Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

ПРИКОВУЄ
ПОГЛЯД.
ВИВІЛЬНЯЄ
ПОТУЖНІСТЬ.

Динамічні характеристики BMW X4.

З натисканням на педаль газу BMW X4 змінює сприйняття світу. Спортивна 8-ступінчаста АКПП Steptronic реалізує весь потенціал двигунів: BMW X4 xDrive35d розганяється з місця до 100 км / год всього за 5,2 секунди. Інтелектуальний повний привід BMW xDrive забезпечує найкращу тягу при будь-яких погодних умовах. Спортивне рульове управління із змінним посиленням і система Performance Control входять в серійну комплектацію.

BMW X4 M40i.

BMW X4 M40i - це черговий доказ багаторічного досвіду підрозділу BMW M GmbH в створенні ексклюзивних спортивних автомобілів. Цей автомобіль підкорює вражаючим поєднанням чистої динаміки, комфорту і практичності в повсякденній експлуатації.

Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун M Performance TwinPower Turbo

Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун M Performance TwinPower Turbo поєднує в собі значну потужність з чудовою тягою. Двигун з кованим сталевим коленвалом захоплює типовою для агрегатів BMW M приемистостью: між 1350 і 5250 об / хв в розпорядженні водія весь максимальний крутний момент 465 Нм. Своєї максимальної потужності 265 кВт (360 к.с.) 3,0-літровий агрегат досягає в діапазоні між 5800 і 6000 об / хв. На розгін з місця до 100 км / год у BMW X4 M40i йде всього 4,9 секунди. Ці вражаючі ходові якості при середній витраті палива 8,6 літра на 100 км і викиді CO2 199 г / км свідчать про виняткове поєднанні динаміки та ефективності - і одночасно підкреслюють видатний професіоналізм BMW в галузі двигунобудування.

 

Спеціальна випускна система двигуна була модернізована для можливості індивідуального регулювання харизматичного звуку і оптимізації противодавления відпрацьованим газам. Вона оснащена переключающими заслінками з інтелектуальним управлінням; зовні її можна легко відрізнити по розташованим з боків зліва і справа чорним хромованими патрубками.

Типова динаміка M Performance

Ходова частина нового BMW X4 M40i, що отримала спеціальні настройки, забезпечує автомобілю абсолютно новий рівень керованості і динамічності, щоб задовольнити запити водіїв зі спортивними амбіціями.

 

Більш жорсткі пружини і стабілізатори, збільшений кут розвалу передніх коліс, адаптивні електронно-керовані амортизатори зі спеціальними настройками M Performance, а також інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive з вираженими задньопривідними характеристиками і системою розподілу крутного моменту Performance Control забезпечують автомобілю ідеальну обертальність і мінімальні крени, гарантуючи максимальне задоволення за кермом.

 

Вхідна в базову комплектацію 8-ступінчаста спортивна трансмісія Steptronic з пелюстками перемикання передач на рульовому колесі забезпечує на вибір більш комфортабельні або ж спортивні перемикання із прискореним переходом на знижені передачі. Реакції двигуна і трансмісії по-спортивному гострі. При залученні функції Launch Control, яка також входить в базову комплектацію, це дозволяє стрімко зірватися з місця. А збільшені в розмірах гальмівні диски на передній осі і оптимізовані гальмівні механізми на всіх колесах гарантують потужне і надійне уповільнення в будь-яких ситуаціях.

Зовнішній вигляд

Завдяки генам BMW M зовнішній вигляд BMW X4 M40i випромінює чисту динаміку. Спортивний вигляд підкреслює цілий ряд ексклюзивних деталей. BMW X4 M40i вже здалеку виділяється із загального потоку автомобілів і легко ідентифікується за ексклюзивним дизайном опціональних 20-дюймових легкосплавних дисків з парними спицями (Double-spoke) в двокольоровому виконанні. Колісні диски розміром 8,5 J x 20 (спереду) і 10 J x 20 (ззаду) комплектуються високошвидкісними шинами класу UHP (Ultra High Performance). Виконані в кольорі «Сіре Залізо» специфічні перемички в воздухозаборниках широкого переднього бампера і ламелі решітки радіатора надають автомобілю ще більш солідний вигляд. Корпуси зовнішніх дзеркал в характерному спортивному дизайні і в тому ж кольорі «Сіре Залізо» готові до натиску зустрічного потоку повітря. Динамічний вигляд потужної задньої частини кузова підкреслюють розташовані з боків чорні хромовані вихлопні патрубки.

Салон

В інтер'єрі BMW X4 M40i численні деталі оснащення створюють особливу спортивну атмосферу. Високоякісні матеріали та елементи дизайну, властиві автомобілям M Performance, додатково підвищують задоволення від водіння. Відразу ж впадає в очі напис «X4 M40i» на накладках дверних порогів. Деталі обробки з алюмінію, серед яких декоративні планки, підкреслюють спортивно-технологічний вигляд. Як і електронна напис назви моделі під тахометром. Зручно лежить в руках шкіряне рульове колесо M дозволяє ще більш точно управляти автомобілем. А в поворотах ідеальна ергономіка спортивних сидінь для водія і переднього пасажира гарантує надійну бічну підтримку і високий комфорт.

СПОРТИВНЕ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ ЗІ ЗМІННИМ ПОСИЛЕННЯМ.

Спортивне рульове управління із змінним посиленням і сервотроніком забезпечує високу чутливість рульового управління і маневреність при невеликих зусиллях, витрачених водієм. Воно реагує на обертання керма незалежно від поточної швидкості, змінюючи передавальне відношення рульового управління. При цьому зменшується кількість необхідних обертань керма для досягнення гострого кута повороту. Це відчутно підвищує маневреність, поліпшує керованість при підкреслено спортивній манері їзди на крутих поворотах і при об'їзді. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, проїзді поворотів, точному маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса рульове управління забезпечує стабільне прямолінійний рух з дуже високою точністю.

ДИНАМІКА РУХУ.

Спеціально спроектована ходова частина, потужні двигуни і багате серійне оснащення роблять BMW X4 подкупающе маневреним.

PERFORMANCE CONTROL.

При поворотах система Performance Control розподіляє потужність двигуна і гальмівні зусилля на окремі колеса. При виконанні поворотів зовнішні колеса проходять більшу відстань, ніж внутрішні, і система BMW Performance Control компенсує цю різницю, розподіляючи потужність двигуна і цілеспрямовано застосовуючи різні гальмівні зусилля: на зовнішні колеса передається більше потужності, ніж на внутрішні, завдяки чому всі колеса зберігають максимальну ступінь зчеплення з дорогою. Таким чином, автомобіль як би сам вводить себе в поворот, збільшуючи при цьому безпеку і покращуючи динаміку руху.

СПОРТИВНА 8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC З ПЕРЕМИКАЧЕМ НА КЕРМІ.

Спортивна 8-ступінчаста АКПП Steptronic адаптується до вашого індивідуального стилю водіння - від неспішного руху до підкреслено динамічною манери їзди.
Крім автоматичного режиму перемикання передач, є також ручний режим, на який можна перейти в будь-який момент. В цьому режимі водій перемикає передачі самостійно за допомогою короткого важеля або двох перемикачів на спортивному рульовому колесі.
У спортивному режимі застосовується алгоритм перемикання, орієнтований на гранично високу динаміку. Завдяки великій кількості ступенів восьмиступінчастою коробка передач оптимізує процес розгону. У той же час обороти двигуна завжди підтримуються на тому рівні, при якому забезпечується оптимальне використання потужності. Максимально швидким розгін робить система управління прискоренням, автоматично перемикає передачі для використання оптимального діапазону оборотів двигуна.
При русі на високих швидкостях додаткова восьма передача дозволяє зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму. Чималу роль в цьому відіграє нова високоефективна муфта блокування гідротрансформатора. Спортивна 8-ступінчаста АКПП Steptronic забезпечує максимальну економічність і неймовірно плавне перемикання передач.

ПІДВІСКА.

Підвіска BMW X4 має спеціальну настройку і підкуповує чудовою стійкістю, ідеальною керованістю і чудовою маневреністю. Комфорт руху забезпечений в будь-якій ситуації. Система регулювання жорсткості амортизаторів з режимами Comfort, Sport і Sport + дозволяє вибрати відповідні характеристики амортизаторів. Велика ширина колії BMW X4 і п'ятиважельна задня підвіска дозволяють проходити повороти на високій швидкості з мінімальним креном.

Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів (DDC)

Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів дозволяє ідеально відрегулювати амортизатори під будь-які умови водіння, підвищуючи комфорт і покращуючи динамічні характеристики. На додаток до стандартного режиму Comfort, який усуває тряску і розгойдування кузова, є ще два режими: Sport і Sport +. У цих режимах ступінь жорсткості амортизаторів автоматично підвищується, що робить можливим більш динамічний стиль водіння.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до самих складних умов, завжди забезпечуючи чудову якість зчеплення коліс з дорогою. Завдяки системі xDrive і системі динамічного контролю курсової стійкості (DSC) автомобіль зберігає стійкість і керованість. Реагуючи за частки секунди, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, забезпечуючи оптимальну ступінь зчеплення коліс з поверхнею. Таким чином, система xDrive поєднує в собі переваги повного приводу - якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з класичної маневреністю BMW.

Статус xDrive

Чітке оповіщення навіть в непередбачених ситуаціях: відображення статусу системи xDrive дозволяє зберігати ситуацію під контролем. При русі по пересіченій місцевості водій отримує інформацію, що стосується їзди по бездоріжжю, як з приладової панелі, так і з центрального дисплея управління. Поряд з інтуїтивно зрозумілим компасом для орієнтування на місцевості (тільки в поєднанні з навігаційною системою) там відображається кут поздовжнього і поперечного нахилу автомобіля, а також актуальний кут повороту коліс - при чому не тільки в цифрах, але і візуально за допомогою 3D-моделі машини.

ПЕРЕМИКАЧ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ РУХУ.

Перемикач системи регулювання динаміки руху дозволяє вибрати один з трьох режимів: Comfort для стандартних налаштувань двигуна і трансмісії, економічний режим ECO PRO або режим Sport для більш динамічної їзди. Економічний режим ECO PRO раціонально адаптує характеристичні криві акселератора і трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення / кондиціонування повітря.
Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива. Додатковий потенціал економії забезпечують функції руху накатом (тільки з 8-ступінчастою АКПП Steptronic), який прогнозує асистент і функція «Маршрут ECO PRO» (дві останні функції тільки при наявності навігаційної системи Professional). Прогнозує асистент розпізнає за допомогою системи навігації місцеві умови і завчасно дає свої поради. Якщо за наступним поворотом починається обмеження швидкості, система рекомендує зменшити газ ще до повороту.
Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з точки зору паливної економічності. При розрахунку враховуються завантаженість доріг, індивідуальний стиль водіння і місцеві умови. З функцією руху накатом автомобіль рухається з рівною швидкістю до 160 км / год по дорозі, коли водій прибирає ногу з педалі акселератора і не гальмує. У режимі Sport автомобіль реагує більш безпосередньо і допускає спортивну манеру водіння.

Режим SPORT

Досить натиснути кнопку: в режимі Sport привід реагує більш чутливо, і ваш BMW стає ще динамічніше і спортивнее.
Режим Sport активується перемикачем системи регулювання динаміки руху на центральній консолі. За рахунок застосування попередньо визначену установку параметрів і з урахуванням переліку встановленого додаткового обладнання система приводу і підвіска набувають характеристики, значно ближчі до спортивних в порівнянні зі стандартною налаштуванням. Двигун стає більш прийомистим. Якщо автомобіль оснащений 8-ступінчастою АКПП Steptronic, то алгоритми перемикання набувають виражений спортивний характер. У режимі Sport розвиваються двигуном значення потужності (кВт) і крутного моменту (Н · м) відображаються на центральному дисплеї. Необхідна умова - наявність навігаційної системи Professional.
Якщо автомобіль оснащений адаптивною підвіскою M, то його поведінка на дорозі стає помітно більш спортивним. Якщо встановлено спортивне рульове управління зі змінним ступенем посилення, то ступінь посилення знижується, що забезпечує надійний зворотній зв'язок.