ЗАОЩАДЖУЄ НА ПАЛИВІ. АЛЕ НЕ НА ПОТУЖНОСТІ.

Технології BMW EfficientDynamics на BMW X6.

BMW X6 знає, як берегти ресурси. Доказ тому - незрівнянна динаміка при низьких значеннях витрати палива і викиду CO2. Випробувати справжнє задоволення за кермом дозволяють інноваційні технології BMW EfficientDynamics, такі як полегшена конструкція кузова і вивірена аеродинаміка.

РАЦІОНАЛЬНА ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ КУЗОВА.

Завдяки полегшеної конструкції кузова кожен грам зекономленої маси трансформується в задоволення за кермом. Чим менше рухома маса, тим менше витрата енергії. Інженери BMW знають про це і застосовують ці знання в конструкції автомобілів ще з 1930-х років, постійно вдосконалюючи свої рішення. Вони постійно думають над тим, в яких випадках зменшення маси доцільно, а в яких - ні. Результатом їх зусиль стала продумана полегшена конструкція, в якій застосовують, наприклад, магній (несучі конструкції кокпіта) і алюміній (деталі ходової частини, капот). Зниженню ваги сприяють також текстильні матеріали, які використовуються в шумопоглинаючою облицюванні днища. У комплексі ці заходи дозволили значно знизити масу.

АЕРОДИНАМІКА.

Кожна деталь BMW X6 втілює філософію BMW EfficientDynamics. У оптимізованої конструкції переднього фартуха і днища кузова використовуються інноваційні рішення, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрата палива.
Інтегрована повітряна завіса направляє повітряний потік уздовж передніх колісних арок через два вертикальних повітрозабірника. Прискорюючись, цей потік формує «завісу» у зовнішніх кромок коліс. Повітряний потік, що виникає в області передніх коліс, відповідним чином направляє повітряний зазор Air Breather. Ці інноваційні рішення зменшують турбулентність і коефіцієнт аеродинамічного опору, тим самим знижуючи витрату палива.
За допомогою датчика система автоматичного управління охолоджуючим потоком повітря безперервно оцінює потребу двигуна в охолодженні, автоматично відкриваючи й закриваючи повітряні заслінки радіатора. Це дозволяє оптимізувати аеродинамічні характеристики автомобіля і скоротити тривалість фази прогріву двигуна, що сприяє зниженню витрати палива.

СПОРТИВНА 8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

8-ступінчаста автоматична коробка передач Steptronic підвищує планку динамічності і економічності, будучи ключовим компонентом пакету технологій BMW EfficientDynamics.
Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальну передачу потужності - як на нижніх, так і на верхніх передачах. Витрата палива знижується, міць і динаміка зростають.
Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму. Важливу роль тут відіграє муфта гідротрансформатора - навіть при переході в режим ручного перемикання. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точним настроюванням коробки передач муфта забезпечує надзвичайно високу комфортність перемикань і істотно знижує рівень шуму.
Тепер завдяки 8-ступінчастою АКПП Steptronic і новому прогнозуючого приводу можна отримати додатковий плюс до динаміки за допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху. У режимі «Sport» взаємодія навігаційних даних з керуванням КПП забезпечує ще більш спонтанну реакцію. Режим «Comfort» орієнтований на плавність ходу і рідкісне перемикання передач.

РЕЖИМ ECO PRO.

Як показали власні дослідження BMW, режим ECO PRO дозволяє економити в залежності від індивідуальної манери водіння до 20% палива. Ще п'ять відсотків економії досягаються за рахунок функції руху накатом, що прогнозує асистента і функції «Маршрут ECO PRO».

Рух накатом

Функція руху накатом від'єднує трансмісію від двигуна, завдяки чому автомобіль вільно рухається за інерцією. Функція активується при швидкості в 50-160 км / ч, коли водій знімає ногу з педалі акселератора, не натискаючи педаль гальма, а прогнозує асистент не передбачає регулювання швидкості.

Прогнозуючий асистент

Використовуючи дані навігаційної системи, який прогнозує асистент здатний розпізнавати криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про зниження швидкості.

Маршрут ECO PRO

З огляду на манеру водіння і дорожні умови, функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок застосування маршруту ECO PRO.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПОТОКАМИ ЕНЕРГІЇ.

До інтелектуальному управлінню потоками енергії в BMW X6 серійно відносяться такі компоненти BMW EfficientDynamics: індикатор точки перемикання, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна, електромеханічний підсилювач керма, рекуперація енергії гальмування. Взаємодія даних технологій забезпечує екологічну мобільність і максимальну економічність.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску економить паливо, відключаючи двигун, як тільки водій виробляє гальмування до повної зупинки.
Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, двигун знову запускається.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо педаль гальма натиснута, наприклад - в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла.
Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рульове управління з електропідсилювачем

При кожному повороті керма витрачається енергія. Але навіщо ж витрачати енергію в моменти, коли рульове колесо не обертається? Тому електропідсилювач рульового управління BMW працює тільки тоді, коли це необхідно. На відміну від звичного гідравлічного підсилювача, він витрачає енергію тільки під час рулювання. Поки колеса не змінюють положення, електродвигун не працює.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті: зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.