ПЕДАЛЬ В ПОЛ ТА ПОЧИНАЮТЬСЯ ВЕСЕЛОЩІ!
Двигуни BMW TwinPower Turbo в 3-дверному BMW 1 серії.
Новітні технології уприскування палива, система зміни фаз газорозподілу та турбонаддув - це та є рецепт успіху всього сімейства двигунів BMW EfficientDynamics. Як в бензинових, так та в дизельних двигунах крутний момент доходить до спортивних значень навіть на низьких оборотах двигуна. Однак з точки зору паливної економічності та викидів CO2 BMW 1 серії утримує показники на чудово низькому рівні. Особливо це стосується моделі BMW 116d EfficientDynamics Edition.

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Саме останнє покоління бензинових двигунів BMW TwinPower Turbo відрізняється вражаючим крутним моментом і чудовою приемистостью навіть на низьких оборотах. У той же час нові силові агрегати стали ще ефективніше, демонструючи нижчий рівень викидів і більш високі характеристики потужності в порівнянні з попередниками. У цих інноваційних двигунах реалізована передова технологія впорскування палива і повністю регульований клапанний механізм з системою Double-VANOS в поєднанні з передовими технологіями турбонаддува: нові двигуни втілюють собою черговий етап розвитку стратегії BMW EfficientDynamics. Ефективна трансмісія тільки підкреслює знамениті характеристики двигунів BMW. Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo безліч разів відзначений нагородою «Двигун року», завоювавши визнання у всьому світі завдяки динамічній віддачі потужності, виключній плавності роботи і вражаючою ефективності. У двигунах BMW EfficientDynamics реалізовані технології, які довели свою ефективність і в даний час представлені практично у всіх бензинових двигунах.
Число циліндрів / клапанів |
6/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
2,979 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
240 (326)/5,800 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
450/1,300–4,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.2 |
Число циліндрів / клапанів |
6/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
2,979 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
240 (326)/5,800 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
450/1,300–4,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.2 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,997 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.1/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
160 (218)/5,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
310/1,350–4,800 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.0 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,598 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
85.8/77.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
130 (177)/5,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
250/1,500–4,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.5 |
Число циліндрів / клапанів |
3/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,499 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
100 (136)/4,400 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
220/1,250–4,300 |
Ступінь стиснення: 1 |
11.0 |
Число циліндрів / клапанів |
3/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,499 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
80 (109)/4,250 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
180/1,250–4,250 |
Ступінь стиснення: 1 |
11.0 |

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Нове покоління дизельних двигунів BMW TwinPower Turbo є свідченням неухильного дотримання філософії концепції BMW EfficientDynamics, поєднуючи кращі показники вироблення потужності і продуктивності з низькою витратою палива. Дизельні двигуни відрізняються приемистостью, максимальною потужністю в широкому діапазоні оборотів, а також чудовою економічністю. Ці силові агрегати відомі своєю чудовою ефективністю і динамікою, відрізняючись при цьому надзвичайно низьким рівнем викидів і малим внутрішнім тертям, гарантуючи максимальне задоволення від водіння. Нові дизельні двигуни сімейства TwinPower Turbo мають полегшену алюмінієву конструкцію і один, два або три турбонагнетателя із змінною геометрією турбіни. За уприскування палива відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Вона забезпечує оптимальне згоряння палива і вносить свій внесок у підвищення ефективності і зниження викидів CO2.
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
165 (224)/4,400 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
450/1,500–3,000 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
400/1,750–2,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
400/1,750–2,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
110 (150)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
320/1,500–3,000 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
110 (150)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
320/1,500–3,000 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
3/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,496 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
85 (116)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
270/1,750–2,250 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |