ЗАПАЛЮВАТИ, НЕ НАПРУЖУЮЧИСЬ.
Двигуни BMW TwinPower Turbo в BMW 1 серії 5 дверей.
Абсолютно нові технології уприскування, адекватне регулювання потужності і турбонадув - секрет успіху сімейства двигунів BMW EfficientDynamics. Як у бензинових, так і у дизельних варіантів крутний момент наростає в спортивному темпі вже на низьких оборотах. Якщо ж мова йде про витрату і викидах CO2, то у BMW 1 серії - і перш за все у BMW 116d EfficientDynamics Edition - є привід для гордості ..

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo останнього покоління підкорюють темпераментом і спонтанною реакцією вже в низькому діапазоні частоти обертання. Вони більш економічні, екологічні і могутніші своїх попередників. Для підвищення економічності, ефективності та динаміки цей інноваційний набір - віха в стратегії BMW EfficientDynamics - поєднує останні технології уприскування і систему Valvetronic, включаючи подвійний VANOS, з інноваційною технологією турбонаддува. В результаті вийшов дуже економічний двигун, який переконливо демонструє перевагу BMW в моторобудування. Зазначений нагородою «Engine of the Year Award» 6-циліндровий рядний бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo здобув визнання у всьому світі завдяки динамічному набору потужності, надзвичайно рівній роботі і вражаючою економічністю. Перевірена концепція двигунів сімейства EfficientDynamics знайшла застосування майже у всіх бензинових двигунах.
Число циліндрів / клапанів |
6/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
2,979 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
240 (326)/5,800 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
450/1,300–4,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.2 |
Число циліндрів / клапанів |
6/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
2,979 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
89.6/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
240 (326)/5,800 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
450/1,300–4,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.2 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,997 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.1/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
160 (218)/5,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
310/1,350–4,800 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.0 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,598 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
85.8/77.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
130 (177)/5,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
250/1,500–4,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
10.5 |
Число циліндрів / клапанів |
3/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,499 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
100 (136)/4,400 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
220/1,250–4,300 |
Ступінь стиснення: 1 |
11.0 |
Число циліндрів / клапанів |
3/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,499 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
94.6/82.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
80 (109)/4,250 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
180/1,250–4,250 |
Ступінь стиснення: 1 |
11.0 |

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.
У дизельних двигунах BMW TwinPower Turbo останнього покоління послідовно втілюється концепція BMW EfficientDynamics, мета якої досягти найкращих значень потужності і динаміки при мінімальній витраті палива. Дизельні двигуни відрізняються спонтанною реакцією, темпераментним набором потужності у всіх діапазонах частоти обертання і економічністю. Відносно економічності і динаміки вони вище будь-яких сумнівів. Вони працюють з мінімальним тертям і викидають в атмосферу дуже мало шкідливих речовин. Це гарантує максимальне задоволення за кермом. Нові дизельні двигуни сімейства EfficientDynamics мають полегшену алюмінієву конструкцію і один, два або три турбонагнетателя із змінною геометрією турбіни. За уприскування відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Вона забезпечує оптимальне згоряння і вносить свій внесок у зниження витрати палива і викиду CO2.
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
165 (224)/4,400 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
450/1,500–3,000 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
400/1,750–2,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
140 (190)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
400/1,750–2,500 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
110 (150)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
320/1,500–3,000 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
4/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,995 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
110 (150)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
320/1,500–3,000 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |
Число циліндрів / клапанів |
3/4 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см |
1,496 |
Хід поршня / діаметр циліндра, мм |
90.0/84.0 |
Макс. потужність, кВт (к. с.) при об / хв |
85 (116)/4,000 |
Макс. крутний момент, Нм при об / хв |
270/1,750–2,250 |
Ступінь стиснення: 1 |
16.5 |