ДИНАМІЧНІСТЬ ТА ЕКОНОМІЧНІСТЬ. В ГАРМОНІЇ ОДНА З ОДНОЮ.
Двигуни BMW TwinPower Turbo в BMW 4 серії Купе.
Синтез динаміки та економічності: Завдяки бензиновим двигунам BMW TwinPower Turbo новий BMW 4 серії Купе демонструє вражаючі показники розгону, залишаючись при цьому неймовірно економічним.

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo останнього покоління підкорюють темпераментом і чудовою чуйністю вже на низьких оборотах. Вони більш економічна, екологічна і могутніше своїх попередників. Пакет інновацій в конструкції шести- і чотирициліндрових бензинових двигунів BMW TwinPower Turbo є одним з ключових елементів стратегії BMW EfficientDynamics: турбонаддув, система Valvetronic, регулювання фаз газорозподілу Double-VANOS і високоточна система уприскування дозволяють зменшити витрату палива і одночасно поліпшити динамічні характеристики. Багаторазово відзначений нагородами «Engine of the Year Award» 6-циліндровий рядний бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo здобув визнання у всьому світі завдяки динамічному набору потужності, надзвичайно рівною роботі і вражаючою економічності.
Выброс CO2 в смешанном цикле, г/км |
[185 – 179] |
Смешанный цикл, л/100 км |
[7,9 – 7,7] |
Количество цилиндров/клапанов на цилиндр |
6/4 |
Объем двигателя, см³ |
2998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
89,6/84 |
Мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
240 (326)/5500 |
Макс. крутящий момент, Н·м при об/мин |
450/1380–5000 |
Степень сжатия : 1 |
10,2 |
Выброс CO2 в смешанном цикле, г/км |
[144 – 138] |
Смешанный цикл, л/100 км |
[6,2 – 5,9] |
Количество цилиндров/клапанов на цилиндр |
4/4 |
Объем двигателя, см³ |
1998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90,1/84 |
Мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
183 (249)/5200 |
Макс. крутящий момент, Н·м при об/мин |
350/1450–4800 |
Степень сжатия : 1 |
10 |
Выброс CO2 в смешанном цикле, г/км |
[134 – 127] |
Смешанный цикл, л/100 км |
[5,8 – 5,5] |
Количество цилиндров/клапанов на цилиндр |
4/4 |
Объем двигателя, см³ |
1998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90,1/84 |
Мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
135 (184)/5000 |
Макс. крутящий момент, Н·м при об/мин |
270/1350–4600 |
Степень сжатия : 1 |
11 |
Выброс CO2 в смешанном цикле, г/км |
[144 – 137] |
Смешанный цикл, л/100 км |
[6,2 – 5,9] |
Количество цилиндров/клапанов на цилиндр |
4/4 |
Объем двигателя, см³ |
1998 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90,1/84 |
Мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
135 (184)/5000 |
Макс. крутящий момент, Н·м при об/мин |
270/1350–4500 |
Степень сжатия : 1 |
11 |

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
У дизельних двигунах BMW TwinPower Turbo останнього покоління послідовно втілюється концепція BMW EfficientDynamics, мета якої - досягти оптимальної роботи при мінімальній витраті палива. Вони відрізняються чуйністю, високим моментом і економічністю. Нові дизельні двигуни сімейства TwinPower Turbo мають полегшену алюмінієву конструкцію і один, два або три турбонагнетателя із змінною геометрією турбіни. За уприскування палива відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Вона забезпечує оптимальне згоряння і вносить свій внесок у зниження витрати палива і викидів CO2.
Выброс CO2 в смешанном цикле, г/км |
[114 – 106] |
Смешанный цикл, л/100 км |
[4,3 – 4] |
Количество цилиндров/клапанов на цилиндр |
4/4 |
Объем двигателя, см³ |
1995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90/84 |
Мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
140 (190)/4000 |
Макс. крутящий момент, Н·м при об/мин |
400/1750–2500 |
Степень сжатия : 1 |
16,5 |
Выброс CO2 в смешанном цикле, г/км |
[125 – 117] |
Смешанный цикл, л/100 км |
[4,7 – 4,4] |
Количество цилиндров/клапанов на цилиндр |
4/4 |
Объем двигателя, см³ |
1995 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
90/84 |
Мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
140 (190)/4000 |
Макс. крутящий момент, Н·м при об/мин |
400/1750–2500 |
Степень сжатия : 1 |
16,5 |