НЬЮТОН-МЕТРИ ЗАМІСТЬ КІЛОМЕТРІВ.
Двигуни BMW TwinPower Turbo в новому BMW 3 серії Седан.
Одночасно з виходом на ринок BMW 3 серії Седан ми представили сім двигунів, що відрізняються великим крутним моментом і економічністю завдяки технології BMW TwinPower Turbo. Ці двигуни стануть серцем нового BMW 3 серії.

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo останнього покоління підкорюють темпераментом і спонтанною реакцією вже в низькому діапазоні частоти обертання. Вони більш економічна, екологічна і могутніше своїх попередників. Для підвищення економічності, ефективності та динаміки цей інноваційний набір — віха в стратегії BMW EfficientDynamics — поєднує останні технології уприскування і систему Valvetronic, включаючи подвійний VANOS, з інноваційною технологією турбонаддува. В результаті вийшов дуже економічний двигун, який переконливо демонструє перевагу BMW в моторобудування. Зазначений нагородою «Engine of the Year Award» 6-циліндровий рядний бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo здобув визнання у всьому світі завдяки динамічному набору потужності, надзвичайно рівною роботі і вражаючою економічності. Перевірена концепція двигунів сімейства EfficientDynamics знайшла застосування майже у всіх бензинових двигунах.
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. См |
2,998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
240 (326)/5,500 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
450/1,380–5,000 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. См |
2,998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
240 (326)/5,500 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
450/1,380–5,000 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
185 (252)/5,200 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
350/1,450–4,800 |
Степень сжатия: 1 |
10.2 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
185 (252)/5,200 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
350/1,450–4,800 |
Степень сжатия: 1 |
10.2 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
135 (184)/5,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
290/1,350–4,250 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
135 (184)/5,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
270/1,350–4,600 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |
Число цилиндров/клапанов |
3/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,499 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
100 (136)/4,400 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
220/1,250–4,300 |
Степень сжатия: 1 |
11.0 |

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
У дизельних двигунах BMW TwinPower Turbo останнього покоління послідовно втілюється концепція BMW EfficientDynamics, мета якої досягти найкращих значень потужності і динаміки при мінімальній витраті палива. Дизельні двигуни відрізняються спонтанною реакцією, темпераментним набором потужності у всіх діапазонах частоти обертання і економічністю. Відносно економічності і динаміки вони вище будь-яких сумнівів. Вони працюють з мінімальним тертям і викидають в атмосферу дуже мало шкідливих речовин. Це гарантує максимальне задоволення за кермом. Нові дизельні двигуни сімейства EfficientDynamics мають полегшену алюмінієву конструкцію і один, два або три турбонагнетателя із змінною геометрією турбіни. За уприскування відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Вона забезпечує оптимальне згоряння і вносить свій внесок у зниження витрати палива і викиду CO2.
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. См |
2,993 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
190 (258)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
560/1,500–3,000 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
6/4 |
Рабочий объем, куб. См |
2,993 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
190 (258)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
560/1,500–3,000 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
165 (224)/4,400 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
450/1,500–3,000 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
400/1,750–2,500 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
400/1,750–2,500 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
110 (150)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
320/1,500–3,000 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
110 (150)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
320/1,500–3,000 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |
Число цилиндров/клапанов |
4/4 |
Рабочий объем, куб. См |
1,995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
85 (116)/4,000 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
270/1,250–2,750 |
Степень сжатия: 1 |
16.5 |