметром 370 мм) з нерухомими супортами з чотирма поршнями попереду і двома поршнями ззаду гарантують оптимальну реакцію на мокрій дорозі і покращують розсіювання тепла, що виділяється при гальмуванні. Забарвлення кольору синій металік і логотип M підкреслюють їх спортивне призначення і особливий дизайн M.

270 КМ/Г.

Пакет M Driver підвищує максимальну швидкість руху зі стандартних 250 км/г до 270 км/г. Пакет M Driver можна придбати при покупці нового автомобіля або замовити його пізніше. Після установки пакета M Driver всі інші технічні характеристики залишаються незмінними. Ваучер на проходження курсів водійської майстерності додається.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОЛЕГШЕНІ КОНСТРУКЦІЇ.

Полегшена передня підвіска.

Полегшена передня підвіска була повністю оновлена ​​відповідно до високих вимог, які пред'являються до автомобілів M. За рахунок зниження безпружинних мас покращується динаміка руху, зчеплення з дорожнім покриттям і плавність ходу. Також оптимізується по осях, що забезпечує нейтральні параметри керованості і покращує управління в складних ситуаціях. Будучи частиною концепції щодо поліпшення динамічних параметрів і збільшення жорсткості кузова, полегшена передня підвіска підвищує точність роботи рульового управління. У поєднанні зі спеціальними шинами M ця підвіска являє собою єдиний вузол, який поліпшує зчеплення коліс з дорогою і підвищує точність рульового управління. Важелі, поворотні кулаки, підрамник і панель жорсткості передньої підвіски виготовлені з легкого алюмінієвого сплаву. Додаткового зниження маси вдалося добитися за рахунок пружинних стійок і трубчастого стержня стабілізатора поперечної стійкості, також виготовлених з алюмінієвого сплаву. Панель жорсткості і додаткові нарізні сполучення на порогах збільшують жорсткість передньої частини автомобіля, тим самим помітно підвищуючи точність рульового управління.

Полегшена задня підвіска.

Полегшена задня підвіска допомагає зменшити масу автомобіля, поліпшити маневреність, динамічні характеристики і розгін, зменшити безпружинні маси і оптимізувати зчеплення з дорогою і плавність ходу. Для відповідності вимогам, що пред'являються до спорткару, конструкція задньої підвіски автомобіля M була повністю змінена. Вона утворює єдине ціле зі спеціальними шинами M, забезпечуючи їх оптимальне зчеплення з дорожнім покриттям і курсову стійкість при будь-яких дорожніх ситуаціях. Важелі п'ятиважельна підвіски і маточини коліс виготовлені методом кування з алюмінієвого сплаву, в той час як поперечина задньої осі є легкою сталеву конструкцію. Це веде до істотного зниження маси. Жорсткі нарізні сполучення кріплять її до кузова і забезпечують оптимальний контроль положення коліс. Гальмівне зусилля передається на кузов за допомогою діагональних важелів.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Незалежно від поставленої мети - максимальна потужність або мінімальний витрата палива - для BMW вся увага завжди направлена на досягнення виняткового задоволення при управлінні автомобілем. BMW EfficientDynamics є стратегією, розробленою фахівцями BMW для зведення до мінімуму витрати палива і викидів CO2 при одночасному підвищенні динамічних якостей і задоволення від водіння.
Ця досконала технологія поширюється на двигун, систему управління енергоспоживанням і саму концепцію автомобіля. При цьому вона використовується в кожному автомобілі BMW.
Нове покоління бензинових і дизельних двигунів сімейства BMW TwinPower Turbo відрізняється поліпшеними характеристиками потужності і меншою витратою палива. Покращена аеродинаміка кузова дозволяє додатково підвищити економічність, а стратегія BMW EfficientLightweight - одночасно знизити масу і підвищити жорсткість кузова за рахунок застосування потрібних матеріалів в потрібному місці.