
СПРЯМЛЯЄ ВІРАЖІ.
Динамічні характеристики і ефективність BMW M2 Купе.
Створено для стрімких прискорень і енергійних віражей. Досвід екстремального водіння, який не забувається. Видатна маневреність, чудові динамічні характеристики і вражаюче звуковий супровід роблять BMW M2 Купе справжнім автомобілем M. З опціональною 7-ступінчастою коробкою передач M з двома зчепленнями для дуже швидкого перемикання передач. З складовими гальмами, створеними для найвищих навантажень. Зі стандартним активним диференціалом M для забезпечення максимальної курсової стійкості і сили тяги. Одним словом, цей автомобіль створений домінувати.
ВАРІАНТИ КОРОБОК ПЕРЕДАЧ.

ГЛУШНИК M.
Завдяки низькому протіводавленію звичайний глушник M з двома здвоєними вихлопними патрубками дозволяє розраховувати для як характеристики потужності, так і екологічність двигуна M. Заслінка з електричним приводом в випускний магістралі забезпечує характерне, підкреслено спортивне звучання при його роботі.

АКТИВНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ M.
Активний диференціал M забезпечує змінний розподіл крутного моменту між задніми колесами для оптимізації тяги і курсової стійкості при динамічних перестроюваннях або прискоренні при виході з поворотів, проходженні поворотів на високій швидкості або на дорогах з нерівним покриттям, включаючи сніг, гравій та лід. Також він сприяє точної керованості при граничному поперечному прискоренню. Постійне плавне регулювання ступеня блокування диференціала стабілізує динамічні характеристики і покращує контроль над автомобілем навіть в самих екстремальних ситуаціях.
Оптимізація сили тяги здійснюється за допомогою пристрою з електронним управлінням, яке зменшує різницю частоти обертання задніх коліс. Ця система, створена для автоспорту, підключена за допомогою електронного блоку до системи динамічної стабілізації (DSC). Вона в упереджувальний режимі забезпечує точну ступінь блокування від 0 до 100 відсотків, нейтралізуючи тим самим навіть невелику різницю крутного моменту, що підводиться до задніх коліс, і не викликаючи недостатньої поворачиваемости. Активний диференціал M забезпечує оптимальне зчеплення коліс з дорогою, а також відмінну курсову стійкість і керованість. В результаті весь розвивається двигуном крутний момент використовується для розгону автомобіля.
ГОНОЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.
Неперевершена динаміка, вражаюча маневреність, точність управління: три особливості, які характеризують автомобілі M з моменту їх створення. Запорукою неймовірних відчуттів при водінні BMW M2 Купе є використання просунутих технологій, які пройшли випробування в самих екстремальних умовах. Це забезпечує постійну готовність автомобіля до прискорення і максимальну тягу в будь-який момент часу. Всі важливі компоненти були оптимізовані для використання в умовах, близьких до спортивних, і перевірені на максимальну ефективність. Довершують вражаючу концепцію даного автомобіля система DSC з динамічним режимом M, електричний підсилювач рульового управління з системою M Servotronic, а також полегшена конструкція передньої і задньої підвісок.
Поперечні і поздовжні прискорення, що виникають на гоночній трасі, викликають особливі вимоги до подачі моторного масла. Інженери BMW M GmbH, що володіють глибокими знаннями в автоспорті, забезпечили надійну подачу масла як від халепи, так і на гоночній трасі.
Динамічний режим M, що є допоміжною функцією системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC), призначений для поліпшення динаміки руху завдяки обмеженій пробуксовці коліс.
Система DSC за допомогою ряду датчиків відстежує виникнення нестабільних умов руху - наприклад, надмірної обертальності, недостатньої обертальністі або втрати тяги. При нормальній роботі в цих умовах система DSC миттєво стабілізує автомобіль, змінюючи потужність, що розвивається двигуном, і задіюючи окремі гальмівні механізми.
При включенні динамічного режиму M перераховані заходи реалізуються пізніше, щоб розширити межі можливостей автомобіля і гарантувати ще більшу спортивність управління. Збільшення допустимого прослизання коліс забезпечує повну реалізацію потенціалу руху автомобіля з максимальними поздовжніми і поперечними прискореннями. На відміну від руху з виключеною системою DSC, в даному режимі після досягнення встановленої межі система надає водієві необхідну допомогу. Пам'ятайте, що головну відповідальність за стабілізацію автомобіля в будь-якій ситуації завжди несе водій.
Завдяки M Servotronic водій в будь-якій дорожній ситуації може насолоджуватися оптимальної роботою підсилювача рульового управління. Ця функція регулює ступінь посилення залежно від швидкості руху і забезпечує безпосередню і точну реакцію на керуючий вплив навіть при високих швидкостях. Крім того, за рахунок зменшення зусилля, необхідного для повороту рульового колеса, істотно підвищується рівень комфорту і забезпечується максимальна маневреність на парковці, при маневруванні або русі на вузьких або звивистих дорогах.
Блок управління використовує електронні сигнали датчиків швидкості руху, щоб визначити необхідну в поточний момент часу ступінь посилення рульового управління. Завдяки високій точності регулювання ступеня посилення, дана система має істотно більш високою ефективністю в порівнянні зі звичайними підсилювачами, регулювання яких здійснюється на підставі поточних оборотів двигуна.
При наявності M Servotronic для повороту рульового колеса при русі з низькою швидкістю потрібна мінімальна фізичне зусилля. При збільшенні швидкості автомобіля ступінь посилення безперервно знижується таким чином, щоб забезпечити максимально точну зворотний зв'язок з дорогою і, як наслідок, оптимальну курсову стійкість. M Servotronic спеціально підготовлений для автомобілів M і володіє трьома індивідуальними настройками, які ви можете зберегти і потім активувати натисканням кнопки.
СКЛАДОВІ ГАЛЬМА M.
Складові гальма M були створені для автоспорту. Вони дозволяють зберігати постійну ефективність гальм і уникнути погіршення їх параметрів через перегрів навіть у вкрай складних ситуаціях. Використання різних виключно стійких матеріалів забезпечує високу температурну стабільність і тривалий термін служби. Їх ідеальна чуйність у поєднанні з порівняно низькою питомою масою також позитивно впливають на маневреність, динаміку, прискорення і витрата палива.
Перфоровані вентильовані гальмівні диски (передні діаметром 380 мм, задні діаметром 370 мм) з нерухомими супортами з чотирма поршнями попереду і двома поршнями ззаду гарантують оптимальну реакцію на мокрій дорозі і покращують розсіювання тепла, що виділяється при гальмуванні. Забарвлення кольору синій металік і логотип M підкреслюють їх спортивне призначення і особливий дизайн M.

270 КМ/Г.
Пакет M Driver підвищує максимальну швидкість руху зі стандартних 250 км/г до 270 км/г. Пакет M Driver можна придбати при покупці нового автомобіля або замовити його пізніше. Після установки пакета M Driver всі інші технічні характеристики залишаються незмінними. Ваучер на проходження курсів водійської майстерності додається.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОЛЕГШЕНІ КОНСТРУКЦІЇ.
ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.
Незалежно від поставленої мети - максимальна потужність або мінімальний витрата палива - для BMW вся увага завжди направлена на досягнення виняткового задоволення при управлінні автомобілем. BMW EfficientDynamics є стратегією, розробленою фахівцями BMW для зведення до мінімуму витрати палива і викидів CO2 при одночасному підвищенні динамічних якостей і задоволення від водіння.
Ця досконала технологія поширюється на двигун, систему управління енергоспоживанням і саму концепцію автомобіля. При цьому вона використовується в кожному автомобілі BMW.
Нове покоління бензинових і дизельних двигунів сімейства BMW TwinPower Turbo відрізняється поліпшеними характеристиками потужності і меншою витратою палива. Покращена аеродинаміка кузова дозволяє додатково підвищити економічність, а стратегія BMW EfficientLightweight - одночасно знизити масу і підвищити жорсткість кузова за рахунок застосування потрібних матеріалів в потрібному місці.
