Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

НАДИХАЮЧА ДИНАМІКА В ТОЧНИХ
ПРОПОРЦІЯХ.

Технології BMW EfficientDynamics на BMW X3.

BMW X3 готовий до будь-яких випробувань. Особливо, якщо вони стоять перед його приводом. З такими інтелектуальними технологіями BMW EfficientDynamics, як управління потоками енергії, він гарантує вам задоволення за кермом і маневреність автомобіля при одночасному зниженні витрат палива і шкідливих викидів.

ТЕХНОЛОГІЯ, ЯКА ОБ'ЄДНУЄ ДИНАМІЧНІСТЬ І
ЕКОНОМІЧНІСТЬ.

Економічні двигуни BMW TwinPower Turbo, розумне використання полегшених конструкцій і бездоганно пророблена аеродинаміка створюють ідеальну основу економічності, яка ще більше збільшується за рахунок застосування технологій BMW EfficientDynamics і опціональною 8-ступінчастою АКПП Steptronic.

РАЦІОНАЛЬНА ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ КУЗОВА.

У конструкції BMW X3 застосовується широкий спектр високотехнологічних матеріалів: легкі матеріали, такі як алюміній, високоміцна сталь, а також надсучасні види пластика і магній.
Раціональна полегшена конструкція дозволяє знизити масу компонентів і забезпечує чудову жорсткість кузова і високу пасивну безпеку водія і пасажирів, а крім того, покращує динамічні характеристики автомобіля.

КЕРУВАННЯ ПОТОКАМИ ЕНЕРГІЇ.

У серійну комплектацію автомобіля BMW X3 входять технології, що дозволяють координувати витрата енергії. Таке управління потоками енергії і є секретом його високій економічності. Тільки при взаємодії всіх цих технологій автомобіль здатний досягти таких вражаючих показників витрати палива і рівня викидів шкідливих речовин.

Індикатор точки перемикання

Оптимальне, своєчасне перемикання передач дозволяє економити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива - електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або зниження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту відновлення числа оборотів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль коробки передач переводиться в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з МКПП) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з 8-ступінчастою АКПП Steptronic).
Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Двигун миттєво запускається, як тільки водій включає передачу (МКПП) або знімає ногу з педалі гальма (8-ступінчаста АКПП Steptronic).
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рульове управління з електропідсилювачем

При кожному повороті керма витрачається енергія. Але навіщо ж витрачати енергію в моменти, коли рульове колесо не обертається? Тому електропідсилювач рульового управління BMW працює тільки тоді, коли це необхідно. На відміну від звичного гідравлічного підсилювача, він витрачає енергію тільки під час рулювання. Коли керовані колеса знаходяться весь час в одному положенні (наприклад, при довгому прямолінійній русі по швидкісній автостраді), його електродвигун перебуває в пасивному стані.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті: зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.

АЕРОДИНАМІКА.

Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. Всі автомобілі BMW демонструють чудові показники аеродинамічного опору завдяки оптимізованим аеродинамічним елементам, що, в свою чергу, позитивно впливає на енергоефективність і витрата палива.
Так, наприклад, плоска захист днища кузова, що охоплює моторний відсік і задню вісь, істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля.

Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки - вони також сприяють поліпшенню шумоізоляції і посилюють захист від корозії. До інших позитивних аспектів, що стосуються аеродинаміки, відносяться дизайн задньої частини кузова з певним контуром і обтічні зовнішні дзеркала заднього виду. Останні покращують не тільки аеродинамічні, а й акустичні характеристики і зменшують забруднення бічних вікон.

Аеродинамічні колісні диски.

17-дюймові легкосплавні диски Streamline 306, 8 J x 17 - так звані аеродинамічні диски - оснащені шинами зі зниженим опором коченню розміром 245/55 R 17 і допомагають економити паливо і знизити рівень викидів CO2.

РЕЖИМ ECO PRO.

Як показали власні дослідження BMW, режим ECO PRO дозволяє економити в залежності від індивідуальної манери водіння до 20% палива. Додатковий потенціал економії досягається за рахунок функції руху накатом (тільки для автомобілів з 8-ступінчастою АКПП Steptronic), що прогнозує асистента (тільки в поєднанні з системою навігації Professional) і функції «Маршрут ECO PRO» (тільки в поєднанні з навігаційною системою Business або Professional) .

Рух накатом

Функція руху накатом від'єднує трансмісію від двигуна, завдяки чому автомобіль вільно рухається за інерцією. Функція активується при швидкості в 50-160 км / ч, коли водій знімає ногу з педалі акселератора, не натискаючи педаль гальма, а прогнозує асистент не передбачає регулювання швидкості. У поєднанні з активним круїз-контролем в режимі ECO PRO після гальмування автомобіль більш ефективно розганяється.

Активний круїз-контроль з функцією Stop & Go в режимі ECO PRO

У поєднанні з активним круїз-контролем в режимі ECO PRO після гальмування автомобіль більш ефективно розганяється до потрібної швидкості.

Прогнозуючий асистент

Використовуючи дані навігаційної системи, який прогнозує асистент здатний розпізнавати криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про зниження швидкості.

Маршрут ECO PRO

З огляду на манеру водіння і дорожні умови, функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок застосування маршруту ECO PRO.

8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

8-ступінчаста автоматична коробка передач Steptronic підвищує планку комфортності і динамічності і є ключовим компонентом пакету технологій BMW EfficientDynamics. Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальну передачу потужності - як на низьких, так і на високих передачах. Завдяки цьому істотно знижується витрата палива, в той час як спортивність і динамічність тільки збільшуються. Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму.
Важливу роль тут відіграє муфта гідротрансформатора - навіть при переході в режим ручного перемикання. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точним настроюванням коробки передач муфта забезпечує надзвичайно високу комфортність перемикань і істотно знижує рівень шуму.
Тепер завдяки 8-ступінчастою АКПП Steptronic і новому прогнозуючого приводу можна отримати додатковий плюс до динаміки за допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху. У режимі «Sport» взаємодія навігаційних даних з керуванням КПП забезпечує ще більш спонтанну реакцію. Режим «Comfort» орієнтований на плавність ходу і рідкісне перемикання передач.