ПРАГНЕННЯ ДО СВОБОДИ.
Двигуни BMW TwinPower Turbo в кабріолеті BMW 2 серії.
Одне натискання на кнопку — і удостоєний безлічі нагород силовий агрегат кабріолета BMW 2 серії оживає. Двигуни BMW TwinPower Turbo оснащуються інтелектуальними технологіями EfficientDynamics, завдяки яким 4- і 6-циліндрові бензинові і дизельні силові агрегати демонструють чудову динаміку і ефективність. І, безумовно, вони гарантують максимальне задоволення за кермом.

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Саме останнє покоління бензинових двигунів BMW TwinPower Turbo відрізняється вражаючою корисною потужністю і чудовою приемистостью навіть на низьких оборотах двигуна. У той же час нові силові агрегати стали ще ефективніше, демонструючи нижчий рівень викидів і більш високі характеристики потужності в порівнянні з попередниками. У цих інноваційних двигунах реалізована передова технологія впорскування палива і регульований клапанний механізм з системою зміни фаз Double-VANOS в поєднанні з передовими технологіями турбонаддува: нові двигуни втілюють собою черговий етап розвитку стратегії BMW EfficientDynamics. Трансмісія підвищеної ефективності тільки підкреслює знамениті характеристики двигунів BMW. Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo безліч разів відзначений нагородою «Двигун року», завоювавши визнання у всьому світі завдяки динамічній віддачі потужності, виключній плавності роботи і вражаючою економічності. У двигунах BMW EfficientDynamics реалізовані технології, які довели свою ефективність і в даний час представлені практично у всіх бензинових двигунах.
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. См |
2,979 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
240 (326)/5,800 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
450/1,300-4,500 |
Степень сжатия: 1 |
10.2 |
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. См |
2,979 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
240 (326)/5,800 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
450/1,300-4,500 |
Степень сжатия: 1 |
10.2 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,997 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.1/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
180 (245)/5,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
350/1,250-4,800 |
Степень сжатия: 1 |
10.0 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,997 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.1/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
135 (184)/5,000-6,250 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
270/1,250-4,500 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |
Число цилиндров/клапанов |
3/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,499 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
100 (136)/4,400 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
220/1,250-4,300 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |

4-ЦИЛІНДРОВІ ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Нове покоління дизельних двигунів BMW TwinPower Turbo є свідченням неухильного дотримання філософії концепції BMW EfficientDynamics, поєднуючи кращі показники потужності з низькою витратою палива. Дизельні двигуни відрізняються приемистостью, високим крутним моментом в широкому діапазоні оборотів, а також чудовою економічністю. Ці силові агрегати відомі своєю чудовою економічністю і динамікою, відрізняючись при цьому надзвичайно низьким рівнем викидів і малим внутрішнім тертям, гарантуючи максимальне задоволення від водіння. Нові дизельні двигуни сімейства TwinPower Turbo мають полегшену алюмінієву конструкцію і один, два або три турбонагнетателя із змінною геометрією турбіни. За уприскування палива відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Вона забезпечує оптимальне згоряння палива і вносить свій внесок у підвищення економічності і зниження викидів CO2.
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
400/1,750-2,500 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |