Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

ВРАЖАЄ. КОЖНИМ РУХОМ.

Динамічні характеристики BMW X6.

Зовні BMW X6 неможливо переплутати ні з яким іншим автомобілем. Але головне - не це, а те, які емоції відчуваєш за кермом цього автомобіля. Серійна ходова частина BMW X6 задає високу планку. BMW xDrive гарантує чудове зчеплення коліс з покриттям на будь-якій дорозі і в будь-яку погоду. Відмінна курсова стійкість і жвавість підкорюють відразу і назавжди. В якості опції пропонуються адаптивні підвіски і активне рульове управління. Для ще більшого задоволення за кермом.

МАКСИМА: МАКСИМУМ.

Дізнайтеся більше про дизайн і динаміці BMW X6.

BMW X6 M50d.

Інженери BMW M втілили свій унікальний досвід в злагодженому взаємодії трансмісії, підвіски і рульового управління моделі BMW X6 M50d. Результат - автомобіль, захоплює поєднанням безкомпромісної динамічності, комфорту і придатності до щоденних поїздок.

Рядний 6-циліндровий дизельний двигун M Performance TwinPower Turbo

Рядний 6-циліндровий дизельний двигун M Performance TwinPower Turbo з триступінчатим турбонаддувом відзначаються дивною поєднанням потужності і тяговитости аж до найвищих частот обертання. Система безпосереднього впорскування Common Rail і потрійний турбонаддув із змінною геометрією турбін наділяють цей агрегат з сімейства двигунів EfficientDynamics моментальною реакцією і дуже високим крутним моментом ще на низьких оборотах. У діапазоні від 2000 до 3000 об / хв двигун розвиває максимальний крутний момент 740 Н · м. Своєї максимальної потужності 280 кВт (381 л. С.) Цей 3-літровий агрегат досягає в діапазоні від 4000 до 4400 об / хв. Розгін з місця до 100 км / год триває у BMW X6 M50d всього 5,2 секунди. При таких вражаючих тягово-динамічні характеристики середня витрата палива складає всього 6,6 л / 100 км, а викид CO2 - 174 г / км. Таке поєднання динаміки і економічності ілюструє інноваційну міць концерну BMW.

Адаптивна підвіска M

Адаптивна підвіска M зі спеціальною налаштуванням M Performance робить типову для автомобілів BMW X маневреність ще більш спортивною. Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів і пневматична задня підвіска дозволяють в повній мірі насолодитися спортивним стилем водіння. Завдяки такому поєднанню автомобіль відрізняється точно контрольованими параметрами керованості.
З пакетом адаптивної підвіски Dynamic маневреність, точність реакції і поперечна динаміка BMW X6 M50d досягають максимуму. Спеціальна адаптація систем Dynamic Performance Control і Dynamic Drive гарантує нейтральну обертальність і мінімальний бічний крен кузова в поворотах.

Дизайн кузова

Гени M, успадковані моделлю BMW X6 M50d, створюють відчуття динамічного переваги вже при першому погляді на автомобіль. Спортивність дизайну підкреслює цілий ряд оригінальних і ексклюзивних деталей. Свій внесок в це вносять компоненти М Спорт пакета, що входить в серійну комплектацію, наприклад - спеціальні передні і задні бампери, а також глянсова обробка BMW Individual High-Gloss Shadow Line.
Навіть здалеку BMW X6 M50d виділяється на загальному тлі. Спеціально розроблений дизайн опціональних 20-дюймових легкосплавних дисків робить автомобіль помітним на дорозі. Пофарбовані в колір Ferric Grey вставки повітрязабірників на широкому передньому фартуху надають солідності. У такій же колір Ferric Grey пофарбовані кришки зовнішніх дзеркал заднього виду. Спереду на боковинах є логотип «М» з темного хрому. Ззаду в очі кидається напис «X6 M50d» також з темного хрому. Чорні хромовані вихлопні труби підкреслюють динамічність автомобіля.

Салон

Компоненти М Спорт пакета створюють унікальну атмосферу в BMW X6 M50d - дует спортивності і елегантності.
Уже з порога водія зустрічає напис «M50d». Поєднання високоякісних матеріалів і ні з чим незрівнянну атмосфери дає справжнє задоволення за кермом BMW X6 M50d. Під тахометром висвічується позначення моделі. Шкіряне рульове колесо M зі зручним хватом і особлива характеристика M Performance у рульового управління дозволяють максимально точно направляти автомобіль. Спортивна 8-ступінчаста АКПП Steptronic з перемикачами передач на кермі дозволяє на свій розсуд вибирати комфортний або підкреслено спортивний стиль водіння. На «адреналінових» віражах хорошу бічну підтримку забезпечують спортивні сидіння M з оббивкою зі сполучення тканину / алькантара антрацитового кольору.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система постійного повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується до самих складних умов, завжди забезпечуючи чудову якість зчеплення коліс з поверхнею. Завдяки системам xDrive і DSC автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість. Реагуючи в частки секунди, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями, забезпечуючи оптимальну ступінь зчеплення коліс з поверхнею. Таким чином, система xDrive поєднує в собі переваги повного приводу - якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з класичної маневреністю BMW.

Статус xDrive

Чітке оповіщення навіть в непередбачених ситуаціях: відображення статусу системи xDrive дозволяє зберігати ситуацію під контролем. При русі по пересіченій місцевості водій отримує інформацію, що стосується їзди по бездоріжжю, як з приладової панелі, так і з центрального дисплея управління. Поряд з інтуїтивно зрозумілим компасом для орієнтування на місцевості (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional) там відображається кут поздовжнього і поперечного крену автомобіля, причому не тільки в цифрах, але і візуально - на тривимірної моделі.

ПІДВІСКА.

Незалежна впевненість: Ходова частина BMW X6 з широким міжколісним відстанню і п'ятиважельна задньою підвіскою забезпечує чудову стійкість. Вона робить автомобіль комфортним, не погіршуючи його динаміки.

ПАКЕТИ АДАПТИВНОЇ ПІДВІСКИ.

Підстройте ходову частину свого BMW X6 під себе. Для цього на вибір пропонуються чотири різних пакети.

Комфорт

Максимальний комфорт при збереженні характерних ходових якостей BMW створює адаптивна підвіска Comfort, індивідуально регулююча характеристики пружин і відбійників.
Основні компоненти пакета Comfort - це динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів (DDC) і пневматична підвіска заднього моста. Базове налаштування, яка орієнтована на максимально високий комфорт, можна точніше підлаштувати під себе з допомогу перемикача системи регулювання динаміки руху. Характеристику амортизаторів змінює при цьому система DDC. А пневматична задня підвіска гарантує незмінно високий комфорт при будь-якого ступеня завантаження автомобіля.
Якщо вам іноді потрібно більш динамічна настройка підвіски, до ваших послуг режими Sport і Sport + системи Driving Experience Control. Вони характеризуються, зокрема, підвищеною жорсткістю амортизаторів, що покращує керованість і зменшує крен при поворотах.

Динамічні характеристики

Динаміка найвищого рівня: пакет адаптивної підвіски Dynamic дозволяє в повній мірі використовувати динамічний потенціал автомобіля. Система Dynamic Performance Control, що входить до складу пакету, а також система Dynamic Drive гарантують підкреслено спортивну динаміку, яка виражається в більш нейтральному характері рульового управління і в мінімальному нахилі кузова на поворотах.
Система DPC плавно перерозподіляє крутний момент між лівим і правим колесами задньої осі. Зокрема, в поворотах на зовнішнє колесо (у якого краще зчеплення з дорогою) передається більший крутний момент. Слідство: максимальна динаміка і оптимальна стійкість. Система Dynamic Drive зводить до мінімуму бічну розкачку кузова автомобіля за допомогою активних стабілізаторів у передньої і задньої підвісок.
У BMW X6 M50d пакет адаптивної підвіски Dynamic відрізняється ще більш незалежною, спортивної налаштуванням.

Professional

Два в одному: адаптивна підвіска Professional об'єднує в собі компоненти пакетів Comfort і Dynamic, забезпечуючи максимальний комфорт в поєднанні з чудовими динамічними характеристиками. Підлаштувати ходову частину під індивідуальні звички дозволяє в будь-який час перемикач системи регулювання динаміки руху.
Реалізувати максимально динамічну манеру водіння допомагає ряд інноваційних технологій. Наприклад, система DPC плавно перерозподіляє крутний момент між лівим і правим колесами задньої осі. Зокрема, в поворотах на зовнішнє колесо (у якого краще зчеплення з дорогою) передається більший крутний момент. Слідство: максимальна динаміка і оптимальна стійкість. Система Dynamic Drive зводить до мінімуму бічну розкачку кузова автомобіля за допомогою активних стабілізаторів у передньої і задньої підвісок.
Позитивний вплив цього особливо помітно при виборі комфортної настройки ходової частини. Адже чим менше бічна хитавиця, тим спокійніше ви відчуваєте себе за кермом. На нерівних дорогах система DDC може адаптувати характеристику амортизаторів для підвищення комфорту. А пневматична задня підвіска гарантує незмінно високий комфорт при будь-якого ступеня завантаження автомобіля.

Адаптивна підвіска M

Зросла динаміка: адаптивна підвіска M дозволяє максимально використовувати динамічний потенціал BMW X6. Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів і пневматична задня підвіска дозволяють в повній мірі насолодитися спортивним стилем водіння.
Перемикач системи регулювання динаміки руху дозволяє вибирати режими Sport і Sport +. Вони роблять автомобіль ще динамічніше за рахунок більш жорсткої настройки амортизаторів. Крім того, автомобіль більш безпосередньо реагує на поворот керма і натиснення педалі акселератора. У режимі Sport + додатково активується система динамічного контролю тяги (DTC), яка припускає ще більш спортивний стиль водіння. У BMW X6 M50d обидва ці режими мають специфічну, ще більш спортивну базову настройку.
Для розслабленої їзди на дальні відстані є також режим Comfort.

АКТИВНЕ РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ.

Відчути комфорт нового рівня дозволяє активне рульове управління. Воно забезпечує точність, маневреність та комфорт в будь-якій ситуації.
На малих швидкостях (наприклад, в місті, при парковці або на звивистій дорозі), система активного рульового управління збільшує кут повороту коліс. Виконання маневрів з меншим перехопленням рук значно полегшує роботу кермом.
Починаючи зі швидкості 120-140 км / год (в залежності від моделі та налаштування) система активного рульового управління зменшує передавальне відношення. Кермо стає більш інформативним. Перевага: кермо точніше управляє колесами, що сприяє стійкості і комфорту.
У критичних ситуаціях, зокрема - при надмірної обертальності або ж при гальмуванні на нерівній поверхні, система активного рульового управління надає підтримку у вигляді придушення нишпорення, при цьому по швидкості та ефективності реакції система перевершує навіть досвідченого водія.
Оскільки активна система є лише доповненням до основного гідропідсилювачу і не порушує прямого зв'язку між рульовим колесом і передніми колесами, автомобіль повністю зберігає керованість навіть в разі відмови системи активного рульового управління.