Нові BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50

Нові BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50

Нові BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50

Подвійне задоволення від водіння без шкідливих викидів.

BMW Group представляє нові електричні кросовери BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50. Вони переписують стандарти дизайну, універсальності й чистого, у всіх сенсах цього слова, задоволення від водіння.

BMW iX – новий технологічний флагман BMW Group. Він побудований на інноваційній компонентній базі, що визначає майбутнє електромобілів концерну.

Що нового?

  • У момент запуску BMW iX будуть доступні модифікації BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50.
  • Потужність понад 500 к.с., запас ходу більше 600 км, розгін з 0 до 100 км/год менш ніж за 5 секунд.
  • Новий мультимедійний комплекс BMW iDrive з операційною системою BMW 8.
  • Опціональний пакет Sport і дизайн екстер'єру BMW Individual Titanium Bronze, що дозволяють яскравіше висловити індивідуальність власника.

Що важливо?

  • Новий BMW iX втілює ідеали BMW Group в області сталого розвитку.
  • Мінімізований вуглецевий слід протягом усього життєвого циклу BMW iX.
  • В оформленні інтер'єру використовуються перероблені матеріали і природна сировина.

Дизайн.

  • BMW iX оснащується найтоншою оптикою в історії серійних автомобілів BMW. Світлодіодні фари і задні ліхтарі вже в стандартній комплектації.
  • Опціонально доступні фари BMW Laserlight останнього покоління, що поєднують матричну технологію і лазерний модуль. Денні ходові вогні винесені над основним блоком і працюють як покажчики поворотів.
  • Вперше в історії BMW на автомобілі класу SAV представлені безрамкові двері, що підкреслюють спортивний характер BMW iX.
  • Інтегровані дверні ручки мають контрастне забарвлення і підсвічування ніш.

Передова і разом з тим стримана мова дизайну нового BMW iX уособлює розкіш майбутнього. Увага до деталей і чисті лінії кузова – ось що таке сучасний преміальний автомобіль.

Уже в стандартному оснащенні BMW iX оснащується декоративними елементами BMW i Blue. У фірмовому синьому кольорі виконані емблеми BMW на капоті та багажній дверці, окантовка повітроводів на передньому бампері, смуги на порогах і аеродинамічні елементи в нижній частині заднього бампера. Ці дизайнерські акценти потужно заявляють про екологічно чисту концепцію BMW iX.

Виразна решітка радіатора BMW, виготовлена ​​з використанням лазерної технології, служить інтелектуальною панеллю з вбудованими датчиками, камерами і радаром для передових систем допомоги водієві.

Емблема BMW на капоті вдає із себе функціональний елемент, що виконує роль кришки заливної горловини для рідини омивача вітрового і заднього скла. Кришка відкривається і закривається легким натисканням руки. Доступ до підняття капота і силовій електроніці, що знаходиться під ним є тільки у технічного персоналу сервісного центру.

Опціональний панорамний дах BMW iX з електрохромним затемненням – це найбільша скляна поверхня в серійних автомобілях BMW Group. Цілісна конструкція не перекрита поперечними розпірками і забезпечує ні з чим не порівнянне відчуття простору.

Для BMW iX опціонально доступний пакет Sport. Він включає в себе забарвлення кузова Aventurine Red metallic з лінійки кольорів BMW Individual, перероблений аеродинамічний обвіс з трикутними воздуховодами в передньому бампері, чорні глянцеві елементи екстер'єру та спортивні легкосплавні диски діаметром 21 дюйм.

Дизайн екстер'єру BMW Individual Titanium Bronze пропонується для будь-якої модифікації BMW iX та сумісний з пакетом Sport. В бронзовий відтінок пофарбовані елементи решітки радіатора, основи дзеркал заднього виду, окантовка дверних ручок, нижня кромка бічного скла, включаючи накладки на задніх стійках, а також емблема BMW iX на двері багажного відділення.

Аеродинаміка та зниження ваги.

В продуманій аеродинаміці BMW iX були використані рішення з перевіреною ефективністю і враховані переваги електричної силової установки. Кросовер володіє вражаюче низьким для цього класу автомобілів коефіцієнтом лобового опору – всього лише 0,25.

Активні повітряні заслінки в передній частині BMW iX керують охолодженням агрегатів і знижують аеродинамічний опір, що забезпечує виграш додаткових 25 км до загального запасу ходу. Плоске днище електромобіля також оптимізує повітряні потоки і тим самим економить обсяг споживаної енергії, еквівалентний 10 км пробігу.

Оформлення передньої частини BMW iX з пакетом Sport доповнено особливими повітряними заслінками Air Curtains, які пропускають повітря уздовж коліс і знижують турбулентність в цій зоні. З боків від заднього скла розташувалися вертикальні накладки Air Blades, які в поєднанні зі спойлером на багажних дверях створюють єдиний аеродинамічний контур і мінімізують завихрення повітря позаду автомобіля. У комплексі ці рішення додають близько 15 км до загального запасу ходу.

Стандартна комплектація BMW iX вже включає в себе легкосплавні колісні диски діаметром 20 дюймів. Опціональні колісні диски Air Performance розмірністю 21 або 22 дюйма не тільки оптимізовані з точки зору аеродинаміки, але і важать на 15 кг менше стандартних аналогів. Використання аеродинамічних дисків збільшує запас ходу на 15 км.

Весь комплекс заходів щодо поліпшення аеродинаміки і зниження ваги забезпечує економію енергоспоживання, яка конвертується в збільшення пробігу на одній зарядці приблизно на 65 км.

Одне з ключових рішень – конструкція кузова з використанням високоміцних сталей, алюмінієвого каркаса і структури Carbon Cage. Компоненти боковин кузова виконані з CFRP-пластика, а панель капота і рама заднього скла виготовлені за новою технологією з армованого вуглеволокна термопластика CFRTP. При зниженій вазі силова структура відрізняється високою міцністю і жорсткістю на кручення, що покращує маневреність і підвищує рівень захисту пасажирів.

Особливості інтер'єру.

  • BMW iX – перший серійний автомобіль BMW Group з шестикутним рульовим колесом. Натхненна автоспортом форма керма дає водієві кращий огляд приладової панелі. На спицях розташовані сенсорні елементи управління, а для обігріву керма доступне опціональне триступеневе регулювання температури.
  • В інтер'єрі BMW iX широко застосовуються перероблені матеріали і природна сировина. Серед них – вдруге використовувані пластик і алюміній, деревина з сертифікатом FSC, а також покриття для підлоги і килимки з нейлону Econyl, отриманого шляхом переробки рибальських сіток і пластика. Шкіра оброблена екстрактом оливкового листя замість традиційних речовин для дублення.

В електричному BMW iX представлена ​​абсолютно нова для автомобілів BMW архітектура інтер'єру. Атмосфера комфорту досягається завдяки вигнутій приладовій панелі BMW Curved Display, новим сидінням з вбудованими підголівниками та панорамним скляним дахом, а також великим обсягом салону в цілому. Відсутність центрального тунелю створює додатковий простір для ніг і місце для зберігання речей.

Розкішна центральна консоль BMW iX – справжній витвір мистецтва. Вона доповнена новим селектором перемикання передач і прозорим контролером iDrive з сенсорним управлінням і підсвічуванням.

У опціональний пакет Clear & Bold входять декоративне облицювання центральній консолі з дерева з відкритими порами, а також елементи управління з ефектом кришталевої огранки.

Важлива частина кокпіта BMW iX – проекційний дисплей нового покоління. Безрамкова конструкція робить проектор дисплея прихованим від очей водія. На лобове скло виводяться ключові дані про водіння: швидкість автомобіля, повідомлення систем діагностики, попередження електронних асистентів, маршрутні інструкції та мультимедійний контент.

Водій візуально сприймає підказки проекційного екрану так, немов вони розташовані в трьох метрах перед автомобілем, що дозволяє зчитувати інформацію, не напружуючи зір.

Уже в стандартному оснащенні BMW iX має у своєму розпорядженні автоматичний двозонний клімат-контролер. Опціонально пропонуються чотиризонна кліматична система і ефективний обігрів центральної консолі, ящика для рукавичок, дверних панелей, підлокітника і керма.

Важливо відзначити, що використовувані в обробці салону матеріали проходять тестування в лабораторії BMW Group. Такі потенційно алергенні компоненти, як нікель, не застосовуються в місцях потенційного зіткнення.

Ключові характеристики.

  • ККД електричної силової установки BMW eDrive досягає 93%, що значно перевищує показники автомобілів з ДВС (менш ніж 40%).
  • BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50 оснащені повним приводом і двома електродвигунами – по одному електродвигуну на кожну вісь.

На старті виробництва будуть доступні дві модифікації новітнього кросовера – BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50.

Потужність версії BMW iX xDrive40 становить понад 300 к.с. Від 0 до 100 км/год кросовер розганяється приблизно за 6 секунд, а запас ходу на одній зарядці перевищує 400 км (відповідно до випробувальним стандартом WLTP).

Модифікація BMW iX xDrive50 оснащена силовою установкою потужністю понад 500 к.с., що забезпечує прекрасні динамічні показники – менше 5 секунд від 0 до 100 км/год. Запас ходу складає більше 600 км.

Компонентна база BMW eDrive п'ятого покоління включає в себе електродвигуни, трансмісію, силову електроніку, технологію швидкісної зарядки і високовольтну батарею. ККД силової установки не тільки на 30% перевищує показники ефективності електричних двигунів попередніх поколінь, а й перевершує характеристики конкурентів.

У модифікації BMW iX xDrive40 ємність батареї перевищує 70 кВт⋅ч, а гранична потужність зарядки досягає 150 кВт. Енергоємність батареї BMW iX xDrive50 становить понад 100 кВт⋅ч., а максимальна потужність зарядки – 200 кВт.

На станціях швидкої зарядки постійним струмом новітній BMW iX здатний заповнити заряд батареї з 10% до 80% ємності всього за 40 хвилин. Десятихвилинна зарядка за допомогою швидкісного терміналу збільшить запас ходу BMW iX xDrive40 на 90 км, а версії BMW iX xDrive50 – на 120 км.

Електричний BMW iX поєднує в собі традиційну спортивну ДНК автомобілів BMW і дивно низьке споживання енергії в своєму сегменті. Прогнозовані показники споживання відповідно за випробувальним стандартом WLTP – менше 20 кВт⋅ч на 100 км для BMW iX xDrive40 і менш 21 кВт⋅ч на 100 км для BMW iX xDrive50.

Інтенсивність рекуперації енергії від гальмування регулюється одним натисканням кнопки. Система може адаптуватися до ситуації на дорозі. Наприклад, режим рекуперації активується при включенні поворотника під час руху накатом і відключається при під'їзді до перехрестя з зеленим сигналом світлофора.

Цифрове середовище і мультимедіа.

  • На BMW iX дебютують новий мультимедійний комплекс iDrive і операційна система BMW 8.
  • Вигнута панель BMW Curved Display об'єднує цифрову приладову панель діагоналлю 12,3 дюйма і широкоформатний центральний дисплей розміром 14,9 дюйма. Щільність пікселів обох екранів становить 200 ppi.
  • Високий рівень обчислювальної потужності бортових систем BMW iX дозволяє обробляти в 20 разів більше даних і вдвічі більше інформації з різних датчиків, ніж в інших найсучасніших моделях BMW.

Новий BMW iDrive дозволив мінімізувати кількість фізичних кнопок і перемикачів.

Інформація виводиться на екрани за принципом «Act, Locate and Inform». Дані оптимально розподілені між проекційним дисплеєм і панеллю BMW Curved Display – все найважливіше знаходиться перед очима водія, а найбільш докладна інформація доступна на дисплеї мультимедіа.

Модернізований асистент BMW Intelligent Personal Assistant виконує роль повноцінного цифрового «співрозмовника», з яким водій може вести діалог. Голосовому помічнику можна привласнити власне ім'я, яке стане ключем до активації.

Технологічна платформа новітнього BMW iX надає нові можливості в області автономного водіння і цифрових сервісів. Надзвичайно висока обчислювальна потужність обробки даних, просунуті датчики і технологія передачі даних 5G дають основу для розвитку систем автономного руху і парковки в автоматичному режимі.

Опціональна акустична система Bowers & Wilkins Surround Sound створює атмосферу концертного залу. Активна звукова система, п'ять попередньо встановлених режимів звучання, інноваційна технологія 4D Audio і 30 динаміків задовольнять найвибагливішого любителя музики.

Концепція сталого розвитку.

BMW iX доводить прихильність BMW Group концепції сталого розвитку. Відповідальне використання ресурсів по всьому ланцюжку утворення вартості, мінімізація викидів CO2 на кожному етапі виробництва – BMW iX піклується про природу з самого початку життєвого циклу.

У конструкції кожного BMW iX міститься близько 60 кг переробленого пластику.

При виробництві автомобілів і акумуляторних елементів на заводі BMW Group в Дінгольфінге застосовується тільки екологічно чиста енергія, а також алюміній, вироблений з використанням сонячної енергії.

Особлива конструкція електромоторів дозволяє уникнути використання рідкоземельних металів. Кобальт і літій для виробництва високовольтних батарей добувають екологічно безпечним шляхом в Австралії й Марокко.

Незалежні дослідження підтвердили, що негативний вплив BMW iX xDrive40 на навколишнє середовище при пробігу більше 200 000 км приблизно на 45% нижче, ніж у порівнянного автомобіля класу SAV з дизельним двигуном.

Використання перероблених матеріалів і «зеленої» енергії при випуску BMW iX знизило виробничі викиди СО2 в середньому на 18% в порівнянні з виробництвом, в якому такі заходи не застосовуються.