loader
Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

УНІКАЛЬНА ДИНАМІКА. УНІКАЛЬНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENTDYNAMICS BMW 4 СЕРІЇ ГРАН КУПЕ.

У BMW 4 серії Купе реалізований комплексний пакет заходів і технологій BMW EfficientDynamics – для ще більшого задоволення за кермом і меншої витрати палива.

УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ.

BMW 4 серії Гран Купе вже в базовій комплектації оснащений пакетом технологій BMW EfficientDynamics, що включає функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна, технологію рекуперації енергії гальмування і систему рульового управління з електропідсилювачем. Зібрані разом, ці технології керують розподілом енергії і забезпечують високу ступінь екологічної чистоти.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна (Auto Start/Stop) Ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. При тимчасовій зупинці, наприклад на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП перекладається в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач), або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з автоматичною коробкою передач).
Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. При натисканні педалі зчеплення (ручна коробка передач) або відпуску педалі гальма (автоматична коробка передач) двигун автоматично перезапускається.
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент одним натисканням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або відпуску педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті Ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності — класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.

Індикатор оптимального моменту зміни передач

Своєчасне перемикання передач дозволяє заощадити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива — електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують, в який момент найкраще підвищити або знизити передачу. Система також розпізнає інтенсивне прискорення і вносить відповідні коригування, радячи відкласти перемикання до моменту досягнення необхідного числа обертів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

Рульове управління з електропідсилювачем

Кожен рух рульового колеса вимагає витрати енергії. Але чи варто витрачати енергію в моменти, коли рульове колесо нерухомо? Система рульового управління з електропідсилювачем активується лише тоді, коли потрібне посилення. На відміну від традиційних гідравлічних систем, система BMW EPS споживає енергію тільки при фактичному обертанні рульового колеса. Якщо рульове колесо нерухомо, наприклад при русі по прямій ділянці траси з високою швидкістю, електромотор не включається.

АЕРОДИНАМІКА.

Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. У оптимізованої конструкції переднього бампера і днища кузова використовуються інноваційні рішення, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрати палива.
Повітряний потік через шторки в бампері проходить уздовж передніх колісних арок. При розгоні цей потік формує «завісу» із зовнішнього боку коліс. Вертикальні повітроводи в передніх крилах також оптимізують повітряний потік біля передніх коліс. Ці інноваційні рішення зменшують турбулентність і коефіцієнт аеродинамічного опору, тим самим знижуючи витрату палива. Плоский захист днища кузова і моторного відсіку також істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля.

Повітроводи Air Breather

За передніми колісними арками розташовані аеродинамічні повітроводи — одна з інновацій, покликаних оптимізувати аеродинамічні характеристики автомобіля. У поєднанні з повітрозабірниками в передньому фартусі аеродинамічні повітроводи значно знижують турбулентність і точно направляють повітряний потік. За рахунок цього знижується коефіцієнт аеродинамічного опору, витрата палива і обсяг вихлопу CO2.

РЕЖИМ ECO PRO.

Як тільки Ви активуєте режим ECO PRO, параметри різних систем автомобіля оптимізуються з метою забезпечення підвищеної ефективності що, в залежності від особливостей Вашого стилю водіння, дозволяє заощадити до 20% палива, про що свідчать результати випробувань, що проводилися компанією BMW. Додаткові функції, такі як рух накатом, асистент маршруту і «Маршрути ECO PRO» дозволяють знизити витрату палива ще на 5%. Режим ECO PRO оптимізує відгуки на натиснення педалі газу і змінює моменти перемикання передач, а також інтелектуально керує параметрами обігріву та кондиціонування повітря. На дисплеї відображатиметься інформація про те, які з технологій EfficientDynamics зараз забезпечують економію палива. Ви також будете отримувати підказки системи ECO PRO, засновані на аналізі поточної дорожньої ситуації, що дозволить Вам домогтися ще більшої економії палива.

Проактивна система допомоги водієві

Використовуючи дані навігаційної системи, «Проактивна система допомоги водієві» розпізнає криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про припинення розгону.

Рух накатом

Функція руху накатом відключає трансмісію від двигуна, в результаті чого автомобіль вільно рухається по інерції незалежно від оборотів двигуна. Функція автоматично активується, коли на швидкості в 50-160 км/год водій відпускає педаль газу і при цьому не починає гальмування, а «Проактивна система допомоги водієві» не очікує потреби в зміні швидкості.

ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ.

Завдяки полегшеної конструкції кузова кожен грам зекономленої маси трансформується в задоволення від водіння. Чим менше рухома маса, тим менше витрата енергії.
Інженери BMW знають про це і застосовують ці знання в конструкції автомобілів ще з 1930-х років, постійно вдосконалюючи свої рішення. Вони постійно думають над тим, в яких випадках зменшення маси доцільно, а в яких — ні. Результатом їх зусиль стала продумана легковагова конструкція, для створення якої застосовують в тому числі і надлегкі матеріали (магній, алюміній, вуглепластик).

ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.

Технології BMW TwinPower Turbo для бензинових двигунів: турбонаддув, система Valvetronic, регулювання фаз газорозподілу Double-VANOS і високоточна система уприскування. Дизельні двигуни мають один, два або три турбонагнітача із змінною геометрією турбіни. За уприскування палива відповідає система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Таким чином, технологія BMW TwinPower Turbo дозволяє значно знизити витрату палива бензинових і дизельних двигунів і в той же час збільшити їх потужність в широкому діапазоні оборотів.