Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

ЗМЕНШИТИ ОБСЯГ ТОКСИЧНІСТЬ ВИХЛОПУ, ЗБЕРІГШИ ЯСКРАВІСТЬ ЕМОЦІЙ.

Технології BMW EfficientDynamics на BMW Z4 Pодстер.

На BMW Z4 серійно встановлюється пакет технологій BMW EfficientDynamics. У нього входять: безліч функцій для підвищення динаміки руху при зниженні витрат і шкідливих викидів.
такі інноваційні технології, як рекуперація енергії гальмування, автоматична зупинка і запуск двигуна або електричний підсилювач рульового приводу перетворять подолання крутих поворотів і стрімких прямих ділянок дороги в спортивне задоволення без втрати цінної енергії.

РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ З ЕЛЕКТРОПІДСИЛЮВАЧЕМ.

Електропідсилювач керма включається лише при необхідності - коли ви повертаєте рульове колесо. Необхідна для роботи системи енергія генерується за рахунок рекуперації енергії гальмування і кінетичної енергії.
При даній технології BMW EfficientDynamics зусилля повороту рульового колеса не підтримується гідравлікою, а електродвигуном. Гідравлічні системи безперервно споживають потужність двигуна (тим самим збільшуючи витрату палива), тоді як інноваційна система BMW вступає в дію лише тоді, коли ви повертаєте рульове колесо. Якщо рульове колесо залишається нерухомим (наприклад, при русі по прямій або в затяжному повороті), електромотор знаходиться в неактивному стані, завдяки чому двигун споживає менше палива.

РЕКУПЕРАЦІЇ ЕНЕРГІЇ ГАЛЬМУВАННЯ.

До сих пір гальмування означало втрату енергії. Серійне використання рекуперації енергії гальмування в BMW Z4 поклало цьому край: енергія гальмування направляється на підзарядку акумуляторної батареї.
Як тільки ви знімаєте ногу з педалі акселератора, маючи намір загальмувати, починається зарядка акумуляторної батареї за рахунок вивільненої енергії. Це дозволяє знизити навантаження на двигун, обсяг шкідливих викидів і заощадити паливо.
Цільове генерування електроенергії має й іншу перевагу - при максимально інтенсивному прискоренні двигун отримує в своє розпорядження тягове зусилля, яке в іншому випадку використовувалося б для зарядки акумуляторної батареї, як це відбувається в традиційних системах. Результатом застосування даної технології є не тільки економічність, але і додаткове задоволення від водіння.

СПОРТИВНА 8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

Найдинамічніший і комфортний спосіб економії: 8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic в BMW Z4 забезпечує неймовірно плавне перемикання передач і знижений рівень шуму, а також дозволяє значно знизити витрату палива.
8-ступінчаста автоматична коробка перемикає передачі так швидко і плавно, зміна оборотів двигуна ви помітите тільки по тахометрі. Велика кількість передач дозволяє зменшити падіння оборотів при перемиканні, завдяки чому момент перемикання практично невідчутний. У той же час обороти двигуна завжди підтримуються на тому рівні, при якому забезпечується оптимальне використання потужності.
Додаткові передачі дозволяють знизити частоту обертання двигуна на високій швидкості, таким чином знижуючи витрату палива і рівень шуму від двигуна. Система підтримується за допомогою заново розробленої фрикційної муфти гідротрансформатора - навіть коли ви переходите в ручний режим перемикання.

ФУНКЦІЯ АВТОМАТИЧНОЇ ЗУПИНКИ І ЗАПУСКУ ДВИГУНА.

Червоне світло світлофора, пробки, залізничні переїзди - кожен день ми стикаємося на дорозі з ситуаціями, в яких двигуну доводиться працювати на холостому ходу, марно спалюючи паливо. Щоб уникнути зайвої витрати палива, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна вимикає двигун, коли BMW Z4 зупиняється навіть ненадовго.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна BMW Z4 (sDrive18i, sDrive20i і sDrive28i) відключає двигун в момент, коли автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (для ручної КПП) або натискає на гальмо (для КПП Steptronic). Це, однак, не призводить до зниження безпеки або комфорту, оскільки інтелектуальне електронне управління вимикає двигун тільки в тому випадку, якщо його енергія не використовується іншими споживачами. Так, двигун продовжує працювати до досягнення оптимальної робочої температури або заданого мікроклімату в салоні. Для того щоб автоматично вимкнений двигун знову завівся, досить відпустити педаль гальма або включити зчеплення - в залежності від типу коробки передач. Двигун запускається автоматично за частки секунди. В результаті: менше витрата, менше шкідливих викидів.