Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

ЛЕТІТИ ВПЕРЕД ЧИ ПІДСТРИБУВАТИ НА ВИБОЇНАХ.

Динаміка нового BMW 3 серії Седан.

Динаміка з безліччю граней: З такими опціями, як адаптивна підвіска M, режим Sport і спортивне рульове управління із змінним посиленням BMW 3 серії Седан набуває ще більше спортивної маневреності та ефективної динаміки. Радійте ще більш спортивної їзди з максимальною керованістю і високою точністю рульового управління.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Технологія BMW EfficientDynamics дозволяє отримувати ще більше від кожного літра бензину: ще більше потужності, ще більше ефективності і ще більше яскравих емоцій. Технічні інновації, що знижують рівень витрати палива і забезпечують в той же самий час ще більше задоволення за кермом, гарантують: в стандартне оснащення кожного BMW входить чиста динаміка руху.

АТЛЕТ В ІДЕАЛЬНІЙ ФОРМІ.

Динамічні характеристики BMW 3 серії.

8-СТУПІНЧАСТА СПОРТИВНА АВТОМАТИЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ STEPTRONIC.

8-ступінчаста спортивна автоматична коробка передач Steptronic адаптується до Вашого індивідуального стилю водіння. Вона ідеально підходить для будь-яких поїздок - від неспішних подорожей до виключно спортивних заїздів. Крім автоматичного режиму Ви завжди можете задіяти ручний режим перемикання передач - для даного режиму в якості опції доступний індикатор оптимального моменту зміни передач. Перемикання може здійснюватися як за допомогою укороченого важеля КПП, так і за допомогою пелюсток на шкіряному спортивному рульовому колесі.
У режимі SPORT перемикання передач здійснюється по максимально спортивного алгоритму. Швидка зміна обертів двигуна при зміні передач гарантує динамічне прискорення, і двигун завжди підтримує обороти, що гарантують максимальну доступну потужність і крутний момент. Функція Launch Control дозволяє стартувати при оптимальних оборотах двигуна, забезпечуючи максимальне прискорення.
При високих швидкостях руху вісім передач трансмісії дозволяють знизити обороти двигуна і зменшити тим самим витрата палива. При цьому задіюється нова муфта блокування гідротрансформатора. 8-ступінчаста спортивна автоматична коробка передач Steptronic ідеально доповнює силовий агрегат автомобіля, забезпечуючи ідеально плавну зміну передач і вражаючі показники як потужності, так і економічності.

8-ступінчаста коробка передач Steptronic

8-ступінчаста автоматична коробка передач Steptronic встановлює нові стандарти комфорту і динаміки руху, а також є ключовим елементом технології BMW EfficientDynamics. Плавна зміна передавальних відносин на різних передачах дозволяє домогтися оптимальної передачі потужності на провідні колеса при будь-яких швидкостях руху. Завдяки цьому досягається скорочення витрати палива, в той час як водій насолоджується зрослої спортивностью і динамічністю автомобіля. Обороти двигуна знижуються, особливо при високій швидкості руху, дозволяючи домогтися ще більшої економічності і зниження рівня шуму.
Свою роль відіграє також і нова муфта блокування гідротрансформатора - навіть якщо коробка передач перемикається в ручний режим. Швидка зміна обертів двигуна і прецизійна настройка трансмісії гарантують неймовірно плавну і непомітну зміну передач.
Інтегровані функції, такі як інтелектуальний попереджуючий алгоритм роботи двигуна і трансмісії, а також постійний контроль за рухом автомобіля і дорожньою ситуацією, істотно зумовлюють вибір поточної передачі. Незалежно від обраного режиму роботи трансмісія гарантує, що в будь-який момент часу буде включена найбільш оптимальна передача. Блок управління трансмісією отримує дані в тому числі і від навігаційної системи, тому в залежності від маршруту інтелектуальний алгоритм роботи двигуна і трансмісії здійснює перемикання між динамічним і максимально чуйним режимом роботи (режим SPORT) і більш комфортним режимом з мінімальною кількістю змін передач (режим COMFORT) .

BMW 340i Седан.

Значна потужність, рівна і плавна робота, а також приголомшливий звук - ось що відрізняє рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo з сімейства BMW EfficientDynamics. Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo з робочим об'ємом 3,0 літра поєднує турбонагнетатель TwinScroll з Valvetronic, Double-VANOS і високоточним уприскуванням, забезпечуючи оптимальне наповнення циліндрів при будь-яких оборотах. В результаті його потужність досягає 240 кВт (326 к.с.), а максимальний обертовий момент - 450 Нм при 1380-5000 об / хв. Завдяки цьому розгін BMW 340i Седан з місця до 100 км / год займає всього 5,2-5,1 с, а максимальна швидкість автомобіля становить 250 км / ч. Застосування різних високотехнологічних інновацій дозволило домогтися витрати палива в змішаному циклі від 7,7 до 6,5 л / 100 км, а рівень викидів знизився до 179-152 г / км.
Силовий агрегат, який нікого не залишить байдужим: максимально ефективний, що забезпечує найвищу потужність в широкому робочому діапазоні, що демонструє вражаючу прийомистість і низький час відгуку на педаль акселератора навіть на низьких оборотах, а також володіє яскравим і харизматичним звуком - одним словом, типовий двигун BMW.

BMW 320d СЕДАН EFFICIENT DYNAMICS EDITION.

BMW 320d седан EfficientDynamics Edition з 4-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo з робочим об'ємом 2 літри забезпечує чудові результати щодо паливної ефективності та економічності. Потужність силового агрегату становить 120 кВт (163 л. С.) При 4000 об / хв, а крутний момент досягає 400 Нм в діапазоні 1750-2500 об / хв. Це дозволяє BMW 320d седан EfficientDynamics Edition розганятися з місця до 100 км / год за 7,8-7,9 секунди. Змішаний цикл BMW 320d седан EfficientDynamics Edition з 4-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo з робочим об'ємом 2 літри забезпечує чудові результати щодо паливної ефективності та економічності. Потужність силового агрегату становить 120 кВт (163 л. С.) При 4000 об / хв, а крутний момент досягає 400 Нм в діапазоні 1750-2500 об / хв. Це дозволяє BMW 320d седан EfficientDynamics Edition розганятися з місця до 100 км / год за 7,8-7,9 секунди. Витрата палива в змішаному циклі складає всього 3,8-4,3 літрів на 100 км, а викиди двоокису вуглецю знаходяться на рівні 99-113 г / км.
4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo з робочим об'ємом 2 літри демонструє чудову реакцію навіть при низьких оборотах двигуна і оснащений системою безпосереднього вприскування CommonRail нового покоління, яка забезпечує виняткову плавність ходу. Турбонагнетатель із змінною геометрією турбіни забезпечує високий тиск наддуву і постійний високий крутний момент, а також приголомшливу тягу в широкому діапазоні оборотів двигуна.
Унікальна ефективність автомобіля частково забезпечується його оптимізованої коробкою передач, регулюванням індикатора включеної передачі і різними поліпшеннями в області аеродинаміки.

ХОДОВА ЧАСТИНА.

Кожне покоління BMW 3 серії з самого моменту свого створення задавало планку динамічності в своєму класі. Застосування новітніх технологій амортизації, оновлене шасі і ще більш високотехнологічне рульове управління гарантують ще більше задоволення в кожній поїздці. Перенастроювання підвіски дозволила добитися поліпшення як поздовжніх, так і поперечних характеристик. Доробки торкнулися не тільки стандартної підвіски, але і підвіски M Спорт і адаптивної підвіски M. Крім того, підвищилася точність рульового управління, знизилися крени, і підвищилася курсова стійкість. BMW 3 серії Седан вражає неймовірним зчепленням з дорогою, прекрасною керованістю і винятковою маневреністю, забезпечуючи при цьому максимальний комфорт в будь-якій дорожній ситуації.

Адаптивна підвіска M

Адаптивна підвіска M, занижена на 10 міліметрів, додатково розкриває вражаючий динамічний потенціал BMW 3 серії. Водій може в будь-який момент змінити ходові якості автомобіля відповідно до своїх уподобань - від максимально комфортних до екстремально спортивних. Незалежно від обраного режиму роботи електроннокеровані амортизатори адаптивної підвіски M постійно відстежують стан дорожнього полотна і змінюють свої характеристики, за частки секунди підлаштовуючись до всіх змін. Система також використовує дані з безлічі датчиків, які відстежують вібрації коліс і швидкість автомобіля, забезпечуючи найбільш ефективну роботу підвіски і максимальну безпеку.
Режим COMFORT забезпечує комфорт в неспішних подорожах. У режимі SPORT підвіска затискається і автомобіль набуває істотно більш атлетичний характер. А для екстремально динамічного водіння передбачений режим SPORT +: активується система динамічного контролю тяги (DTC), яка припускає більше прослизання провідних коліс і дозволяє розширити межі уявлень про можливості автомобіля.

Адаптивне спортивне рульове управління

Адаптивне спортивне рульове управління з системою Servotronic забезпечує чисту і прозору зв'язок з колесами і дозволяє знизити зусилля на кермі в випадках, коли це необхідно. Вона реагує на кут поточного відхилення рульового колеса незалежно від поточної швидкості руху, змінюючи рульове передавальне відношення. Це дозволяє знизити зусилля, потрібне для повороту автомобіля на особливо великі кути. Крім того, система регулює зусилля на рульовому колесі залежно від швидкості руху, дозволяючи істотно підвищити маневреність і керованість при динамічному проходженні поворотів і віражів або при об'їзді несподівано виниклої перешкоди. Вона також дозволяє полегшити парковку автомобіля і маневрування на невеликих швидкостях. При невеликих кутах відхилення рульового колеса система гарантує ідеальну курсову стійкість і високу точність управління.

BMW xDrive

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується до будь-яких, навіть найскладніших дорожніх умов, забезпечуючи оптимальне зчеплення з дорогою в будь-якій ситуації. Система xDrive і система динамічної стабілізації (DSC) забезпечують BMW 3 серії абсолютну стійкість. Керований датчиком системи динамічної стабілізації повний привід xDrive здійснює гнучке і максимально оперативне перерозподіл крутного моменту між осями, запобігаючи недостатню або надмірну обертальність і гарантуючи максимальну курсову стійкість. У критичних дорожніх ситуаціях системі динамічної стабілізації доводиться в істотно меншому обсязі коригувати рух автомобіля. В результаті система повного приводу BMW xDrive поєднує в собі всі переваги повного приводу - зчеплення з дорогою, курсову стійкість і безпеку - з фірмовою азартної керованістю BMW, забезпечуючи ще більше задоволення за кермом.

РЕЖИМИ РУХУ, В ТОМУ ЧИСЛІ РЕЖИМ ECO PRO.

Режими руху дозволяють водієві в будь-який момент часу вибрати один з режимів роботи двигуна і трансмісії - стандартного COMFORT, максимально економічного ECO PRO, динамічного SPORT або екстремального SPORT +, до межі розкриває можливості автомобіля. Режим ECO PRO змінює алгоритм роботи автоматичної коробки передач Steptronic (якщо вона вставлена), а також режим роботи системи опалення та кондиціонування, роблячи поїздку максимально економічною. Даний режим дозволяє домогтися 20-процентного зниження витрати палива. На додаток до цього ще більше підвищити економічність автомобіля дозволяють режим руху накатом і функція "Маршрути ECO PRO", що вибирає найбільш ефективний маршрут руху з урахуванням дорожньої обстановки, індивідуального стилю водіння та інших умов, забезпечуючи додаткове зниження витрати палива. Функція руху накатом дозволяє автомобілю рухатися зі швидкістю до 160 км / год без додатка потужності, якщо водій знімає ногу з педалі акселератора і не задіює гальмівну систему.

Режим COMFORT гарантує максимальний комфорт руху, задіюючи відповідні налаштування компонентів підвіски. Режими SPORT і SPORT + перемикають двигун і ходову частину в більш динамічний режим. Час відгуку двигуна на натискання педалі акселератора знижується, автоматична трансмісія швидше перемикає передачі, індикатор перемикання механічної трансмісії загоряється пізніше і загальна поведінка автомобіля змінюється на більш чітке і динамічний.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯМ.

Інтелектуальна система управління енергоспоживанням BMW 3 серії Седан включає в себе ряд стандартних технологій BMW EfficientDynamics, таких як автоматична функція Start / Stop, система рекуперації енергії гальмування, електропідсилювач рульового управління, а також індикатор оптимального моменту зміни передач. Взаємодія цих технологій забезпечує мобільність, максимально відповідну концепцію сталого розвитку, а також максимальну ефективність.

Автоматична функція Start/Stop

Функція Auto Start Stop дозволяє витрачати паливо, тільки коли автомобіль знаходиться в русі. Коли автомобіль зупиняється, наприклад, в пробці або на світлофорі, автоматична функція Start / Stop дозволяє підвищити економічність, вимикаючи двигун, як тільки він починає працювати на холостих обертах і водій відпускає педаль зчеплення (механічна трансмісія) або як тільки автомобіль повністю зупиняється (автоматична трансмісія Steptronic).
Індикатор на інформаційному дисплеї сигналізує про те, що функція Auto Start Stop активна. Як тільки водій вичавлює педаль зчеплення (механічна КПП) або знімає ногу з педалі гальма (автоматична КПП Steptronic), двигун автоматично включається.
При цьому дана функція гарантує постійну працездатність систем безпеки і забезпечення комфорту. Вона не задіюється, якщо двигун не досяг нормальної робочої температури, якщо салон не прогрілося або не остудили до необхідної температури, якщо заряд АКБ знаходиться на низькому рівні або при повороті рульового колеса. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо зазначені вище умови не виконані - наприклад, в разі, якщо автомобіль починає відкочуватися або якщо на лобовому склі автомобіля починає утворюватися конденсат. Функція Auto Start Stop може бути відключена в будь-який момент часу простим натисканням відповідної кнопки.

Система рекуперації енергії гальмування

Кожне гальмування є перетворенням кінетичної енергії автомобіля, і до сих пір ця енергія не використовувалася і розсіювалися в атмосфері. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє використовувати даний потенціал. Вона збирає енергію, що генерується при відпуску педалі акселератора або при гальмуванні, і перетворює її в електрику, що використовується для зарядки АКБ автомобіля. Дана інтелектуальна система управління енергоспоживанням дозволяє знизити навантаження на генератор, в результаті чого підвищується потужність двигуна і знижується витрата палива - в повній відповідності з філософією BMW EfficientDynamics.

Електропідсилювач рульового управління

Електропідсилювач рульового управління адаптує зусилля на рульовому колесі залежно від поточної швидкості руху. В результаті забезпечується прецизійна точність і чіткість управління на високих швидкостях і легкість маневрування при парковці. Підсилювач рульового управління споживає енергію тільки коли в цьому виникає необхідність, дозволяючи знизити витрату палива і рівень шкідливих викидів.
Замість гідравлічного насоса в системі використовується електродвигун - на відміну від класичного варіанта, при якому двигун автомобіля змушений постійно витрачати частину своєї потужності на харчування системи, електропривод задіюється тільки при обертанні рульового колеса. При русі прямо або підтримці постійного кута відхилення керма (наприклад, в затяжних поворотах), електромотор залишається вимкненим і не витрачає енергію. А додатковий комфорт при рулении забезпечується за рахунок постійної гнучкої адаптації потужності підсилювача в залежності від поточної дорожньої ситуації і швидкості руху.

Індикатор оптимального моменту зміни передач

Своєчасне перемикання передач може істотно підвищити економічність автомобіля - особливо в щільному міському потоці і поїздках на далекі відстані. Зміна передачі в оптимальний момент часу дозволяє витрачати менше палива - на підставі дорожньої ситуації і поточних оборотів двигуна електронна система автомобіля визначає найбільш ефективну в поточний момент часу передачу. Стрілка на інформаційному дисплеї автомобіля сигналізує про те, що слід переключитися на передачу вгору або вниз. Крім того, система в змозі розпізнати момент, коли автомобіль швидко прискорюється, і відповідним чином змістити момент сигналізації перемикання. Індикатор також задіюється при перемиканні автоматичної коробки передач Steptronic в ручний режим. Внутрішні тести, проведені концерном BMW, показали, що автомобілі, оснащені індикатором оптимального моменту зміни передач, витрачають приблизно на 4 відсотки менше палива.