ПІДЛАШТОВУЄТЬСЯ ПІД БУДЬ ЯКІ УМОВИ.

Динамічні характеристики BMW X3.

Будучи класичним прикладом спортивно-активного автомобіля, BMW X3 вражає своєю функціональністю. Базова ходова частина відрізняється маневреністю при русі в місті і на вузьких поворотах, комфортом і безпекою навіть в незадовільних дорожніх умов, курсовою стійкістю і стабільністю навіть на високих швидкостях. Інтелектуальний привід на всі колеса BMW xDrive забезпечує найкращу тягу при будь-яких погодних умовах. А завдяки таким опцій, як динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів можна підлаштовувати ходову частину BMW X3 під індивідуальні вимоги.

ДИНАМІЧНА СИСТЕМА РЕГУЛЮВАННЯ ЖОРСТКОСТІ АМОРТИЗАТОРІВ (DDC).

Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів дозволяє ідеально відрегулювати амортизатори під будь-які умови водіння, підвищуючи комфорт і покращуючи динамічні характеристики. На додаток до стандартного режиму Comfort, який пом'якшує поштовхи і інші небажані переміщення кузова автомобіля, доступні два інших режиму: Sport і Sport +. У цих режимах ступінь жорсткості амортизаторів автоматично підвищується, що робить можливим більш динамічний стиль водіння.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до самих складних умов, завжди забезпечуючи чудову якість зчеплення коліс з дорогою. Завдяки системі xDrive і системі динамічного контролю курсової стійкості (DSC) автомобіль зберігає стійкість і керованість. Реагуючи за частки секунди, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, забезпечуючи оптимальну ступінь зчеплення коліс з поверхнею. Таким чином, система xDrive поєднує в собі переваги повного приводу - якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з класичної маневреністю BMW.

Статус xDrive

Чітке оповіщення навіть в непередбачених ситуаціях: Відображення статусу системи xDrive дозволяє зберігати ситуацію під контролем. При русі по пересіченій місцевості водій отримує інформацію, що стосується їзди по бездоріжжю, як з приладової панелі, так і з центрального дисплея управління. Поряд з інтуїтивно зрозумілим компасом для орієнтування на місцевості (тільки в поєднанні з навігаційною системою) там відображається кут поздовжнього і поперечного нахилу автомобіля, а також актуальний кут повороту коліс - при чому не тільки в цифрах, але і візуально за допомогою 3D-моделі машини.

PERFORMANCE CONTROL.

При поворотах система Performance Control розподіляє потужність двигуна і гальмівні зусилля на окремі колеса. При виконанні поворотів зовнішні колеса проходять більшу відстань, ніж внутрішні, і система BMW Performance Control компенсує цю різницю, розподіляючи потужність двигуна і цілеспрямовано застосовуючи різні гальмівні зусилля: на зовнішні колеса передається більше потужності, ніж на внутрішні, завдяки чому всі колеса зберігають максимальну ступінь зчеплення з дорогою. Таким чином, автомобіль як би сам вводить себе в поворот, збільшуючи при цьому безпеку і покращуючи динаміку руху.

СПОРТИВНЕ РУЛЬОВЕ КЕРУВАННЯ ЗІ ЗМІННИМ ПОСИЛЕННЯМ.

Спортивне рульове управління із змінним посиленням і сервотроніком забезпечує високу чутливість рульового управління і маневреність при невеликих зусиллях, витрачених водієм. Воно реагує на обертання керма незалежно від поточної швидкості, змінюючи передавальне відношення рульового управління. При цьому зменшується кількість необхідних обертань керма для досягнення гострого кута повороту. Це відчутно підвищує маневреність, поліпшує керованість при підкреслено спортивній манері їзди на крутих поворотах і при об'їзді. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, проїзді поворотів, точному маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса рульове управління забезпечує стабільне прямолінійний рух з дуже високою точністю.

ПЕРЕМИКАЧ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ РУХУ.

Режим Comfort, режим ECO PRO і режим Sport.

Перемикач системи регулювання динаміки руху дозволяє вибрати один з трьох режимів: Comfort для стандартних налаштувань двигуна і трансмісії, економічний режим ECO PRO або режим Sport для більш динамічної їзди. Економічний режим ECO PRO раціонально адаптує характеристичні криві акселератора і трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення / кондиціонування повітря.

Тим, хто економить, по шляху з режимом ECO PRO.

Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива. Додатковий потенціал економії забезпечують функції руху накатом (тільки з 8-ступінчастою АКПП Steptronic), який прогнозує асистент і функція «Маршрут ECO PRO» (дві останні функції тільки при наявності навігаційної системи Professional). Прогнозує асистент розпізнає за допомогою системи навігації місцеві умови і завчасно дає свої поради. Якщо за наступним поворотом починається обмеження швидкості, система рекомендує зменшити газ ще до повороту.

Маршрут ECO PRO.

Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з точки зору паливної економічності. При розрахунку враховуються завантаженість доріг, індивідуальний стиль водіння і місцеві умови. З функцією руху накатом автомобіль рухається з рівною швидкістю до 160 км / год по дорозі, коли водій прибирає ногу з педалі акселератора і не гальмує. У режимі Sport автомобіль реагує більш безпосередньо і допускає спортивну манеру водіння.