ПАМОРОЧИТЬ ГОЛОВИ. ЗАГНУЗДАВ ВСІ СВОЇ 575 КІНСЬКИХ СИЛ.
8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo в BMW X6 M.
Для вищого ступеня задоволення за кермом потрібні першокласні компоненти. В основі цього задоволення лежать правильно дозовані міць і сила. Також не обійтися без гнучкості і витривалості. Рвонути з місця, а потім тримати темп. Трохи зменшити обороти і знову натиснути на газ. І так до нескінченності. Потужний двигун BMW X6 M створений для цього. У цьому йому допомагають технології M TwinPower Turbo з програми BMW EfficientDynamics такі, як Valvetronic, безпосереднє уприскування бензину і інноваційний турбонаддув.

БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ BMW М TWIN POWER TURBO.
Завдяки безпосередньому упорскуванню палива Bi-Turbo і фірмової налаштуванні M двигун миттєво реагує на щонайменше натиснення педалі газу різким прискоренням і значним тяговим зусиллям.
Оснащений системою охолодження, придатної для професійних змагань, а також додатковим піддоном картера і дренажним масляним насосом, двигун M готовий до будь-яких випробувань. Численні інновації, наприклад, безгільзовим конструкція і полегшений кований колінчастий вал, доповнюють собою раціональну полегшену конструкцію, покращують динамічні характеристики, сприяють зниженню витрати палива і забезпечують оптимальний розподіл маси, близьке до ідеального співвідношення 50:50. Як результат — безпрецедентна маневреність у виграшному поєднанні з неповторним звуком двигуна M.
Число цилиндров/клапанов |
8/4 |
Рабочий объем, куб. см |
4,395 |
Ход поршня/диаметр цилиндра, мм |
88.3/89.0 |
Макс. мощность, кВт (л. с.) при об/мин |
423 (575)/6,000–6,500 |
Макс. крутящий момент, Нм при об/мин |
750/2,200–5,000 |
Степень сжатия: 1 |
10.0 |